Kooi/volière sponsoren bij het papegaaien opvangcentrum te Oerle

Gestart door Parkieten-Freak, februari 06, 2008, 22:20:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ingrid

Even weer omhoog halen ;)

Vergeten jullie Appel en zijn vriendjes niet te steunen?? Elke bijdrage, hoe groot of klein ook, is welkom :).

Jippie

Hoi allemaal!

Ook ik wil graag weer mijn bijdrage leveren! Moet alleen nog even op mijn salaris wachten, maar dat heb ik aan het eind van deze week. Dan zal ik het bedrag overmaken! Ben er pas geleden trouwens geweest en heb besloten dat ik ook donateur wordt van de opvang. Heb uiteraard ook mijn vriend overgehaald!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Parkieten-Freak

Even een vraagje aan huisbankier Chicowen (Marjolein)  :)
Hoever zijn we nu met de tweede voliere?  :)


Chicowen

Citaat van: Parkieten-Freak op maart 19, 2008, 22:53:31
Even een vraagje aan huisbankier Chicowen (Marjolein)  :)
Hoever zijn we nu met de tweede voliere?  :)


Voor de tweede voliere zijn we ook al een eind op weg. Als ik de opbrengsten van het boek meetel, dan moeten we nog zo'n €95 euro voor de tweede voliere.
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Chicowen

Even een kleine update:
We zijn nu nog maar zo'n €55,- verwijderd van de tweede voliere!
Dus lieve mensen, help nog even om ook de vriendjes van Appel dit jaar weer een dak boven hun hoofd te bieden!  ;D
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Parkieten-Freak

Lieve mensen, ik hoor net van huisbankier Marjolein dat we nog 35 euro nodig hebben voor de tweede volière. ;D
Alle kleine beetjes helpen mensen. Elke donatie, hoe klein dan ook, is meer dan welkom!  :D

Lieve forumleden,
Help kaketoe Appel en zijn vriendjes.
Zorg dat "onze vogels" -ook dit jaar- weer van goede voeding en goede verzorging mogen genieten!
Laten we hopen dat de twee "Parkieten-Freak" sponsorbordjes die jullie vorig jaar bij elkaar gesponsord hebben, ook dit jaar weer op de volieres van Appel en zijn vriendjes mogen prijken als eerbetoon aan jullie financiële hulp!!!  ;D



Petr@

Als ik nu nog wat overmaakt is het dan nog op tijd??

Wou het veel eerder doen maar was het weer eens vergeten :-[



Groetjes Petra
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Ingrid

Hoi Petra,

Het is zeker nog op tijd om iets over te maken ;) Alle beetjes helpen  ;D Fijn dat je Appel en zijn vriendjes ook wilt steunen!!

Groetjes, Ingrid

simpy

Beste parkietenfreak.

Wat een geweldige actie vind ik dit toch!!!

Vorig jaar wou ik ook al meedoen, helaas had ik toen (bijna) geen geld. In de zomervakantie heb ik hard gewerkt, en wou ik eigenlijk ook een gewone donateur worden van het papegaaienpark. Helaas bleek ik hier ook net niet genoeg geld voor te hebben. Wel ben ik op bezoek geweest in het park, wat trouwens erg leuk was. Helaas kon ik mijn ouders er niet van overtuigen dat ze toch echt het park moesten doneren. Volgens mijn ouders hadden ze dat al gedaan door er op 'bezoek' te komen.

Dit park heeft veel indruk op mij gemaakt, en daarom doe ik mee met deze actie. Mijn bijdrage kan helaas niet veel zijn. Maar zoals jullie zelf zeggen: alle kleine beetje helpen.

Ik hoop dat jullie nog lang doorgaan met deze actie, en dat het papegaaienpark nog lang zo door mag gaan met zo'n goede hulp!!!! Ik ben blij dat er mensen bestaan die zo veel energie steken in zo'n actie's!!

