Om Te Janken....

Gestart door Bodi, juli 01, 2005, 18:55:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bodi

Gisteravond rond 10 uur is onze kleine lieve Bodi overleden. Hij was al langer ziek, en natuurlijk zagen we dat het niet goed ging....

Maar het is alsof je een klap recht in je bek krijgt.

Hij vloog naar zijn kooitje, hield zich aan het poortje vast, Maakte nog 3 keer een geluid alsof hij schreeuwde, en daarna viel hij dood neer....

Vanmorgen rond 10.30 uur hebben we hem gecremeerd....

Het enige wat wij beiden nu doen is janken.....


Ons schatje toen het nog goed met hem ging....

[attachmentid=504]

Heb de foto een beetje kleiner gemaakt ;)
gr safrena


[verwijderd door de beheerder]

joey

wat erg voor jullie,ik kan mij heel goed voorstellen hoe het is om afscheid te nemen van je beste vriend,ik hoop dat jullie je straks weer iets beter voelen
 


                                        gr Sylvia

Jorijn

Dit is zeker geen fijn nieuws.

ik wens jullie heel erg sterte met het verlies van bodi :(
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Andrea

Het is altijd verschrikkelijk om zo'n kameraadje te veliezen.  Ik sluit me aan bij de vorige schrijvers. Heel veel sterkte toegewenst met dit verlies.

Carla

Van van mij veel sterkte met je verlies !!
Dit is nooit leuk een diertje te verliezen

Safrena

#5
Hoi Bodi

Welkom op het forum

Wat erg voor jullie  :(

Wens jullie heel veel sterkte

vele groetjes

coca cola

Ja inderdaad heel veel sterkte.
Het is heel erg voor jullie.
Het is nooit leuk om iets te moeten missen waar je veel om geeft.

Parkieten-Freak

#7
Wat vreselijk dat Bodi is overleden.......ik kan me helemaal voorstellen hoe verdrietig dit voor jullie is. Wat naar nou toch. :(
Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies.

Voor de lezers:
Dit is de mooie kleine lieve Bodi, wiens foto's bij de bureaubladachtergonden staan.
http://www.parkietenfreak.nl/r-bureaublad4.php
Moge het een kleine troost voor zijn verzorgers zijn dat een hele mooie foto van Bodi al geruime tijd op mijn computer als bureaubladachtergrond is ingesteld.....
Ik zal het zo houden, als eerbetoon aan jullie lieve kromsnaveltje.


Missa

Wat erg voor jullie, ik wens jullie heel veel sterkte en moed!!

Plumeau

Heel veel sterkte met het verlies van Bodi! :(

Sonja

Wat verschrikkelijk, dat jullie Bodi moeten missen.... :(
Heel erg veel sterkte met dit verlies.

Groetjes, Sonja.

Elfje

Veel sterkte met het verlies van Bodi :(

Liefs Elfje

Kuslar

Hi allemaal

Veel sterkte met het verlies van jullie huisgenoot

en natuurlijk ook veel sterkte van de deugnieten.

Bodi

Allemaal hartelijk dank voor de hartverwarmende reacties.

Ik had nooit verwacht dat de dood van onze Bodi zo'n geweldige impact zou hebben. We zijn allebei in een geweldig gat gevallen. Tranen met tuiten het hele weekend. Alsof je van een familielid afscheid neemt. Ik feite is dat natuurlijk ook zo...

Zal nog een hele tijd duren voor we er over heen zijn.

Maar....

Vrijdagavond, nadat we Bodi hebben laten cremeren zat ik achter de pc, en mijn vrouwtje lag op de bank TV te kijken. Zegt ze ineens "Bodi zijn schommeltje gaat op en neer" En inderdaad, het schommeltje ging op en neer zoals het altijd deed als Bodi er op zat. Zeker 10 tot misschien wel 15 minuten ging het schommeltje op en neer. Een verklaring is hier niet voor. We zijn beide niet gelovig dus daar ligt het ook niet aan. Ik kreeg het ondanks de warmte steenkoud.....

Een verklaring heb ik hier niet voor....

