Het was opnieuw abrupt koud geworden in Zuid -Californië, dus sommige jammies waren goed opgeroepen! Mijn hond Lorelei is nogal grappig over kleding – ze is in eerste instantie niet leuk vinden kleren dragen, soms zelfs protesten die ze dragen, maar zodra ze zich realiseert dat de kleren dat zijn Haar houden warm, Ze begint ervan te genieten. Dus ik moest een schattige manier vinden om haar warm en wazig te houden.
Onze pups kunnen niet praten, dus we moeten namens hen stijlen kiezen, dus een beetje van onze eigen vooringenomenheid kan daar zeker naar binnen kruipen. Om de aandacht meer op mij te vestigen, ben ik een grote dinosaurusnerd. Zoals in, was Jurassic Park mijn hele jeugd herhaald, en mijn huis heeft overal kleine overblijfselen van dinosaurussen! Dus toen ik de hendelhond roze dinosaurus pyjama zag, en ze waren in de kleur roze (wat de kleur van mijn pup is, of zo besloot ik) … Ik moest ze hebben!
Overzicht
Producttype: | Hondenpyjama |
Het meest geschikt voor: | Honden (misschien katten, als je dapper genoeg bent) |
Prijsklasse: | Betaalbaar |
Maten: | Extra klein tot drievoudig extra groot |
Opties: | Roze of blauw |
Materiaal: | 100% katoen |
Montage: | Geen |
Schoonmaak: | Wasbaar machine |
Onze ervaring
De pyjama’s kwamen verpakt in een kleine USPS -tas, klein genoeg om in mijn mailbox te passen, waar ik het pakket vond. De jammies waren netjes naar binnen gevouwen, met een kleine hefboomcatalogus ook inbegrepen. Toen ik de roze dinosaurus pyjama uit de tas haalde, kon ik meteen voelen hoe zacht en comfortabel ze zijn. De stof smolt bijna in gladheid onder mijn vingers en de elastische tailleband was net zo zacht als de rest. Ik hield van de schattige dinosaurusprint en de verzadigde kleuren van de jammies (een beetje jaloers dat ik eigenlijk geen paar had).
De waarheid wordt verteld, ik raadde het over de grootte voor mijn pup – en ik vermoedde het goed! Ze opzetten was heel gemakkelijk, ik kon een poot met gemak door elk been steken en de elastische tailleband strekte zich genoeg uit om die achterpoten zonder gedoe erin te krijgen. Hoewel mijn hond in het begin bevroren stond (zoals vermeld, kleding is niet altijd haar ding), werd ze snel opgewarmd voor de pyjama omdat ze haar warmer hielden!
Ik vond het geweldig dat ze zoveel bewegingsgemak heeft met de roze dinosaurus pyjama’s; De open derrière hielp haar achterpoten vrij te maken, waardoor het bewegen een stuk eenvoudiger werd dan andere hondenkleding. Haar buik werd ook blootgesteld. Hierdoor kon ik haar zonder problemen naar de badkamer brengen, wat ik zeer op prijs stelde. Het nekgebied was ook helemaal niet strak, een ander groot voordeel ten opzichte van kleding die ik in het verleden had geprobeerd!
Wassen is gemakkelijk, omdat ik deze jammies in de was kan gooien met mijn eigen katoenen kleding. Ik was altijd een zachte koude cyclus, die helpt om krimp te voorkomen en zorgt ervoor dat de jammies nog jaren passen bij mijn pup.
Ik denk dat de hendelhond roze dinosaurus pyjama’s zo schattig zijn en een uitstekende aanvulling op de garderobe van Lorelei!
Voors en nadelen
Belangrijke functies
Materiaal van hoge kwaliteit
Leveret is een van de weinige merken die hondenpyjama’s in dezelfde hoge kwaliteit maakt als voor mensen: met 100% katoen. Met behulp van OEKO-Tex®-katoen is het voordeel van pyjama’s gemaakt van dit materiaal zijn ademendheid, zachtheid en veiligheid. Er zijn geen giftige chemicaliën of harde formuleringen, dus de huid van uw pup zal niet geïrriteerd zijn. Katoen is ook hydrofiel, wat betekent dat het vocht weg van de huid trekt om je droog te houden.
Gemaakt voor het comfort van uw hond
Om te beginnen is het gebruik van 100% katoen de meest comfortabele optie voor uw hond – hun huid zal u bedanken! Maar deze jammies hebben een paar andere slimme ontwerpen die laten zien dat het comfort van uw hond de topprioriteit was.
