Laurelbox Pet Memorial Gift Review 2025: Healing Hearts na het verlies van huisdieren

Kwaliteit: 5/5

Verscheidenheid: 5/5

Aanpassing: 5/5
Verpakking: 5/5

Waarde: 5/5
Controleer de prijs op Laurelbox

Vanaf het moment dat je je harige vriend naar huis bracht, was je leven nooit meer hetzelfde. Plots had je een vierbenige beste vriend die bij de heup aan je was gehecht. Ze waren je grootste fan, je favoriete Road Trip Companion en degene die onvoorwaardelijk van je hield, wat er ook gebeurt. Door dik en dun, ze waren altijd Daar voor jou – tong en staart kwispelen. En ondanks alle liefde en vreugde die ze in je leven hebben gebracht, is het geen wonder dat de pijn van het verliezen van ze zoveel pijn doet als ze weg zijn.

Hoewel niets de pijn wegneemt van het verliezen van je viervoetige soulmate, is een van de beste dingen die je kunt ontvangen nadat ze weg zijn een herdenkingsgeschenk, en een bedrijf dat met de hand mooie, Laurelbox is.

Laurelbox is een in Ohio gevestigd bedrijf dat is opgericht door neven en beste vrienden, Denise en Johanna. Na het kijken naar goede vrienden die dierbaren konden verliezen, wijdden ze hun carrière aan het maken van prachtige geschenken die tot verlies zouden spreken. Van op maat gemaakte kaarsen tot gepersonaliseerde geheugenboxen, Laurelbox biedt een verscheidenheid aan geschenken om u te ondersteunen na het verliezen van uw pup en u helpen het perfecte cadeau te geven aan degenen wiens harten een beetje genezing nodig hebben.

Overzicht

Laurelbox Pet Memorial Gift Review - De producten UNGRAAGD

Producttype: Custom-gegraveerde huisdier Memorial Candle en Custom Pet Memorial Photo Frame
Het meest geschikt voor: Eigenaren van huisdieren wiens huisdieren zijn verstreken
Prijsklasse: Middellange afstand
Kaarsengrootte: 10 oz
Kaarsengeur: Redwood + Birch
Kaarsenverbrandingstijd: 70 uur
Candle Wax: Soja
Framegrootte: 4 × 6
Frame -oriëntatie: Horizontaal of verticaal
Aantal foto’s: 2

Divider Dog Paws 3 okt 2024

Onze ervaring

Laurelbox Pet Memorial Gift Review - Lit Candle

Ik herinner me de dag dat ik mijn eerste puppy mee naar huis nam, Chloe. Ik was zeven jaar oud en in de wolken om een ​​hond te hebben. Hoewel ik op dat moment niets wist over honden, wist ik dat ik mijn nieuwe beste vriend had gevonden.

Chloe was een Havanees van 15 pond met een meer dan levensgrote persoonlijkheid. Ze was een zelfverzekerde kleine hond die van haar dagelijkse wandelingen hield en naar de buurt keek vanuit het raam van de woonkamer. Sassy Als altijd was ze een kleine prinses en iedereen wist het. Ze passeerde kort nadat ik naar de universiteit ging, en het was een klap voor mijn familie. Ze zwaaide altijd met haar staart en draaide in cirkels toen we door de deur liepen totdat ze op een dag dat niet was.

Sinds die dag heb ik moeite om herdenkingsgeschenken te vinden om geliefden te geven wiens dierengenoten de regenboogbrug zijn overgestoken. Het is moeilijk genoeg om de woorden te vinden om te zeggen, maar wat geef je iemand die rouwt?

Pas toen ik Laurelbox vond, besefte ik dat het perfecte sympathie geschenk echt bestond.

Nadat ik door de huisdierencollectie van Laurelbox had gekeken (elk product trok aan mijn hart), besloot ik voor het pet Memorial gegraveerde frame en kaarsencadeau, inclusief een kaarsen gegraveerd met de naam van uw huisdier en een fotolijst met de naam van uw huisdier en een aangepaste zin.

Het pakket arriveerde binnen een paar dagen, en toen ik de doos opende, werd het duidelijk dat er sympathie-geschenken zijn en dan zijn er laurierboxen-hoogwaardige, hartverzekering, soul-helende geschenken ingepakt in een prachtige doos. Van de verpakking tot de productkwaliteit, dit bedrijf blies me weg.

De doos werd kunstzinnig ontworpen met een mix van genezende kleuren, en elk item was individueel binnen ingepakt en genesteld tussen krinkpapier. Ik aarzelde om iets te openen omdat alles er zo mooi uitzag!

Nadat ik de items had uitgehaald, was het eerste wat me opviel de kwaliteit van het ambachtelijke niveau. Zowel de kaars als het frame zijn premiumproducten die extreem goed gemaakt zijn. De gravure op beide is prachtig, en het zien van Chloe’s naam maakt ze des te specialer.

