Net als onze eigen shampoos en body wash, zijn we vaak erg kieskeurig met wat we gebruiken, en ik merk dat ik net zo kieskeurig ben over de producten van Lorelei. Van het verzekeren dat de vacht zacht en mooi is tot het verzekeren dat de huid niet geïrriteerd raakt, wat u gebruikt om uw pup schoon te houden, heeft een significante impact op zijn algehele gezondheid. Met zoveel nieuw onderzoek in de verzorging van huisdieren, zijn producten nu veiliger en van hogere kwaliteit dan voorheen.
UNITE Hair is zo’n bedrijf dat bekendstaat om het leveren van luxe haarverzorging voor mensen. Met hondenshampoo en ontklitter aan het productassortiment heeft UNITE zijn veilige ingrediënten en veganistische aanbod uitgebreid naar onze viervoeters! Maar doet dit merk net zoveel wonderen voor honden als voor mensen? Ik kreeg de kans om erachter te komen.
In één oogopslag: wat we ontvingen
Beoordeling | Afbeelding | Product | Details | |
---|---|---|---|---|
DOGGY’POO-shampoo |
Schuimt en schuimt snel Huidverzachtende ingrediënten De opbrengst gaat naar non-profitorganisaties |
PRIJS CONTROLEER |
||
DOGGY’POO Ontklitmiddel |
Gewichtloos Ontwart langharige honden Vrij van parabenen, sulfaten en natriumchloride |
PRIJS CONTROLEER |
Over UNITE Haar
Andrew Dale, een beroemde haarstylist, startte in 2003 met zijn schat aan carrièrekennis om een haarverzorgingslijn te beginnen die trots is op kwaliteit en prestaties tegen een betaalbare prijs (zonder compromissen). Alle producten zijn geschikt voor alle haartypes, met huisdieren als nieuwste toevoeging aan UNITE Hair.
Wat UNITE uniek en anders maakt dan de rest is hun belofte om alleen ingrediënten te gebruiken die door PETA zijn gecertificeerd als diervriendelijk. Geen enkel product bevat parabenen, sulfaten, ftalaten, talk, formaldehyde, agressieve chemicaliën of residuen. Daarom is de verzorgingslijn voor huisdieren veganistisch en veilig voor uw pup, zonder dat u zich zorgen hoeft te maken of Fido een klein beetje in zijn bek krijgt tijdens het badderen.
Waar wordt UNITE Hair geproduceerd?
UNITE Hair is een volledig Amerikaans product, waarbij elk ingrediënt hier in de Verenigde Staten wordt gemaakt. De lijn voor huisdierverzorging draagt 100% van de netto-opbrengst bij aan twee geweldige non-profitorganisaties in de VS, Shelter to Soldier en SD Humane Society.
Voor welke soorten huisdieren is UNITE Hair het meest geschikt?
UNITE Hair is speciaal ontworpen voor honden, dus katten zijn misschien niet de juiste kandidaat voor de DOGGY’POO-lijn. De DOGGY’POO-lijn is veilig voor honden van alle leeftijden, van puppytijd tot seniorentijd.
Belangrijkste kenmerken
Er is een reden waarom de DOGGY’POO-lijn van UNITE zoveel positieve recensies heeft: de kenmerken die deze lijn onderscheiden van de rest!
Prijs
De DOGGY’POO Shampoo is alleen verkrijgbaar in een verpakking van 16 oz/473 ml en kost $ 19,50.
De DOGGY’POO Detangler is alleen verkrijgbaar in het formaat 8 oz/237 ml en kost $ 17,50.
De verzending is gratis en u kunt bovendien punten verdienen op alle bestellingen. 100 punten staat gelijk aan $ 10 korting.
Ingrediënten
Zowel de DOGGY’POO Shampoo als de DOGGY’POO Detangler bevatten geen parabenen, sulfaten of natriumchloriden in hun ingrediënten, waardoor beide producten veilig zijn voor uw pup. Beide mengsels zijn volledig veganistisch.
