Ik woon in Zuid-Californië, en tijdens de zomermaanden wordt het heet. Eigenlijk is het het hele jaar door behoorlijk warm. Mijn hele voor- en achtertuin zijn van kunstgras, omdat mijn pup de voorkeur geeft aan gras voor haar badkamer ravotten, en omdat water zo’n duur goed is, was kunstgras de beste keuze. Helaas heeft dit gras de neiging behoorlijk op te warmen, en ik maak me zorgen over de poten van mijn hond.
ShelterLogic heeft een draagbare oplossing ontwikkeld voor dit veelvoorkomende probleem: een hondenluifel! Ik had dit al gezien, maar heb het tot nu toe nooit uitgeprobeerd, en hier is hoe het deed als oplossing voor mijn dilemma.
Over ShelterLogic
ShelterLogic, opgericht in 1991, is een merk dat zich richt op het bieden van onderkomens voor alles wat je nodig hebt! Van het beschermen van uw auto en gereedschap tegen de elementen tot schuilplaatsen voor boerderijdieren en kasplanten, ShelterLogic heeft ernaar gestreefd betaalbare, efficiënte en duurzame producten te creëren. Door het succes van het bedrijf is ShelterLogic een favoriete optie geworden voor iedereen die van het buitenleven houdt. Sinds kort is ShelterLogic uitgebreid met het creëren van luifels en schaduwrijke plekken voor honden en andere huisdieren!
ShelterLogic creëert niet alleen onderdak voor uw geliefde huisdieren, maar het bedrijf is ook erg groot op het gebied van sociale verantwoordelijkheid en filantropie. ShelterLogic doneert aan lokale opvangcentra en zamelt vaak geld in voor goede doelen waar zij sterk in geloven.
Overzicht hondenschaduwluifel
Hier is een overzicht van de Blue Dog Shade en waarom het een van de beste opties is voor een schaduwrijk toevluchtsoord voor uw pup.
Maten beschikbaar
De ShelterLogic Blue Dog Shade Canopy is momenteel verkrijgbaar in drie verschillende maten:
- 2 voet breed x 2,5 voet hoog x 2,5 voet lang (deze maat is goed voor honden van kleine rassen)
- 1,20 meter breed x 1,20 meter hoog x 1,5 meter lang (deze maat is uitstekend geschikt voor middelgrote tot grote honden)
- 1,20 meter breed x 3 meter hoog x 1,20 meter lang (deze maat is geschikt voor middelgrote honden).
De shelter is alleen verkrijgbaar in de flatterende koningsblauwe kleur.
Prijzen en verzending
Prijs is gebaseerd op de gekozen maat:
- 2ft x 2,5ft x 2,5ft = $ 55,99
- 4ft x 4ft x 5ft = $ 79,99
- 4ft x 3ft x 4ft = $ 59,99
ShelterLogic accepteert de Affirm-service, dus u kunt de prijs desgewenst opsplitsen in maandelijkse betalingen. Verzending is gratis!
Bouw, materialen en ontwerp
Bij elke Blue Dog Shade Canopy-maat worden dezelfde items in de doos geleverd: het frame, de hoes en een zak met boorankers.
Het frame is gemaakt van sterk staal, met een diameter van 1 inch/2,5 centimeter, en gecoat met een premium poederafwerking.
De hoes is gemaakt van Polyester 600 Denier, dit is brandwerend, waterafstotend en voorzien van een UV-beschermingslaag. De klittenbandvoering zorgt ervoor dat de hoes aan het frame wordt bevestigd.
De ankers zijn 15 inch boorankers van staal.
De ShelterLogic Blue Dog Shade Canopy is uitgerust met nylon voetplaten die ervoor zorgen dat de schuilplaats veilig op zijn plaats blijft staan zonder iets te beschadigen! Je kunt deze overkapping op een terras en terras plaatsen en het gaat prima; Er zullen geen problemen zijn met uw hout.
Duurzaamheid
Dit is een van de meest duurzame schuilplaatsen dankzij de hoogwaardige materialen en de doordachtheid waarmee de ShelterLogic Blue Dog Shade Canopy is ontworpen!