Een ding dat ik leuk vind aan de kaars is dat het 100% natuurlijk is en doordrenkt met etherische oliën. Hoewel de geur voor sommigen een beetje intens kan zijn, vind ik het geweldig hoe perfect het zoete, bloemrijke aroma aanvult aan de aardse ondertoon. Wat het uiterlijk betreft, is de kaars prachtig. De zilveren gravure ziet er elegant uit tegen de gladde zwarte achtergrond, en de kleine pootafdruk is zo’n zoet detail.

Het fotolijst is ook verbluffend. Het heldere frame is stijlvol en tijdloos en met de magnetische panelen kunt u eenvoudig foto’s toevoegen en verwijderen. Ik vind het geweldig dat het ook twee foto’s bevat. Ik koos voor een horizontale en een verticale foto van Chloe, zodat ik tussen de twee kan schakelen.

Teary-eyed en verhuisd, ik zou absoluut aanraden om een ​​laurierbox voor jou en je geliefden te krijgen. Hoewel geen enkel geschenk ooit je harige familielid kan vervangen, geven deze dozen je een klein stukje hemel dat voor altijd bij je blijft.

Voors en nadelen

Belangrijke functies

Laurelbox Pet Memorial Gift Review - Inside the Box

Oprechte en genezing

Het vinden van het perfecte sympathiecadeau kan moeilijk zijn, vooral als je niet weet wat je iemand moet geven die zo’n hartzeer ervaart. Het verbazingwekkende van Laurelbox is dat, ongeacht welk geschenk je kiest, je niet fout kunt gaan. Elk is prachtig vervaardigd, en velen van hen kunnen worden gepersonaliseerd met de naam van uw hond om het des te zinvoller te maken.

Laurelboxen worden gemaakt om harten te voeden in moeilijke tijden, en het is te zien in de kwaliteit van hun producten. Elk detail in de verpakking is opzettelijk en de geschenken zelf zijn attent en ontroerend. Of je nu een huisdier of een geliefde bent kwijtgeraakt, ik kan geen beter geschenk bedenken om iemand te geven die rouwt.

Custom gegraveerde herdenkingskaars

Tussen het geavanceerde ontwerp en de aangepaste gravure is dit misschien wel de meest stijlvolle kaars die ik ooit heb gezien. Het wordt uitsluitend gemaakt door Laurelbox in kleine handgegoten batches, en je kunt het personaliseren met de naam van je huisdier.

Naast een esthetisch uiterlijk is het ook milieuvriendelijk, gemaakt van 100% volledig natuurlijke soja-was en doordrenkt met essentiële oliën van premium-kwaliteit (Cedarwood, Patchouli, Cypress, Geranium en Mint). Het heeft geen additieven of kleurstoffen, en de lont is gemaakt van volledig natuurlijke ring-gesponnen katoen die vrij is van lood en zink.

De geur is Redwood + Birch, dat een bloemrijk aroma heeft met een subtiele houtachtige basis. De geur is behoorlijk sterk (mijn hele doos rook geweldig), maar ik vond het niet overweldigend.

Aangepast fotolijst

Ik heb veel huisdier herdenkingsframes gezien en ben dol op deze vanwege de minimalistische look en gepersonaliseerde gravure. Het frame heeft een eenvoudig, maar elegant ontwerp, met twee panelen van kristalhelder acryl bij elkaar gehouden door vier kleine magneten (één op elke hoek). U kunt twee foto’s back-to-back, horizontaal of verticaal weergeven, en de magneten houden de foto’s veilig op hun plaats.

Wanneer u de bestelling plaatst, hebt u de optie om een ​​gravure van de naam van uw huisdier en een aangepaste zin aan het frame toe te voegen. Ik heb de naam van Chloe toegevoegd met de uitdrukking “Forever Loved” en vind het geweldig hoe het is verlopen.

Over Laurelbox

Laurelbox Pet Memorial Gift Review - Unboxing

Missie: Help mensen zich geliefd en ondersteund te voelen na verlies te hebben ervaren
Productie: Producten worden verzonden vanuit Milford, Ohio
Sourcing: Producten worden met de hand gemaakt bij Laurelbox of afkomstig van kleine, onafhankelijke ambachtslieden
Verzending: Standaard verzending is 4-8 werkdagen. Aangepaste items worden binnen 3-5 werkdagen verzonden en alle andere artikelen worden binnen 1-3 werkdagen verzonden.
Retourneert: Aangepaste items kunnen niet worden geretourneerd. Alle andere items hebben een retourvenster van 30 dagen.

Is het PET Memorial Engraved Frame en Candle Gift een goede waarde?

Het frame- en kaarsencadeau is een van de samengestelde geschenkdozen van Laurelbox, dus het ligt aan de hogere kant van de prijsklasse. Maar zelfs dan is dit product een fantastische waarde. De kwaliteit komt overeen met de prijs (indien niet overschrijdt), en Laurelbox gaat boven en buiten om ervoor te zorgen dat elk detail precies goed is.

