SwiftPaws Flirt Pole Review 2024: het ultieme speeltje om uw pup te trainen

Kwaliteit: 5/5

Bruikbaarheid: 5/5

Duurzaamheid: 5/5

Waarde: 4,8/5
Controleer de prijs op SwiftPaws

Als je een energieke hond hebt, kan het een uitdaging zijn om een ​​effectieve manier te vinden om hem uit te laten, vooral als je een kleine achtertuin hebt of geen tijd hebt voor een lange wandeling. Hoewel een paar apporteerspelletjes nuttig kunnen zijn, hebben de meeste actieve pups zware lichamelijke inspanning nodig om ze gelukkig en gezond te houden. Dat is waar SwiftPaws’ Flirtpaal in beeld komt.

SwiftPaws is een lifestylemerk dat verrijkingsproducten voor huisdieren verkoopt. Ze zijn vooral bekend om hun kunstaascursussets (hun Home Original-set was te zien op Shark Tank en won!), Maar hun nieuwste en meest kosteneffectieve verrijkingsproduct is de Flirt Pole. In tegenstelling tot hun andere kunstaasspellen, die een geautomatiseerd systeem gebruiken, fungeert de Flirt Pole als een handmatig achtervolgingsspel waarbij jij het ene uiteinde van de paal vasthoudt en je hond de vlag aan het andere uiteinde achtervolgt. De paal is verstelbaar en duurzaam, en het duurt slechts een paar minuten om uw pup te verslijten, waardoor hij ideaal is voor allerlei soorten spelen.

Als je op zoek bent naar een leuke manier om je harige vriend hondmoe te maken zonder zelf te hoeven trainen, dan is de Flirt Pole een product dat je wilt uitproberen.

Overzicht

SwiftPaws Flirt Pole Review - paal en bot op gras

Producttype: Verrijkingsspeelgoed dat het natuurlijke achtervolginstinct van uw hond stimuleert
Meest geschikt voor: Energieke honden met een sterke prooidrift
Prijsklasse: Prijziger dan vergelijkbare flirtpalen op de markt
Afmetingen: 16” gesloten en 48” uitgeschoven
Montage: Minimale montage is vereist
Materialen: Aluminium met een paracord touwkoord

scheidingslijn hondenpoten 3 oktober 2024

Onze ervaring

SwiftPaws Flirt Pole Review - Micah speelt binnenshuis met het product

Ik ben altijd op zoek naar interactief speelgoed voor mijn hond Micah, dus toen ik hoorde over de Flirt Pole van SwiftPaws, wilde ik het graag uitproberen. Ook al heeft Micah geen gekke prooidrift (hij jaagt zo nu en dan achter een eekhoorn aan), hij is superenergiek, dus alles wat hem mentaal en fysiek bezighoudt, is een overwinning.

Voordat ik de website van SwiftPaws bezocht, had ik nog nooit gehoord van een Flirt Pole of kunstaascursus, dus ik wist niet zeker wat ik kon verwachten. Maar na een week gebruik van het product ben ik er dol op. Ik gebruik het de hele tijd om met Micah te spelen en het was een geweldige manier om hem te vermoeien. Het is super eenvoudig te gebruiken en Micah wordt elke keer als hij het ziet gek op de botvlag.

Een van de eerste dingen die mij opviel nadat ik hem uit de doos had gehaald, was hoe duurzaam hij was. De paal voelt stevig aan, zelfs als hij volledig is uitgeschoven, en de handgreep aan het uiteinde is perfect om vast te houden. Micha houdt van de bottenvlag ook. Flirtpalen zijn doorgaans ontworpen om de prooidrift van een hond te oefenen, maar ik denk dat de grootste aantrekkingskracht voor Micah is dat hij van zacht speelgoed houdt. De benen vlag is een zacht, ongevuld speeltje dat Micah graag in zijn mond houdt, dus als hij het aan het uiteinde van het touw rond ziet vliegen, doet hij er alles aan om het vast te pakken.

Omdat Micah nog nooit met een flirtpaal had gespeeld, moest hij wat opwarmen voordat hij het onder de knie kreeg. Nadat ik het product uit de doos had gehaald en het bot aan het touw had bevestigd, hield ik de paal zo uit dat het bot voor hem hing. Aanvankelijk leek hij verward en ongeïnteresseerd, maar toen ik de paal eenmaal begon te bewegen, zat hij op zijn hurken met kwispelende staart, klaar om te spelen.

Toen ik het product voor het eerst opende, maakte ik een ruimte in mijn woonkamer vrij en speelde ik met Micah binnen. Maar nadat we Micah vertrouwd hadden gemaakt met het speelgoed, gingen we naar buiten om te spelen. Micah is een grotere hond en ik heb niet veel ruimte voor hem om binnen rond te rennen (en zodra Micah opgewonden raakt, kan hij een beetje wild worden), dus buiten spelen was onze beste optie. Maar als je een kleinere pup of een grote leefruimte hebt, is de Flirt Pole een geweldig speeltje voor binnenshuis.

Eenmaal buiten kon ik de paal volledig uitschuiven, en toen begon het echte plezier. Op de volledige lengte is de paal 1,20 meter, waardoor Micah voldoende ruimte heeft om rond te rennen en ik de vlag in verschillende richtingen kan trekken om het voor hem uitdagender te maken.

Over het geheel genomen is dit een geweldig spel. Ik hou ervan om Micah te zien rennen, springen en draaien terwijl hij probeert het bot te vangen en Micah is altijd een vermoeide, gelukkige jongen tegen de tijd dat we klaar zijn met spelen.

