PUPPINGTON 3-in-1 Crossbody Dog Treat Pouch Review 2025: loop je harige vriend in stijl.

Kwaliteit: 4.8/5

Verscheidenheid: 5/5

Functionaliteit: 5/5

Waarde: 5/5
Controleer de prijs op Puppington

Hondenwandelingszakken zijn er in alle soorten en maten, daarom is het vinden van de perfecte vinden zo belangrijk. Dit is vooral het geval als je in de puppytrainingsfase bent, waar gemakkelijke toegang tot traktaties een must is. Hoewel er veel traktatiezakken zijn, valt Puppington’s 3-in-1 crossbody Dog Treat Pouch op voor zijn modieuze look en functioneel ontwerp.

Door stijl en innovatie te combineren, helpt de traktatietas om georganiseerd te blijven en biedt je de perfecte zak voor de favoriete snacks van je pup. Ontworpen met een gemakkelijk-clean traktatiezak, kunt u de traktaties van uw hond rechtstreeks in de tas opslaan zonder zich zorgen te maken over het maken van een puinhoop. Het zakje heeft ook vier extra zakken voor het vasthouden van uw loopbenodigdheden en heeft zelfs ruimte voor een bal of klein speelgoed. Het wordt aangeboden in 12 kleuren en gemaakt met een verstelbare riem, zodat je een kleur kunt kiezen waar je van houdt en het kunt dragen op een manier die overeenkomt met je stijl.

Overzicht

PUPPINGTON 3-in-1 Crossbody Dog Treat Pouch Review-tas met wandelproducten

Producttype: Hondenbehandelingszak met bijpassende kaktassen
Het meest geschikt voor: Hondeneigenaren en nieuwe puppyouders
Prijsklasse: Een beetje prijzig
Maatopties: Een maat
Specs: Afmetingen: 9 “L x 3” W x 6 “H. Gewicht: 7 oz
Beschikbare kleuren: 12
Aantal zakken: 5
Riemlengte: 23 tot 42 inch
Materialen: Nylon
Schoonmaak: Spot alleen schoon

Divider Dog Paws 3 okt 2024

Onze ervaring

PUPPINGTON 3-in-1 Crossbody Dog Treat Pouch Review-Tas gebruiken tijdens het wandelende hond

Ik neem Micah op dagelijkse wandelingen en heb de gewoonte om traktaties en kaktassen te vullen in alle zakken die ik die dag draag. Dit is niet alleen onpraktisch, maar ik kan niet alleen tellen hoe vaak ik poeptassen en overgebleven behandelkruimels op de meest ongemakkelijke tijden heb gevonden. Pas toen ik het 3-in-1 cross-body zakje van Puppington vond, realiseerde ik me dat ik al lang te laat was voor een praktische hondenwandelingszak.

Sinds de tas is gearriveerd, is het een game-wisselaar geweest. Het heeft veel aangenamer wandelingen gemaakt en ik hoef me geen zorgen te maken over traktaties die uit mijn zakken vallen. Als er één ding is dat ik prioriteit geef bij het kopen van een tas, is de organisatie. Ik ben dol op het hebben van veel zakken, en het zakje van Puppington is ontworpen om de opslag te maximaliseren. Ik kan alles passen wat ik nodig heb (met extra ruimte) zonder dat de tas zwaar of overvol aanvoelt. Ik ben zelfs in staat om er een klein speelgoed in te passen voor wanneer ik Micah naar het park breng, wat een enorm pluspunt is.

Een van mijn favoriete functies is de gemakkelijk-clean traktatiezak. Als iemand die meestal behandelt in een ziplock -tas, was het geweldig om een ​​zak te hebben die speciaal voor traktaties is gemaakt. Het reinigen van de zak is een fluitje van een cent en het is nog nooit zo eenvoudiger geweest om Micah een snack te geven. Ik vind het ook geweldig dat elke pocket is beveiligd met een rits. Niets is erger dan het morsen van de traktaties van uw hond (of uw eigen bezittingen) over de hele grond, en dat is niet eens een mogelijkheid met deze tas wanneer deze wordt gesloten.

