Om Te Janken....

Gestart door Bodi, juli 01, 2005, 18:55:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

parrot fruitcake

wat erg voor jullie. :(  hou je sterk, het komt wel weer goed.
ik weet dat het niet veel is maar nu ik het weet heb ik bodi ook als wallpaper.
hij was echt een heel mooi parkietje.

innige deelneming

lennart

en een traantje van frosty, snowy, chico en pino

Lieske37

CiteerHet lijkt me inderdaad een zeer bijondere ervaring die jullie hebben meegemaakt met het schommeltje van Bodi.
Safrena weet veel van deze materie af, en het schijnt inderdaad te kunnen.

ik kan me voorstellen hoe verdrietig jullie zijn om het heengaan van Bodi. Hij was ook jullie huisgenootje, en "lid van het gezin". Huisdieren horen gewoon bij je gezin, dat is bij ons ook.
Als je huisdier sterft, dan geeft dat veel verdriet. Er ontstaat een leegte die je gewoon niet voor mogelijk gehouden had.
Je houdt gewoon verschikkelijk veel van zo'n klein vogeltje, en dat is natuurlijk prima! Alleen......het afscheid doet daarom zo zeer.......

Ik heb nog een mooi gedichtje voor jullie beiden, en ik hoop dat jullie beiden er troost uit kunnen putten:


I was chosen today,
I'm learning to fly,
The world took me away,
but please don't you cry.

And I chose you today
to try and be strong
so please don't you cry
and don't say that I'm gone.

When you're feeling alone,
just remember our love.
I'm up near the stars,
looking down from above.

Remember our love,
In a moment you'll see,
that I'm still here beside you
when you're thinking of me.

Bodi zit in jullie hart, en blijft altijd bij jullie!
Nogmaals veel sterkte!
[snapback]6655[/snapback]
Goh,wat erg :((,ik wens jou alvast heel veel sterkte toe,ik weet ook hoe het voelt om een maatje te verliezen,ik heb het net ook meegemaakt :(((
Hou je sterk!!:(

Lieske

Jorijn

#82
Bij deze de vraag of mensen oude topics niet omhoog willen kicken.

Wat dus in dit geval wel gebeurd, dit topic is ruim 1 maand oud dus condoleance is aardig. maar niet meer nodig. :)


En.......we gaan weer vooruitkijken mensen.
We gaan hopen dat Bodi ons op de hoogte houdt zodra er een nieuwe gevleugelde vriend komt!
Gr. PF
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com