niezen en bol zitten

Gestart door Federerfan, mei 30, 2008, 10:25:57

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sonja

Een paar graadjes verschil in temperatuur is niet zo erg hoor. ;)
Zolang de temperatuurverschillen maar niet heel groot zijn.

Een warmtelamp is sowieso handig om in huis te hebben, al lijkt het me nu op het moment niet nodig die te gebruiken voor Jimmie.

Groetjes, Sonja.

Federerfan

Citaat van: Sonja op juni 06, 2008, 00:25:21
Een paar graadjes verschil in temperatuur is niet zo erg hoor. ;)
Zolang de temperatuurverschillen maar niet heel groot zijn.

Een warmtelamp is sowieso handig om in huis te hebben, al lijkt het me nu op het moment niet nodig die te gebruiken voor Jimmie.

Groetjes, Sonja.

Oké, kouder dan 17 graden wordt het volgens mij nooit in mijn huis. Doordat ik blokverwarming heb, gaat de kachel dus om 23.00 uur uit en is het 's nachts wel wat frisser (maar dan gat het misschien om het verschil tussen 21 en 17 graden, dus dat valt dan ook wel mee). In de zomer wordt het natuurlijk wel heel warm soms, maar dan is het 's nachts ook warm.

Misschien koop ik vandaag al een warmtelamp. Ik zal hem in eerste instantie niet gebruiken en ook even vragen hoe de dierenarts vindt dat het gaat.

Bedankt en groetjes, René

Federerfan

Vandaag heb ik de dierenarts gebeld en haar mening gevraagd. Ik vertelde haar dat Jimmie actief is (fluit, vliegt, loopt en rent) en ze was er positief over. Volgens haar hoef ik me niet al te veel zorgen te maken om de niesjes (ook niet als het wat nattere niesjes zijn). Ze zei dat ik de antibioticakuur moet afmaken (die eindigt overmorgen) en we hebben afgesproken dat ik haar volgende week vrijdag bel als Jimmie dan nog veel niesjes heeft.

Sonja

Hoi Federerfan,

Fijn dat het weer zo goed gaat met Jimmie! :)

Een antibioticakuur moet je inderdaad altijd afmaken, ook al gaat het beter.

Een parkietje kan soms weleens wat nattere niesjes hebben, het hoeft niet altijd iets te betekenen. Maar je neemt beter het zekere voor het onzekere, daarom is het wel verstandig dat je vrijdag nog even kunt bellen. ;)

Mijn Joepie niest heel vaak wat natter, maar dat doet hij al 6 jaar....bij hem betekent het verder niets.

Groetjes, Sonja.

Federerfan

Citaat van: Sonja op juni 06, 2008, 17:36:45
Hoi Federerfan,

Fijn dat het weer zo goed gaat met Jimmie! :)

Een antibioticakuur moet je inderdaad altijd afmaken, ook al gaat het beter.

Een parkietje kan soms weleens wat nattere niesjes hebben, het hoeft niet altijd iets te betekenen. Maar je neemt beter het zekere voor het onzekere, daarom is het wel verstandig dat je vrijdag nog even kunt bellen. ;)

Mijn Joepie niest heel vaak wat natter, maar dat doet hij al 6 jaar....bij hem betekent het verder niets.

Groetjes, Sonja.
Bedankt. :) Jimmie heeft een goede dag. Hij heeft sinds vanmiddag nauwelijks niesjes gehad en ik heb hem veel over zijn bolletje geaaid. En ik heb een schommeltje voor hem gekocht (en een warmtelamp voor als het een keer nodig is).

Milo-Pixel

Het gaat vast helemaal goed komen met Jimmie..!  :)