Groetjes, Simone

Ingrid

Citaat van: simpy op maart 29, 2008, 22:36:47
Mijn bijdrage kan helaas niet veel zijn. Maar zoals jullie zelf zeggen: alle kleine beetje helpen.

Simone, zo is het maar net ;). Het maakt niet uit hoe hoog je bijdrage is, al zou het maar een eurocent zijn, elke eurocent is er 1!! Super van je dat je deze actie steunt  ;D

Petr@

Heb net geld over gemaakt.Weet het is laat,maar laatste tijd ben ik vergeetachtig,omdat ik wat andere dingen aan me hoofd heb.
Maarja ik denk dat het morgen wel op de rekening staat ;D



Groetjes Petra
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Parkieten-Freak

Lieve forumleden,
Vandaag ontving ik van onze huisbankier Chicowen jullie donaties, in totaal 300 euro!!!  :D
Dankzij jullie bijdragen worden Appel en zijn vriendjes ook dit jaar weer financieel gesteund!!!!! ;D ;D ;D

Namens de vriendenkring van het NOP wil ik jullie heel hartelijk bedanken voor jullie bijdragen!

Voor degenen die nog willen doneren: blijf dat vooral doen! Elke bijdrage -of die nou groot is of klein- is en blijft van harte welkom.
Ook volgend jaar gaan we met zijn allen zorgen dat Appel en zijn vogelvrienden weer gezond kunnen eten en alle medische verzorging krijgen die zij nodig hebben!

Zojuist heb ik het geld overgemaakt naar het NOP, en als het goed is krijgen we ook dit jaar weer een aantal vrijkaartjes voor het papegaaienpark én een uitnodiging voor de zomeravondwandelingen.
Donateurs kunnen zich ter zijner tijd aanmelden voor de zomeravondwandelingen.  :)
Wat betreft de vrijkaartjes: ik stel voor dat jullie met ideeen komen, dat kan in dit topic. ;D

Nogmaals bedankt mensen voor jullie bijdragen en bedankt Marjolein (Chicowen) voor het inzamelen van de sponsorgelden!
Voor wie nog wil doneren: graag!


Een bijdrage groot of een bijdrage klein,
Parkieten en papegaaien vinden het altijd fijn!



simpy

Fijn dat jullie het geld bij elkaar hebben nu!!!!  ;D

Krijgen de mensen die het meeste hebben gesponsord óf het meeste werk verichte de vrijkaartjes?? Wel zo eerlijk toch??

Prettig weekend!

Groetjes Simone

Sanne

Citaat van: simpy op april 04, 2008, 15:20:39
Fijn dat jullie het geld bij elkaar hebben nu!!!!  ;D

Krijgen de mensen die het meeste hebben gesponsord óf het meeste werk verichte de vrijkaartjes?? Wel zo eerlijk toch??

Prettig weekend!

Groetjes Simone

Het meeste hebben gesponsord? Nou dat vind ik zeer oneerlijk. Sommige mensen moeten iedere maand heel veel moeite doen om rond te komen met het geld dat ze hebben en voor die mensen is dus 'n bijdrage van 5 of 10 euro veel terwijl dat voor anderen juist heel weinig geld is.
Wel vind ik dat mensen die veel werk hebben verricht (bijvoorbeeld huisbankier marjolein ;)) een kaartje verdienen  ;D

Milo-Pixel

Ben het eens met Sanne. Voor sommige mensen is het lastig wat in te brengen en doen toch moeite om een paar euro te schenken, terwijl dat voor anderen heel "weinig" is. Het is dus heel oneerlijk om degene die het meeste geschonken hebben, een vrijkaartje te geven.

Degene die veel gedaan hebben (zoals inderdaad Marjolein ;) ) verdienen zeker een vrijkaartje!