Om te beginnen is de poedercoating op het stalen frame bestand tegen afbrokkelen, afbladderen, roest en corrosie. Dit zijn allemaal problemen bij tuinmeubilair, omdat de overkapping voortdurend wordt blootgesteld aan de elementen.
De blauwe hoes is gecoat om UVB- en UVA-stralen te weerstaan, zodat je geen kleurverbleking of vervaging door de zon krijgt. Het Polyester 600 Denier-materiaal is bestand tegen vuur en water, waardoor de shelter niet kan branden en opstijgt bij regenbuien. De hoes kan ook niet scheuren.
De ankers zijn gemaakt van duurzaam staal, dus er gebeurt ook niets mee!
Gemak van constructie en gebruik
De ShelterLogic Blue Dog Shade Canopy is ontworpen om zeer eenvoudig te bouwen. Het ontwerp is eenvoudigweg een frame, een luifelzeil en enkele ankers.
De instructies zijn duidelijk en helpen bij het in elkaar zetten van het frame. Vervolgens trek je de hoes eromheen en zet je deze vast met het klittenband. Vervolgens kunnen ankers worden toegevoegd om te voorkomen dat het frame beweegt. Er zijn geen schroeven nodig, behalve bij het maken van de voeten, al het andere is als het in elkaar zetten van een Lego – supereenvoudig.
Garantie
De ShelterLogic Blue Dog Shade Canopy wordt geleverd met een garantie van één jaar. Gezien het feit dat de overkapping bedoeld is voor dagelijks gebruik (als een permanent armatuur in uw tuin), heb ik het gevoel dat het bedrijf vol vertrouwen achter zijn product staat.
U kunt een garantieclaim rechtstreeks op de ShelterLogic-website indienen door het garantieformulier in te vullen.
Samengevat
Belangrijkste kenmerken
Gemakkelijke constructie
Ik ben niet zo’n handig persoon, maar het is me gelukt om dit in elkaar te zetten. Het is veel eenvoudiger dan Ikea-meubels!
Duurzaamheid
Omdat hij waterdicht, brandwerend, UV-bestendig is, niet kan corroderen en roesten en gecoat is om afbrokkelen en afbladderen te voorkomen, zou ik zeggen dat dit waarschijnlijk een van de meest duurzame luifels voor uw huisdier is die er zijn.
Nylon voetplaten met stalen ankers
Dankzij de nylon voetplaten kunt u de ShelterLogic Blue Dog Shade Canopy op terrassen en terrassen gebruiken zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over het vernietigen van het hout. De stalen ankers helpen de overkapping vast te zetten wanneer deze op aarde, grond, zand of gras wordt geplaatst.
Houdt uw huisdieren koel en veilig tegen de elementen
Het gebruik van een overkapping voor uw honden is in veel opzichten nuttig: uw pup kan een mooie schaduwrijke plek hebben om buiten te rusten, te ontsnappen aan de regen en de grond koel te houden als u een veilig potje nodig heeft in warme klimaten.
Is de ShelterLogic Blue Dog Shade Canopy een goede waarde?
Ik zal eerlijk zijn, mijn mond viel op de grond toen ik de prijs zag van de ShelterLogic Blue Dog Shade Canopy. Variërend in prijs van slechts $ 55,99 tot $ 79,99, is dit de meest betaalbare luifel van hoge kwaliteit die ik ooit persoonlijk heb gezien. Gezien de bouwmaterialen en duurzaamheid van de ShelterLogic Blue Dog Shade Canopy, kan ik eerlijk gezegd niet geloven dat dit alles is wat het kost.
U kunt naar een andere winkel gaan en een tent of overkapping van $ 25 voor uw pup kopen, maar ik kan u beloven dat deze snel kapot gaat als u hem dagelijks buiten laat staan. Je zult snel rennen om er nog een te kopen, net zoals je de eerste kocht. De ShelterLogic Blue Dog Shade Canopy is bedoeld voor langdurig gebruik en is bestand tegen veel misbruik. Een eenmalige vergoeding van $ 55,99 (zelfs met gratis verzending!) voor iets dat ik eindeloos in mijn tuin kan laten staan, is van ongelooflijke waarde, niet alleen maar een goede.
Veelgestelde vragen (FAQ)
Is de ShelterLogic Blue Dog Shade Canopy alleen bedoeld voor honden?