Sonja

Hallo,

Het is heel normaal, dat je rouwt, als een geliefd huisdier is overleden.
Ik heb ook van verschillende parkietjes en een konijntje afscheid moeten nemen, en kan me dus heel goed voorstellen hoe jullie je nu voelen.
Het is gewoon akelig stil in huis zonder je geliefde huisgenootje.......
Dat ik ze moest missen, is al lang geleden, maar zelfs nu nog, heb ik soms ineens het gevoel, dat een van deze dieren bij me is. Het klinkt misschien wel gek, hoor, maar voor mij is het een geruststellende gedachte, dat ik ze ooit weer terugzie........ik weet niet wanneer, maar dat het gebeurt, staat vast. Dat maakt voor mij het verdriet wat minder moeilijk te verdragen.
Je hebt tenslotte met heel je hart van zo'n diertje gehouden, groot of klein, dat maakt niets uit.

Veel sterkte.

Groetjes, Sonja.

Missa

Hoi,
Het is inderdaad heel zwaar om iemand die je liefhebt te verliezen ook een parkietje, ik spreek uit ervaring van mijn Flupke!!!! Ik ben ook niet zo supergelovig maar toch geloof ik dat ze dicht bij ons kunnen zijn en dat geeft toch een goed gevoel!!! Ze blijven altijd in je hartje en in je gedachten!!! Ik zei het hierboven al, nog veel sterkte en moed!!!

Missa

Tjipie lover

#16
Ja ze zijn meestal wel in de buurt hoor.
Helemaal als je dat soort dingen opmerkt dan wil Bodi jullie wat gaan vertellen- dan ligt het er net aan of je er open voor staat of niet.
K kreeg ook van een aantal eigen dieren door 's nachts hoe ze het hier vonden enzo.
Tis best eng hoor zulke dingen, maar ben wel blij om te weten wat ze ervan vonden.
Mijn parkiet Imber ook, was echt heel speciaal!
Eerst strooide ik steeds het oude voer over zijn graf heen, was prachtig toen er dingen uitkwamen.
Op een gegeven moment stond er een prachtige rode tulp!
Heb mijn Bliksem het ook laten zien, en Donder natuurlijk want die had ik toen ook al!
Dit klinkt voor jullie waarschijnlijk heel raar maar ik heb gewoon dat contact met mijn dieren!
Ook weet ik vaak vantevoren wanneer ik een ga verliezen, en als dat een was waar ik gek op ben en dat dier ook op mij- ja dan spreken ze met me.
Groeten Ank.
Snavelkusjes Donder en Bliksem!

is inderdaad hoe je ervoor openstaat
Ik vind dat helemaal niet raar
ook ik doe dat ;)
gr safrena

Missa

Wel ik moet zeggen dat ik bij mijn Flupke het ook voelde!!! Ik was bij mijn grootouders en mijn grootvader ging bij ons thuis het gras gaan afrijden!!! Ik zei nog een beetje lachend: kijk maar eens als onze Flup er nog is!! Ik wist wel dat het niet zo goed ging met hem, maar toch voelde ik dat het vandaag ging gebeuren!!! Ik kwam thuis en hij is in mijn hand gestorven, precies of hij had gewacht op mij!!! Op zijn grafje staat ook een prachtige bloem!!! Doordat ik soms naar het grafje ga kan ik er al iets beter vrede mee nemen!!!!
Hopelijk lukt het een beetje om alles te verwerken rond Bodi!!! Ik en Poco leven met je mee!!!

Missa

eline

ik wens jullie heel erg sterte met het verlies van Bodi.

Parkieten-Freak

#19
Het lijkt me inderdaad een zeer bijondere ervaring die jullie hebben meegemaakt met het schommeltje van Bodi.
Safrena weet veel van deze materie af, en het schijnt inderdaad te kunnen.

ik kan me voorstellen hoe verdrietig jullie zijn om het heengaan van Bodi. Hij was ook jullie huisgenootje, en "lid van het gezin". Huisdieren horen gewoon bij je gezin, dat is bij ons ook.
Als je huisdier sterft, dan geeft dat veel verdriet. Er ontstaat een leegte die je gewoon niet voor mogelijk gehouden had.
Je houdt gewoon verschikkelijk veel van zo'n klein vogeltje, en dat is natuurlijk prima! Alleen......het afscheid doet daarom zo zeer.......

Ik heb nog een mooi gedichtje voor jullie beiden, en ik hoop dat jullie beiden er troost uit kunnen putten:


I was chosen today,
I'm learning to fly,
The world took me away,
but please don't you cry.

And I chose you today
to try and be strong
so please don't you cry
and don't say that I'm gone.

When you're feeling alone,
just remember our love.
I'm up near the stars,
looking down from above.

Remember our love,
In a moment you'll see,
that I'm still here beside you
when you're thinking of me.



Bodi zit in jullie hart, en blijft altijd bij jullie!
Nogmaals veel sterkte!