Safrena

#35
Hey mensen

Misschien is het een goed idee om het berichtje van Anneke (Parkietenfreak) nog een keertje goed te lezen. ;)
Daar word door niemand gezegd dat iemand die heel veel gedoneerd heeft meteen een vrijkaartje krijgt

Niemand, behalve Marjolein (chicowen), weet hoeveel iemand gedoneerd heeft. Iedereen die gedoneerd heeft, heeft evenveel recht op een vrijkaartje, hoe groot of klein het bedrag ook was.  ;)

Anneke vraagt hier gewoon om iedeeën wat we gaan doen met de vrijkaarten die we krijgen.
Vorige jaar zijn deze vrijkaarten gebruikt in een wedstrijd, zo hadden alle mensen die toen gedoneerd hadden afgesproken.

Dus in plaats van hier meteen te roepen dat iets oneerlijk is of alles en iedereen aan te vallen, is het veel leuker om ideeën te zoeken wat wel te doen met vrijkaarten
We zijn namelijk allemaal parkietenvrienden onder elkaar

Laat die hersenen werken mensen, en kom op met die ideeën, daarna zal er bekeken worden welke leuke ideeën zijn, zijn er een aantal dan zal er wel een poll over geopend worden.

Succes

Vele groetjes

Ps, het berichtje van Simone was ook maar een vraag of voorstel, en hoeft niet meteen zo afgebroken te worden. Dat je niet  akkoord gaat met haar vraag/voorstel is jouw keuze, en dat kan prima, ;)  maar dit kon ook op een minder aanvallende toon gemeld worden. ;)

Parkieten-Freak

Het maakt niet uit hoeveel iemand gegeven heeft, het gaat om de geste.
Daarnaast kan niet iedereen zomaar 10 euro of meer missen.
Iemand die 1 euro doneert heeft evenveel recht op een kaartje als iemand die 25 euro of meer doneert.

Citaat Milo-Pixel
Citeer
Degene die veel gedaan hebben (zoals inderdaad Marjolein  ;) ) verdienen zeker een vrijkaartje!

Dat idee zullen we meenemen.
We kunnen de aangedragen ideeën eventueel in een poll zetten en dan kunnen jullie stemmen.  :)




Chicowen

Hej allemaal,

Ik vind dat de vrijkaartjes weer gebruikt mogen worden als prijsjes voor een wedstrijd (als er weer een wedstrijd komt? :D). Mocht dit niet komen of om wat voor reden dan ook niet lukken, dan is het misschien leuk om de kaartjes onder de mensen die gedoneerd hebben te verloten. En ook ik vind dat hier geen onderscheid gemaakt moet worden tussen de grootte van de donatie.
Wat ik zelf ook een goed idee vind, is om de beheerders/moderators een staff dagje in het NOP te geven, kortom om de vrijkaartjes aan hen te geven.

Ben benieuwd wat voor ideeen iedereen nog meer heeft. ;)

Liefs!

ps Ik hoef geen vrijkaartje hoor. ;) Ik heb degene van vorig jaar van de wedstrijd nog (schaam schaam), want ik ben er nog niet aan toegekomen om naar het NOP te gaan. (plus dat we misschien met een paar mensen zouden gaan en dit nog niet helemaal van de grond is gekomen :P :-X)
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Parkieten-Freak

#38
Een wedstrijd komt er voorlopig (nog) niet, die staat voor okt/nov gepland.

Als beheerder zijnde hoef ik geen kaartje, daarnaast woon ik dicht bij en kan gewoon naar de zomeravondwandeling voor donateurs. ;)
Ideeën zijn welkom mensen!


Milo-Pixel

Citaat van: Safrena op april 04, 2008, 17:22:11
Ps, het berichtje van Simone was ook maar een vraag of voorstel, en hoeft niet meteen zo afgebroken te worden. Dat je niet  akkoord gaat met haar vraag/voorstel is jouw keuze, en dat kan prima, ;)  maar dit kon ook op een minder aanvallende toon gemeld worden. ;)

Even voor de duidelijkheid: Mijn berichtje was niet aanvallend bedoeld, helemaal niet zelfs! Het was gewoon een meningsuiting, misschien had ik het anders moeten formuleren. Het was in ieder geval niet aanvallend, afkrakend etc. bedoeld.

Groetjes, Marit