Schoonheid en levensduur
Ik was mijn pup maar eens in de twee weken en deze shampoo gaat tot ver in de twee weken mee. Ze ruikt nog steeds naar de shampoo vlak voor haar bad in week twee! Haar vacht bleef schoon, glanzend, zacht en behoorlijk opgezwollen (op de beste manier), en er was geen huidirritatie gedurende de hele tijd.
De ontklitter werd bijna elke dag gebruikt en het zorgde niet voor ophoping of vuil dat meer bleef plakken. Mijn pup bleef schoon en ontward gedurende de hele twee weken. Ik denk dat deze shampoo en ontklitter nog langer mee zouden kunnen gaan, maar we hebben een badroutine van twee weken, dus ik kon het niet achterhalen.
Charitatieve bijdrage
UNITE Hair is een partnerschap aangegaan met zowel Shelter to Soldier als SD Humane Society, en doneert 100% van de netto-opbrengst van de DOGGY’POO-lijn aan het helpen van dakloze huisdieren in nood. Tot nu toe heeft UNITE Hair $ 350.000,00 opgehaald voor deze ongelooflijke non-profitorganisaties! Elke aankoop van hun hondencollecties draagt hieraan bij.
Onze beoordelingen van de UNITE Hair DOGGY’POO-producten die we ontvingen
1. DOGGY’POO-shampoo
De DOGGY’POO Shampoo wordt geleverd in een fles van 16 oz, dus het gaat in die maat behoorlijk lang mee. Je pup heeft er niet veel van nodig; de shampoo schuimt en schuimt vrij snel – het bedekken van de hele pup duurt helemaal niet lang! Met de natuurlijke ingrediënten waaruit de shampoo bestaat, zouden zelfs zeer gevoelige en allergene pups geen enkel probleem moeten hebben. Er zitten geen agressieve chemicaliën in, alleen natuurlijke, veganistische ingrediënten. Het resultaat is zijdezachte, gezonde vacht, omdat de shampoo ook bedoeld is om beschadigde vachtgebieden te herstellen.
2. DOGGY’POO Ontklitmiddel
Een eenvoudige spray om te gebruiken tussen wasbeurten, de DOGGY’POO Detangler is een geweldige manier om de borsteltijd van langharige pups te versnellen! Dit product vervangt het gebruik van conditioner, omdat het een leave-in conditioner is die helpt om op natuurlijke wijze klitten te ontwarren. De ontklitter is volledig veganistisch en bestaat uit ingrediënten die gemakkelijk te begrijpen en te vertrouwen zijn. U hoeft zich geen zorgen te maken over productophoping, dus de DOGGY’POO Detangler kan zo vaak als nodig worden gebruikt. De zachte geur van gemberlelie laat uw pup fris achter!
Onze ervaring met UNITE Hair
Om te beginnen, mijn pup heeft veel huidproblemen; Lorelei werd ongeveer acht jaar geleden gered uit het plaatselijke dierenasiel, nadat ze verlaten was gevonden op straat in het centrum. Haar ernstige ondervoeding droeg bij aan aanhoudende huidproblemen die ik jarenlang goed onder controle heb gehouden. Om het probleem nog groter te maken, is ze een langharige hond, dus haar vacht mooi houden is ook een uitdaging.
Ze heeft ooit een medicinale shampoo gebruikt, maar ik heb haar daar overuren mee kunnen afbouwen omdat ik de conditie van haar vacht erna echt niet fijn vond – het voelde droog en borstelig aan. Toen ik haar eraf haalde, werden de ingrediënten in de shampoo die ik gebruikte van het grootste belang, omdat ik ervoor moest zorgen dat haar huiduitslag en dermatitis niet terugkwamen.
