Ik zie me! Als mijn hond kan praten over gepersonaliseerde boekrecensie 2025: maak je pup de ster van een verhaal

Kwaliteit: 5/5

Verscheidenheid: 5/5

Personalisaties: 5/5

Verhaal: 5/5
Waarde: 5/5
Controleer de prijs op ik zie me!

Als hondeneigenaar heb je je hondengezel gezien de meest schattige, hilarische en ondeugende dingen doen. Te midden van het kijken naar hen zijn hun lieve zelf, je hebt je misschien afgevraagd wat ze dachten. Van het brengen van hun favoriete speelgoed tot oncontroleerbaar wiebelen wanneer je door de deur loopt, je pup heeft een speciale manier om te communiceren. Maar wat als je de gedachten van je hond zou kunnen horen?

Met ik zie me! Als mijn hond zou kunnen praten, is een oprecht verhaal over de band tussen een hond en zijn gezin. Het wordt door de hond verteld terwijl hij humoristisch alle grappige dingen deelt die hij doet. Maar het beste deel van dit plezierige verhaal is dat je harige vriend de hoofdpersoon wordt. Naast het uitkiezen van een hondenillustratie die lijkt op je beste knop, kun je een verscheidenheid aan details personaliseren die bij je pup en je gezin passen. Schenk het aan een huisdierliefhebber of houd het voor jezelf, dit boek is een geweldig cadeau voor elke gelegenheid.

Overzicht

Ik zie me - gepersonaliseerd huisdierenboek - Micah op stoel met boek

Producttype: Gepersonaliseerd boek met uw hond
Het meest geschikt voor: Een cadeau voor jezelf of een huisdierenliefhebber
Prijsklasse: Redelijk geprijsd
Specs:
  • Afmetingen: 8,5 x 8,5 inch
  • Aantal pagina’s: 20
Boektype: Hardcover, softcover, hardcover met een geschenkdoos
Hondenstijlen: 12 rasillustraties beschikbaar
Hondenkleuropties: Vijf kleuren beschikbaar

Divider Dog Paws 3 okt 2024

Onze ervaring

Ik zie me - gepersonaliseerd huisdierenboek - Micah in Kitchen

Gepersonaliseerde items van mijn huisdieren kopen is iets dat ik altijd al heb leuk gedaan. Ze zijn niet alleen leuk om te maken (en te ontvangen!) Maar ze zijn een geweldige manier om de huisdieren te herdenken die ik heb verloren. Nadat ik door de jaren heen zoveel gepersonaliseerde items had doorzocht, dacht ik dat ik ze allemaal had gezien. Dat is totdat ik werd geïntroduceerd om me te zien! De gepersonaliseerde hondenboeken van mij.

Ik zie me! Heeft vijf gepersonaliseerde huisdierenboeken – vijf voor honden en een voor katten. Na het doorbladeren van de boekselectie, koos ik de IF My Dog Could Talk Book met mijn hond, Micah. Omdat het boek gepersonaliseerd is, zijn er een paar stappen te voltooien voordat de bestelling wordt geplaatst.

Nadat ik een boek had gekozen, klikte ik op de knop “Personaliseer nu”, die me naar de personalisatiepagina bracht. Dit is waar al het plezier gebeurt en u kunt details toevoegen zoals uw naam, de naam van uw hond en twee foto’s van uw pup. Dit is ook waar je een hondenillustratie kiest die op je harige vriend lijkt. Een paar van de rassen die ze hebben, zijn een gouden retriever, Labrador Retriever, Beagle, Poodle, Pug, Duitse herder en Terrier.

In totaal zijn er 12 hondenstijlen om uit te kiezen. Hoewel dit niet veel is gezien hoeveel hondenrassen er zijn, zijn de illustraties veelzijdig genoeg dat je waarschijnlijk een vrij nauwe pasvorm vindt, zelfs als ze het exacte ras van je hond niet hebben. Ik had een beetje moeite om een ​​illustratie te vinden die op Micah leek. Maar nadat ik heen en weer was gegaan tussen twee opties, koos ik uiteindelijk met de Yellow Labrador Retriever (Dog #1), omdat het het meest op hij leek.

De laatste stap is het toevoegen van een toewijding. Dit is optioneel (en gratis!) En is een leuke touch als je van plan bent het boek aan iemand anders te cadeau doen. Hoewel ik het boek voor mezelf bewaar, heb ik een briefje opgenomen, omdat er een paar zoete en eenvoudige berichten waren waar elke ouder van huisdieren dol op zou zijn.

Zodra het boek arriveerde, was ik er verliefd op! Niet alleen zijn de woorden hilarisch nauwkeurig (het is alsof ik Micah kon horen praten tijdens het lezen van het verhaal), maar de kwaliteit is geweldig. De illustraties zijn mooi en de pagina’s zijn dik. Nog beter zijn de gepersonaliseerde elementen. Ik vind het geweldig dat er een foto is van Micah op de eerste en laatste pagina, en Micah zien als een cartoonillustratie is onbetaalbaar.

Ik was ook verrast om mijn naam ook op elke pagina te zien. Als u de illustraties goed bekijkt, vindt u uw naam en de naam van uw hond op verschillende tekeningen. Een van mijn favorieten was het zien van mijn naam op een koffiemok en Micah’s naam op de hondenkom – te schattig!

Dit is serieus zo’n geweldig cadeau voor dierenliefhebbers. Ik heb al een tweede boek voor een familielid besteld en ik kijk naar de How My Dog Saved Christmas Book voor de volgende vakantieseizoen – ik wil absoluut zien hoe Micah Kerstmis zal redden!