De ingebouwde kaktas-dispenser is ook behoorlijk goed geweest. Er gaat niets boven het gemak van het hebben van een poeptas binnen het moment dat je het nodig hebt en het feit dat de dispenser is ingebouwd, betekent dat ik minder kans om ze thuis te vergeten. Het is geweldig dat het traktatiezakje wordt geleverd met kleurafwijkingspoeptassen, vooral omdat de kleine hond erop gezichten zo schattig is.

Naast extreem praktisch zijn voor alle dingen met honden, is het ook stijlvol. Het kan moeilijk zijn om een ​​hondenwandelende tas te vinden die er niet tactisch uitziet, dus ik was super onder de indruk toen ik deze zag. Het komt in 12 kleuren en ziet eruit als een traditionele crossbody -tas die je zou dragen voor dagelijkse activiteiten. Ik hou ervan hoe stijlvol het eruit ziet, en ik ben echt blij met de blozende roze kleur die ik heb. Het kan ook op drie verschillende manieren worden gestileerd, wat super handig is voor verschillende uitstapjes. Ik draag het meestal over mijn lichaam, maar de riem is gemakkelijk aan te passen als u de voorkeur geeft aan een andere stijl.

Dankzij het duurzame materiaal was ik zelfs in staat om de tas in de regen te gebruiken. De buitenste voering is waterbestendig, wat ideaal is voor regenachtige dagen, en het is gemakkelijk om af te vegen als het vies wordt. Nadat ik vuil op de tas had gekregen, gebruikte ik water en een papieren handdoek om het schoon te maken, en de plek waarvan ik dacht dat het een vlek zou worden, kwam er meteen uit.

Voors en nadelen

Belangrijke functies

PUPPINGTON 3-in-1 Crossbody Dog Treat Pouch Review-verstelbare riem

3-in-1 ontwerp

Zoals de naam al doet vermoeden, heeft de tas een 3-in-1 ontwerp waarmee je het op drie verschillende manieren kunt stylen-over je schouder, over je lichaam of rond je taille-afhankelijk van hoe je het graag draagt. Het wordt geleverd met een verstelbare riem van 23 centimeter lang op de kortste lengte en 42 inch lang op de langste lengte, zodat u de stijl gemakkelijk kunt veranderen om comfort en gemak te maximaliseren.

Ruim en functioneel

De tas heeft twee primaire zakken – een kleine aan de voorkant voor traktaties en een grotere achterin om je loopbenodigdheden vast te houden – en vijf zakken in totaal. De traktatiezak is uniek ontworpen voor voedsel, wat betekent dat je Fido’s snacks direct in de zak kunt doen zonder je zorgen te maken over het maken van een puinhoop of het vervuilen van de snacks van je pup. Dit betekent ook dat de zak heel gemakkelijk te schoon is. Het enige wat u hoeft te doen is het wegvegen met een vochtige doek, en het zal zo goed zijn als nieuw.

De grotere zak is een geweldige plek om uw persoonlijke spullen (telefoon, portemonnee, zonnebrillen, enz.) En de extra uitrusting van uw hond (riem, doekjes, speelgoed, enz.) Op te slaan. Er zijn ook drie extra zakken erin en een ingebouwde kakzakdispenser. De binnenzakken zijn geweldig voor de organisatie, en de poepzakdispenser biedt gemakkelijke toegang tot kakzakken, zodat u er gemakkelijk een kunt pakken wanneer u nodig hebt.

Bijpassende kaktassen

Elke traktatiezakje wordt geleverd met kleurafwijkingspoeptassen die perfect passen in de ingebouwde poepzak van het zakje. De kakzakken zijn biologisch afbreekbaar en controleren alle vakjes op het gecertificeerd thuiscomposteerbaar (TUV -certificering, OK Compost Home en ASTM D6400 -compatibel). Een van de beste dingen van de tassen is hun extra dik materiaal en duurzame ontwerp. Dit is een product dat je niet wilt falen, en met 20-micron taaiheid is het gemaakt om alle rommel te verwerken. Niet alleen dat, maar de kaktassen hebben een patroon met hondengezichten, wat super schattig is!