Hoewel honden vaak grote gebruikers van dit soort tinten zijn, is de overkapping niet alleen voor pups. Konijnen, katten en andere huisdieren kunnen er ook van profiteren.
Is de ShelterLogic Blue Dog Shade Canopy draagbaar en gemakkelijk te vervoeren? Kan ik het gebruiken tijdens roadtrips?
Ja! Deze luifel is eenvoudig te demonteren en klein genoeg om draagbaar te zijn voor strandtrips, kampeertrips en andere avonturen.
Kunt u een vervangend onderdeel krijgen als u een onderdeel kwijtraakt of als er iets gebeurt?
ShelterLogic biedt vervangende onderdelen voor elk onderdeel dat mogelijk ontbreekt of beschadigd is. Bel het bedrijf op 1-800-932-9344 voor hulp.
Onze ervaring met de ShelterLogic Blue Dog Shade Canopy
Zoals ik in mijn inleiding al zei, zijn mijn hond Lorelei en ik inwoners van Zuid-Californië, waar de temperaturen in de zomer honderden meters bereiken. In tegenstelling tot andere staten dalen onze temperaturen het grootste deel van het jaar niet, dus het is er heerlijk warm… negen maanden per jaar. Mijn hele voor- en achtertuin bestaat uit kunstgras, dat behoorlijk warm wordt. Ik was erg opgewonden om de ShelterLogic Blue Dog Shade Canopy te kopen als een manier om een mooie, koele, schaduwrijke plek voor mijn hond te hebben. Ik koos voor de maat 1,20 meter breed x 3 meter hoog x 1,20 meter lang, omdat dat perfect zou zijn voor mijn pup.
Montage is vereist, maar ik vond het vrij eenvoudig, zelfs als iemand die niet zo handig is met het bouwen van dingen. De instructies zijn duidelijk en alle onderdelen zijn goed gemarkeerd – ik was niet in de war over wat wat is. Toegegeven, ik ben een beetje getraumatiseerd door Ikea-meubels en verwacht dat alles zo zal zijn, en dat was het zeker niet – het was zo gemakkelijk! Wel merkte ik dat het overtrekken van de kap iets lastiger voor mij was. Ik ben geen heel sterk persoon, en dat is heel strak en strak. Maar het was de moeite zeker waard, en ik kan altijd de hulp van mijn echtgenoot inroepen als dat nodig is.
Zelfs in de felle, brandende zon bleef de ruimte onder de overkapping zeer aangenaam! Ik bleef hem verplaatsen tussen dagen dat ik geen tijd had om met mijn hond in de tuin te zitten vanwege werk (in dat geval was de schaduw alleen maar om een potje op beloopbare temperatuur te houden) en als rustplek wanneer we hadden tijd om buiten door te brengen. Deze maat zorgde voor 8 vierkante meter schaduwdekking voor mijn hond.
Er was een ongewone dag waarop de wind met volle kracht opstak en ik vroeg me af wat er met mijn luifel zou gebeuren! De ankers hielden het stevig op zijn plaats, zodat het frame zelf nergens heen bewoog. Een paar klittenbandplekken begonnen wat los te laten door sterke windstoten, maar niet genoeg om de eigenlijke luifelstof eraf te trekken – het was een snelle oplossing. Ik had het gevoel dat de ShelterLogic Blue Dog Shade Canopy echt duurzaam en stevig is, en ik denk niet dat hij ooit op mijn pup zou vallen (ik heb er het volste vertrouwen in)!
Lorelei geniet ervan, en zolang ze daar tijd doorbrengt, is het een 10/10 in mijn boek!
Conclusie
Uiteindelijk had ik de ShelterLogic Blue Dog Shade Canopy veel eerder moeten aanschaffen dan ik deed – het heeft echt veel problemen opgelost met het leven in zo’n zonovergoten hete omgeving! Mijn hond heeft een coole plek om haar behoefte te doen, en ik hoef me minder zorgen te maken over haar pootjes.
Het feit dat de overkapping zo gemakkelijk kan worden verplaatst is ook fantastisch, zowel als ik de ruimte schoonmaak, als als ik de overkapping nodig heb als een koele, schaduwrijke plek voor haar om wat frisse lucht te krijgen en te ontspannen!