Toen het UNITE Hair-pakket arriveerde, met zowel de DOGGY’POO Shampoo als de DOGGY’POO Detangler, controleerde ik eerst de ingrediënten. Ik was blij te kunnen melden dat alles wat ik gebruikte hetzelfde was als wat ik in mijn eigen haar gebruikte, zelfs havermout en argonolie! Havermout is een oud middel om allergische, geïrriteerde en ontstoken huid te kalmeren (perfect voor mijn kleine hond) en ik gebruik argonolie op mijn eigen lokken om het haar glad en glanzend te houden. Ik wilde beide producten heel graag proberen!
Maar voordat ik daaraan toekom, wil ik nog even opmerken dat de verpakking erg mooi was: beide producten zaten goed verpakt in een op maat gemaakte UNITE-doos, met een leuke slogan op het deksel: “LET OP: Deze producten zijn zeer verslavend”. Ik was erg onder de indruk van de grootte van zowel de shampoofles als de ontklitter; er zit genoeg van beide in om me een tijdje mee te laten gaan! Ik was mijn hond eens in de twee weken, en dit zal zeker werken voor vele, vele wasbeurten.
Ik vulde mijn bad met warm water en zette Lorelei erin, en pakte de shampoo toen ik in bad stapte. Helaas is mijn badkamer niet groot genoeg voor een hondenbad, dus ik moet met haar in bad. Omdat ik er zelf ook in moet, moet de shampoo ook zeker comfortabel zijn voor mijn huid.
Toen ik de shampoo opende, vond ik de geur erg lekker – het is niet erg scherp en ik kon ruiken dat het niet expres geparfumeerd was – het rook gewoon naar, nou ja, een schone pup! Het was erg zacht voor mijn eigen huid en ik wist dat het dat ook voor mijn hond zou zijn. De shampoo veranderde heel snel in schuim en was meteen zo zacht in haar vacht. Het duurde helemaal niet lang om de hele vacht van mijn hond te bedekken en het duurde ook heel kort om het uit te spoelen. Zelfs na het uitspoelen kon ik voelen hoeveel het Lorelei’s vacht verzorgde, vooral de lange vacht op haar staart.
Ik wikkelde haar in een handdoek (een pup-burrito, zoals ik het noem!) en droogde haar af met een handdoek. Ze was praktisch droog toen ik de handdoek eindelijk weghaalde! Dit is nog nooit eerder gebeurd met een shampoo die ik op Lorelei had gebruikt. Ik pakte toen een borstel en begon haar te borstelen. Ze droogde sneller dan ik ooit had meegemaakt, na 10 minuten borstelen was ze bijna helemaal droog. Een groot deel van het onderhouden van haar huidconditie is ervoor zorgen dat ze niet nat wordt achtergelaten, omdat de nattigheid ervoor zorgt dat de huiduitslag terugkomt. Ik föhnde de paar kleine plekjes die nat waren gebleven en ze was in minder dan 20 minuten een volledig pluizig schaap.
Toen ze droog was en ik haar vacht moest kammen, sprayde ik de ontklitter – vooral op haar lange staart. De mist was zacht en de geur was aangenaam en niet te sterk. Ik liet het een paar seconden in haar vacht trekken en haalde toen de kam erdoorheen – het bewoog soepel en bleef nergens vastzitten. Lorelei vond dat veel fijner dan dat ik zelf klitten moest uithalen!
Het resultaat van beide producten was een zachte en zijdezachte vacht, met een huid die heel goed gehydrateerd aanvoelde. Dit effect hield ruim een week aan, zeker tot haar volgende badtijd.
Conclusie
Ik was zo blij met hoe zowel de shampoo als de ontklitter op mijn pup werkten – ze was dagenlang makkelijk te borstelen, behield de schone geur en had geen geïrriteerde huid! Ik zou dit duo aanbevelen aan elke hondenbezitter die ik ken – we zullen UNITE keer op keer gebruiken.