Over Puppington

PUPPINGTON 3-in-1 Crossbody Dog Treat Pouch Review-hond met de tas

Missie: Creëer een wereld waar elke hond gelukkig, gezond en stressvrij kan zijn
Gelegen: Het hoofdkantoor van het bedrijf bevindt zich in Chappaqua, NY
Leuk weetje: De crossbody -tas van Puppington was opgenomen op de favoriete dingenlijst van Oprah in 2024
Sourcing: De tas is gemaakt in China
Verzending: Levering duurt 1-5 werkdagen voor Amerikaanse bestellingen en 10 werkdagen voor internationale bestellingen

Is het 3-in-1 crossbody zakje een goede waarde?

Als u op zoek bent naar een hondenwandelingszak die stijlvol en functioneel is, is deze een grote waarde. Naast een slanke look en 12 kleuren om uit te kiezen, is het ontworpen met slimme opslagzakken om alles te bevatten wat u nodig hebt. De speciale traktatiezak is perfect voor de traktaties van je harige vriend, en de verstelbare riem zorgt ervoor dat je je comfortabel blijft, ongeacht hoe je het graag draagt.

Hoewel u goedkopere opties kunt vinden, geloof ik wel dat de kwaliteit van dit product overeenkomt met de prijs.

Hoe we hebben getest

Toen de tas arriveerde, bracht ik al mijn hondenwandelende benodigdheden naar voren (traktaties, kaktassen, riem, hondenspeelgoed, enz.). Ik heb de zakken bekeken en begon items in de tas te plaatsen op basis van waar ze van nature passen. Omdat de kaktassen en traktaties plekken hadden aangewezen, heb ik die eerst gedaan. Zodra alles in het zakje was, deed ik het aan en paste de riem aan. Omdat ik het leuk vind om tassen over mijn lichaam te dragen, heb ik de riem aangepast, zodat de zak comfortabel past als een cross-body tas. Nadat alles helemaal klaar was, nam ik Micah voor een wandeling!

De tas werkte geweldig toen ik uit was met Micah. De kakzakken waren gemakkelijk te pakken en de traktatiezak was handig om te hebben. Het zakje was ook lichtgewicht en comfortabel, wat indrukwekkend was gezien hoeveel items het kon bevatten!

PUPPINGTON 3-in-1 Crossbody Dog Treat Pouch Review-tas gevuld

Veelgestelde vragen (FAQ)

Welke items kan ik in de tas bewaren?

De tas is ontworpen om essentiële benodigdheden te blijven lopen, zoals een telefoon, portemonnee, riem, kakzakken, zonnebrillen, traktaties, doekjes, sleutels en meer. Het heeft zelfs ruimte voor een kleine fles water of hondenspeelgoed.

Is de tas machine-wasbaar?

Het zakje is niet wasbaar, maar het is ontworpen om onderhoudsarm te zijn. Het materiaal is waterbestendig en gemakkelijk te reinigen, en het wordt geleverd met een EZ-Clean-traktatiezak die je kunt wegvegen met een vochtige doek.

Kan het traktatiezakje worden gebruikt voor andere activiteiten?

Absoluut! Hoewel het traktatiezakje is ontworpen voor on-the-go avonturen met je viervoetige vriend, kan het worden gebruikt voor zowat elke dagelijkse activiteit. Puppington noemt het traktatie het pouch zelfs de perfecte dagelijkse “IT -tas”, omdat je het bijna overal kunt nemen.

Welke kleuren zijn beschikbaar?

Is de tas duurzaam?

Ja. Het traktatas van Puppington is gemaakt om de elementen en een actieve levensstijl te weerstaan. Het is ontworpen met een duurzame en waterbestendige buitenkant om uw items beschermd te houden en de traktaties van uw hond vers.

PUPPINGTON 3-in-1 Crossbody Dog Treat Pouch Review-Waterbestendige functie

Conclusie

De 3-in-1 crossbody-tas van Pupingon is de moeite waard om in te investeren. Het is stijlvol en praktisch en is het perfecte wandelaccessoire voor wanneer u uw hond eruit haalt. De traktatiezak en de poeptas-dispenser zijn twee van de opvallende functies, en de verstelbare riem zorgt ervoor dat je comfortabel bent, ongeacht hoe je het wilt stylen.