Voors en nadelen

Belangrijke functies

Ik zie me! Als mijn hond kan praten over gepersonaliseerde boekrecensie - The Personalisatie Homepage

Verhaal

Als mijn hond zou kunnen praten, is een hartverwarmend verhaal over de band tussen een hond en zijn familie. Het is een rijmende verhaal dat een dag in het leven van een hond volgt terwijl hij wordt verteld vanuit het perspectief van de hond. Naast het hebben van prachtige illustraties en grappige bijschriften, kan het boek worden aangepast om specifieke details over uw gezin op te nemen. Op de pagina’s vindt u uw naam, de naam van uw hond, foto’s van uw pup en een aangepast bericht als u het boek aan een geliefde schenkt. Hoewel de verhaallijn voor elk boek hetzelfde is, maken de gepersonaliseerde details het uniek, die u, uw gezin en uw pup vastleggen in een memorabele aandenken die nog jaren zal duren.

Hoe het werkt

Nadat u het boek hebt geselecteerd, wordt u gevraagd het verhaal aan te passen met behulp van de knop “Personaliseer nu”. Dit brengt u naar de personalisatiepagina waar u de naam van uw hond kunt toevoegen, een hondenkarakter kunt selecteren en foto’s van uw pup kunt uploaden. U kunt de gepersonaliseerde details in realtime zien veranderen en door een paar pagina’s doorlopen om een ​​voorbeeld te zien van hoe het boek eruit ziet voordat u uw bestelling plaatst. Nadat u op “Toevoegen aan kar” hebt geklikt, kunt u de boekomslag van uw gewenste boek kiezen. Zodra u een hoes selecteert, bent u helemaal klaar!

Aanpassingen

Over ik zie me!

Ik zie me! Als mijn hond kan praten gepersonaliseerde boekrecensie - boek UNGRAAGGAAG

Missie: Breng een glimlach van vreugde door elke persoon zich speciaal te laten voelen met gepersonaliseerde geschenken
Gelegen: Bedrijf is gevestigd in Minnesota
Sourcing: Gedrukt in de VS.
Garantie: Ik zie me! heeft een “100% tevredenheidsgarantie of het is gratis” beleid
Verzending: Standaard verzending duurt 6-8 werkdagen

Is het boek een goede waarde?

Als je op zoek bent naar een manier om je harige vriend te vieren en je tijd samen te herdenken, is dit boek een geweldige waarde. Het verhaal is niet alleen schattig schattig en hilarisch nauwkeurig, maar de gepersonaliseerde details maken het ook uniek voor jou en je harige vriend terwijl het een paar van je favoriete herinneringen vastlegt.

De prijs van het boek varieert afhankelijk van het type dekking dat u kiest (hardcover, softcover of hardcover met een geschenkdoos), maar over het algemeen is het vergelijkbaar geprijsd met vergelijkbare boeken op de markt.

Hoe we hebben getest

Ik volgde de stappen op de website om het boek te ontwerpen met persoonlijke gegevens. De stappen zijn vrij eenvoudig, dus het duurt niet lang om de informatie in te vullen. Het hele proces kostte me maar ongeveer 10 minuten en ik bracht een groot deel van die tijd door met het zoeken naar foto’s van Micah om te uploaden.

Zoals eerder vermeld, zijn er slechts 12 hondenillustraties om uit te kiezen. Dit is iets om in gedachten te houden als uw hond een ongewoon ras of een gemengd ras is, omdat er misschien geen stijl is die er precies op lijkt. In dit geval zie ik me! beveelt aan om een ​​illustratie te kiezen die het meest lijkt op uw pup. Dit is wat ik deed voor Micah, en eerlijk gezegd ben ik echt blij met hoe het is geworden.

Ik zie me - gepersonaliseerd huisdierenboek - Micah on bed met geopend boek

Controleer de prijs op ik zie mij!

Veelgestelde vragen (FAQ)

Zie ik me! Heb je andere gepersonaliseerde boeken over huisdieren?

Ik zie me! Heeft vijf gepersonaliseerde boekopties voor honden en één gepersonaliseerd boek voor katten.

Welke andere gepersonaliseerde producten zie ik mij! hebben voor huisdieren?

Wat gebeurt er als ik de personalisatie moet wijzigen na het plaatsen van de bestelling?

Zodra je bestelling arriveert, moet je het terugbrengen naar ik zie me! op uw kosten. Neem contact op met hun klantenservice en leg uit wat moet worden gewijzigd. Ik zie me! Zal 50% van de oorspronkelijke prijs plus verzending in rekening brengen om uw bestelling opnieuw te maken en opnieuw te doen.

Kan ik het boek aanpassen om meer dan één hond te hebben?

De als mijn hond zou kunnen praten, kan maar één hond huisvesten. Ik zie me echter! Heeft een paar andere hondenboeken waar je twee honden aan het verhaal kunt toevoegen.

Ik zie me! Als mijn hond kan praten over gepersonaliseerde boekrecensie - Personalisatie -opties

Controleer de prijs op ik zie mij!

verdeler hond gezichten oktober 2024

Conclusie

Of u nu op zoek bent naar een gepersonaliseerde aandenken voor uzelf of winkelt voor een speciaal cadeau voor een geliefde, als mijn hond zou kunnen praten, is het perfecte boek voor dierenliefhebbers van alle leeftijden. Je hond zal niet alleen de ster van de show zijn, maar je maakt ook een gedenkwaardig boek dat je nog jaren kunt koesteren.