Voor- en nadelen

Belangrijkste kenmerken

SwiftPaws Flirt Pole Review - man met product

Wat te verwachten

De Flirt Pole wordt geleverd in een dunne kartonnen doos met de benen vlag om de paal gewikkeld. Het is vrij eenvoudig te monteren en duurt slechts een paar minuten. Haal eenvoudigweg de lus op de botvlag door de lus aan het uiteinde van de stok en trek het bot erdoorheen. Nadat het stevig is geknoopt, is het klaar voor gebruik.

Een van de beste eigenschappen van de paal is dat hij uitschuifbaar is. Er zit een getextureerd handvat aan het ene uiteinde zodat het gemakkelijk vast te pakken is en aan het andere uiteinde drie gespen om het langer te maken. Elke sluiting verlengt de paal 16 inch en verlengt tot 48 inch wanneer deze volledig is uitgeschoven. Je kunt één sectie tegelijk verlengen als je je in een kleiner gebied bevindt, of alle drie tegelijk om de maximale lengte te bereiken.

Hoe te spelen

Dit is een leuk spel voor honden die graag rennen, springen en jagen. Het werkt als een wortel aan een stok, waarbij u aan het ene uiteinde van de paal staat en het handvat vasthoudt en uw hond aan het andere uiteinde staat met de botvlag. Terwijl u de paal met uw arm beweegt, rent uw hond achter het bot aan het uiteinde van het touw aan.

U hoeft zich ook geen zorgen te maken dat het speelgoed kapot gaat. De paal is goed gemaakt en ontworpen om het zwaarste spel en de meest actieve pups te weerstaan.

Inhoud

Als u en uw hond dol zijn op het speeltje, kunt u afzonderlijk extra vlaggen kopen op de website van SwiftPaws. Ze hebben een Critter Pack met drie dieren van zachte stof (een eekhoorn, een stinkdier en een konijn) en een vlag van bot die er identiek uitziet als de meegeleverde vlag van bot, zonder de donzige buitenvoering.

Over SwiftPaws

SwiftPaws Flirt Pole Review - Micah-producten uitpakken

Missie: Om huisdieren te helpen hun beste leven te leiden door middel van verrijkingsproducten
Opgericht: Opgericht in 2012 door Meghan Wolfgram en in 2022 te zien op Shark Tank
Productie: Verzonden vanuit de Verenigde Staten en gemaakt in China
Garantie: SwiftPaws biedt een jaar garantie op hun producten
Verzending en retourneren: Verzonden vanuit Florida en retourzendingen worden binnen 30 dagen geaccepteerd

Is de flirtpaal een goede waarde?

De Flirt Pole is betaalbaar speelgoed, maar bevindt zich aan de hogere kant van de prijsklasse als je kijkt naar andere flirtpalen op de markt. Dat gezegd hebbende, het is van hoge kwaliteit, duurzaam en een goede optie als je van het idee van een kunstaasspel houdt, maar niet het budget hebt voor een van de kunstaascursussets van SwiftPaws. Bovendien is het een geweldige manier om een ​​band met uw pup op te bouwen, aangezien u ook met het speeltje kunt spelen. Over het algemeen zou ik zeggen dat het een goede prijs is en de moeite waard om in te investeren als je een energieke hond hebt die dol is op een spelletje achtervolging.

Hoe we hebben getest

Ik begon met Micah binnen te spelen met de paal volledig gesloten, maar eerlijk gezegd is dit een geweldig spel om buiten te spelen. In een open grasveld met de stok volledig uitgeschoven kan uw hond hard rennen en spelen om energie te verbranden en een geweldige tijd te hebben. Ik heb een groot grasveld in mijn tuin dat onze favoriete plek is geworden, omdat het Micah voldoende ruimte geeft om rond te rennen en ik me geen zorgen hoef te maken dat ik iets met de paal raak. Ik merkte ook dat het niet lang duurt voordat Micah moe wordt. In slechts 10 minuten is hij uitgeput en klaar voor een dutje.

Eén ding dat mij verbaasde was hoe duurzaam de paal is. Als Micah het bot vangt, trekt hij hard en ik ben nooit bang geweest dat de paal zou breken omdat hij zo stevig aanvoelt.

SwiftPaws Flirt Pole Review - Micah trekt bot aan paal

Veelgestelde vragen (FAQ)

Kan de Flirt Pole gebruikt worden bij katten?

De Flirt Pole kan gebruikt worden bij honden en katten.

Zijn er nog andere kleuren of maten?

De paal is verkrijgbaar in één kleur en maat. De lengte van de paal kan echter worden aangepast aan uw ruimte en speelstijl.

Heeft de Bone Flag een pieper?

De bone flag is gemaakt van hoogwaardige, robuuste materialen en beschikt niet over een pieper.

SwiftPaws Flirt Pole Review - complete verpakking

scheidingshond gezichten oktober 2024

Conclusie

SwiftPaws is toegewijd om huisdieren te helpen gedijen met verrijkingsproducten die hen mentaal en fysiek betrekken. Als handmatig achtervolgingsspel is de Flirt Pole een van de meest betaalbare producten van SwiftPaws die in korte tijd intensieve lichaamsbeweging biedt. Dit speelgoed is verpakt met een duurzame vlag van bot en is gebouwd om lang mee te gaan. Het heeft alles wat u nodig heeft om uw hond te oefenen en een geweldige speelsessie te hebben.