Deze geschenken zijn echt onbetaalbaar, dus ongeacht welke je kiest, je kunt je goed voelen over het geld dat je uitgeeft en het geschenk dat je geeft en ontvangt.

Hoe we hebben getest

Nadat ik de producten had uitgehaald, liep ik door mijn woonkamer om de perfecte plek te vinden om ze te plaatsen. Uiteindelijk heb ik ze op mijn salontafel op de woonkamer geplaatst, omdat ik ze daar het meest zal zien. Eerlijk gezegd zijn beide items echter zo stijlvol dat ze echt overal heen kunnen.

Nadat ik ze had laten zien, stak ik de kaars aan. De kaarsengeur is op zichzelf sterk, dus zodra het was aangestoken, vulde het aroma het huis. Voor het fotolijst vond ik twee van mijn favoriete foto’s van Chloe en printte ze op 4 x 6 fotopapier. Omdat het frame twee foto’s tegelijk kan weergeven, ging ik door en stopte beide foto’s in het frame back-to-back, en het ziet er geweldig uit-zo ontroerend en tijdloos.

Hoewel het op zichzelf al elk item ziet, is het mooi en hartverwarmend, het is extra speciaal om beide samen te zien. Ik heb al complimenten ontvangen over beide geschenken, en verschillende vrienden en familieleden zijn van plan binnenkort een laurierbox te kopen.

Laurelbox Pet Memorial Gift Review - Monteer het frame

Veelgestelde vragen (FAQ)

Verzendt Laurelbox internationaal?

Ja. Internationale bestellingen worden binnen 7 tot 10 werkdagen verzonden. Zodra uw bestelling wordt verzonden, duurt de levering ongeveer 8 tot 14 werkdagen.

Hoe worden laurelboxen verpakt?

Elke laurierbox wordt verzonden in de kenmerkende verpakking van het bedrijf, inclusief een prachtig ontworpen verzenddoos met krinkpapier en een aanvullende kaart. U kunt bij het afrekenen een cadeaubericht aan uw kaart toevoegen. Als u hulp nodig hebt bij het schrijven van een bericht, kunt u Laurelbox e -mailen en zij zullen u helpen een prachtig geschreven bericht te maken.

Kan de kaars worden bijgevuld?

Ja! Laurelbox biedt kaarsenvulkits die u afzonderlijk kunt kopen wanneer dat nodig is. Wanneer u een kit koopt, kunt u kiezen uit de volgende geuren:

• Citrus + fruit
  • Ongeput
  • Redwood + Birch
  • Oakmass + Amber
  • Moonflower Nectar
  • Sel de mer
  • Zonnestanden
  • Fraser Fir

Welke geschenken zijn beschikbaar voor eigenaren van huisdieren?

Laurelbox heeft een verscheidenheid aan individuele herdenkingsgeschenken en geschenkdozen voor eigenaren van huisdieren. Een paar items die in beide selecties worden aangeboden, zijn onder meer:

• Herdenkingskaarsen
  • Herdenkingsfoto frames
  • Geheugenboxen
  • Windstoot
  • Ornamenten
  • Kettingen
  • Tuinzaden
  • Tuinstenen
  • Tuinberichten

Als u zelf een geschenkdoos wilt maken, heeft Laurelbox een optie “Een doos bouwen” waar u individuele items kunt selecteren die in de kenmerkende verpakking van Laurelbox worden verpakt.

Zijn laurelboxen specifiek voor eigenaren van huisdieren?

Laurelbox biedt een verzameling prachtige geschenken en zorgvuldig samengestelde geschenkdozen voor iedereen die verlies ervaart en of een uitdagende tijd doormaakt. Een paar van hun collecties omvatten:

• Huisdier
  • Kinderverlies en kinderverlies
  • Miskraam
  • Verlies van echtgenoten
  • Familie en vrienden
  • Onvruchtbaarheid
  • Moeilijke seizoen

Laurelbox Pet Memorial Gift Review - Personalisatiepagina

Conclusie

Of je nu je harige vriend bent kwijtgeraakt of je wilt een geliefde troosten die de hunne heeft verloren, Laurelbox biedt een selectie handgemaakte herdenkingsboxen voor eigenaren van huisdieren die rouwen. Elke doos is zorgvuldig verpakt en elk product is uniek ontworpen om te spreken met degenen die verlies ervaren.

Ik werd diep aangeraakt door het huisdier -gedenkframe en kaarsencadeau dat ik heb ontvangen, en ik raad ten zeerste aan er een te krijgen als jij of iemand die je kent een huisdier heeft verloren. Je zult je niet alleen geliefd en ondersteund voelen, maar je krijgt een oprecht geschenk dat een leven lang meegaat.