Het vierbenige ontwerp met een elastische Wasit maakt het heel gemakkelijk om de pyjama’s op je pup te zetten (of je kat als je een volgzame kat hebt), en de open kont en buik maken het gemakkelijk voor je huisdier om erin te lopen om erin te lopen. U kunt één maat bestellen om een losser te passen als u dat ook wilt! De benen zijn mooi breed, gemakkelijk om er een poot in te krijgen zonder vast te komen te zitten.
Zelfs de label -tag die wasinformatie deelt, wordt op de buiten om de huid van uw hond te beschermen. Ik weet dat ik de neiging heb om krassend te worden van labels die aan de binnenkant van mijn kleren zijn!
Matching set voor mensen
Er zijn maar weinig dingen in het leven leuker dan een bijpassende pyjama -fotoshoot. Leveret maakt specifiek pyjama -prints die samen volwassenen, kinderen en honden matchen. U kunt een bijpassende set vinden voor het hele gezin, dus een samenhangende fotoshoot is binnen handbereik!
Over Leveret
Opgericht: | 2007 |
Hoofdkwartier: | Moonachie, New Jersey |
Waarden: | Comfortabel katoen gebruiken, vrede vieren en ontworpen om te verenigen |
Retourneert: | Gratis retourzendingen binnen 30 dagen na aankoop |
Verzending: | Bestellingen $ 70+ zijn gratis (binnen de VS), anders is het afhankelijk van de locatie |
Dealers: | Producten zijn beschikbaar op hun officiële website en via grote retailers zoals Target, Walmart, Kohl’s, Amazon, Ruelala en meer |
Zijn de hendelhond roze dinosaurus pyjama’s een goede waarde?
Geprijsd op $ 19,99 (oorspronkelijk $ 43,99), zijn de hendelhondroze dinosaurus pyjama’s in lijn met hoeveel hondenjammies meestal kosten. De meeste hondenkleding is echter lang niet in de buurt van de hoge kwaliteit van de hefboom. Met alle pyjama’s gemaakt van 100% kwaliteits katoen, een rekbare tailleband en een gemakkelijk te slingeren ontwerp, is het een no-brainer. Ik zou andere merken niet aanraken als ik weet dat Leveret die van hen maakt met je hond in gedachten!
Hoe we hebben getest
Testen was vrij eenvoudig – toen het koud werd, pakte ik mijn pup en gleed deze pyjama’s op haar! Ik liet ze aan totdat ze opwarmde en ze voelde zich vrij snel op haar gemak.
Veelgestelde vragen (FAQ)
Hoe meet ik mijn hond?
De hefboomhondenpyjama baseert hun metingen op de ruglengte en omtrek van uw hond. De metingen zijn als volgt:
MAAT | Ruglengte | OMVANG |
XS | 9 ″ | 9 ″ |
S | 11 ″ | 11 ″ |
M | 12 ″ | 12 ″ |
L | 16 ″ | 16 ″ |
XL | 18 ″ | 18 ″ |
Xxl | 20 ″ | 20 ″ |
Xxxl | 22 ″ | 22 ″ |
Om de omtrek van uw hond te meten, wikkelt u een meetlint rond het breedste deel van de borst van uw hond (net achter de voorpoten). Voor de achterkant, loop een meetlint vanaf de basis van de nek van uw hond naar de basis van de staart terwijl uw hond rechtop staat.
Hoe was ik mijn jammies?
Gemaakt van katoen, de pyjama’s zijn volledig wasbaar machine. Draai de pyjama’s binnenstebuiten en spoel op een koude cyclus (om krimp te voorkomen). Gebruik voor het drogen de tuimelende droge optie of hang om te drogen. Deze mogen niet kreuken, maar als ze dat doen, zorg er dan voor dat je geen ijzer gebruikt, omdat dit de pyjama kan beschadigen.
Welke andere patronen biedt Leveret?
Wat de pyjama’s met dinosaurus thema betreft, zijn er slechts twee opties (roze of blauw). Het bedrijf heeft echter in totaal 59 opties voor pups. Dit varieert van de dinosaurussen die je hier ziet tot solide kleuren, paarden en nog veel meer!
Conclusie
Wat doggy pyjama’s betreft, is Leveret verreweg mijn favoriet geweest! De ontwerpen zijn schattig en het materiaal is zo zacht en comfortabel dat ik niet zou aarzelen om deze voor mijn pup te gebruiken. Hoewel ik een grote dinosaurusfan ben, zijn er zoveel verschillende ontwerpen om iemand aan te spreken. 10/10 BEWAARDEN AAN AANBEVENS!