Kooi/volière sponsoren bij het papegaaien opvangcentrum te Oerle

Gestart door Parkieten-Freak, februari 06, 2008, 22:20:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkieten-Freak

SPONSORACTIE PAPEGAAIENOPVANGCENTRUM (N.O.P) 2008



Beste leden,
Net als vorig jaar willen we ook dit jaar weer 2 volières gaan sponsoren bij het NOP.
Hoeveel geld hebben we daarvoor nodig? 300 euro mensen!  :)
Voor 300 euro kunnen wij zorgen dat opperkaketoe Appel en zijn vriendjes weer goed te eten krijgen en alle medische verzorging ontvangen die ze nodig hebben!
Mogen Appel en zijn vriendjes (en wij ook een beetje) ook dit jaar weer op jullie steun rekenen?  :)
Namens de vogels: bedankt!  ;D
Marjolein schreef het al: we hebben nu 125 euro in kas. We hebben nog 175 euro te gaan, het maakt niet uit hoeveel je geeft. Alle beetjes helpen!  :D
Onze huisbankier Marjolein houdt jullie op de hoogte!!!!!
De inzameling voor 2008 start nu officieel! Yeah!!!!!  ;D ;D

Stuur je bijdrage naar:



Vermeld daarbij even "sponsoractie NOP" en je forumnaam!



birdie123

Ik heb mijn bijdrage overgemaakt. Was even niet zeker of ik het juiste gironummer heb gebruikt.Als plaatsnaam werd nl. Amsterdam vermeldt i.p.v.Zwanenburg.
Ik hoop dat het is aangekomen.


veel succes!!

Chicowen

#2
Citaat van: birdie123 op februari 09, 2008, 18:59:10
Was even niet zeker of ik het juiste gironummer heb gebruikt.Als plaatsnaam werd nl. Amsterdam vermeldt i.p.v.Zwanenburg.

Dat klopt inderdaad. Ik ben in de tussentijd verhuisd en heb dus ook mijn adres van mijn girorekening omgezet. Deze vermeldt dan vanzelf de plaats erbij, dus komt er nu inderdaad Amsterdam te staan. ;)

Groetjes!

Om misverstanden te voorkomen heb ik de woonplaats inmiddels aangepast.  ;)
GR PF
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Parkieten-Freak



Chicowen

We zitten inmiddels op €135,- in kas. Hier komt nog €40,- bij dankzij de verkochte boeken van Croky met zijn "Dagboek van een jonge grasparkiet".
We hebben de eerste voliere dus bij elkaar!!  ;D
Nog €125,- en dan kunnen we niet alleen 'Appel' maar ook zijn vriendjes ook dit jaar weer onderdak bieden!  :D
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Mars

Het eerste echte loon is bijna binnen, dus dan zal ik proberen een donatie te doen ;)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Parkieten-Freak

Hartstikke fijn mensen!  ;D ;D
De eerste volière kunnen we handhaven!!!
Nu de 2e nog!  :D
Elke gift is welkom! ;D


Ingrid

Wanneer moet het geld eigenlijk overgemaakt worden om de sponsoring door te laten lopen?

ciske

voor mij is het heel moeilijk om zo geld over te maken. maarmischien kan ik voor elkaar krijgen op de meeting contant wat geld bij te dragen voor de kooi. vind het wel belangrijk werk, en ik probeer te steunen hoe ik kan.


Caradow

Citaat van: Ingrid op maart 13, 2008, 21:32:36
Wanneer moet het geld eigenlijk overgemaakt worden om de sponsoring door te laten lopen?


Volgens mij loopt de periode altijd van 1 april tot 31 maart, dus dan zal het ws voor 1 april binnen moeten zijn?

Parkieten-Freak

Citaat van: Caradow op maart 13, 2008, 21:47:07
Volgens mij loopt de periode altijd van 1 april tot 31 maart, dus dan zal het ws voor 1 april binnen moeten zijn?

De periode loopt inderdaad van 1/4 t/m 31/3.
De eerste volière hebben we begin april gesponsord, de tweede volière was half mei rond. Ik denk niet dat men op een paar weken kijkt. ;)
Desalniettemin zou het fijn zijn als we voor 1 april onze contracten konden verlengen.
Ik zal morgen even contact opnemen met het opvangcentrum en een en ander navragen.


Ingrid

Oke, dan wil ik bij deze een toezegging doen, na deze oproep ;).

Lieve mensen, help ons om de sponsoring van de tweede voliere rond te krijgen!! Ook de vriendjes van Appel willen graag op onze steun rekenen!!

Het bedrag wat op 27 maart nog tekort komt voor de tweede voliere zal ik aanvullen.
Marjolein, wil je me dan een mailtje of pb sturen? Dan zal ik het overmaken ;).

Parkieten-Freak

Ahhh dat is heel erg lief van je Ingrid!  :-*  :D
Toch hoop ik dat veel forumleden over hun grote "parkietenhart" gaan strijken en allemaal een kleine bijdrage willen leveren.
Het maakt niet uit hoeveel je schenkt. Elke euro is van harte welkom mensen!   ;D


Chicowen

Wat ontzettend lief Ingrid.  :D :-*
Ik zal je tegen die tijd een pb sturen.
En ook ik hoop dat veel forumleden over hun hart zullen strijken en een kleine bijdrage willen leveren. ;D
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Milo-Pixel

Marjolein, mijn bijdrage heb ik net overgemaakt. Als het goed is heb je die dus binnenkort binnen ;)

Groetjes, Marit

roha

Zo gauw ik weer een paar centen op de bank heb staan, dan doe ik ook weer een bijdrage, dat wordt wel voor de 27e hoor!!  ;D

Chicowen

Citaat van: Milo-Pixel op maart 14, 2008, 06:38:11
Marjolein, mijn bijdrage heb ik net overgemaakt. Als het goed is heb je die dus binnenkort binnen ;)

Groetjes, Marit

ontvangen ;)
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Safrena

Hey Mar

Op mijn steun mag je ook rekenen  ;)
zoals we hebben afgesproken op msn  ;)

Enne bedankt he  :-*

dikke knuf vele groetjes

Chicowen

Super Nancy, je staat erbij op de lijst.
Enne graag gedaan hoor. ;)
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Mars

Het is een prachtig gebaar van Ingrid, maar zou eigenlijk niet nodig moeten zijn.
Dus mensen: wel allemaal weer even een bijdrage doen, he?

Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..