Als hondeneigenaar wilt u het beste voor uw pup: voldoende beweging, een gezond dieet en de beste lekkernijen op de markt. En als het gaat om de gezondheid van uw hond, is niets belangrijker dan het vinden van kwaliteitssupplementen die natuurlijk, veilig en effectief zijn.
Dat is waar Finn binnenkomt.
Finn is een hondenwelzijnsbedrijf dat zich richt op huisdiervoeding. Ze staan vooral bekend om hun premium hondenvitamines en -supplementen, maar ze hebben ook een lijn voedingstoppers die zijn ontworpen om de maaltijd van uw hond te verbeteren en voedingsondersteuning te bieden aan uw harige vriend.
Ik heb hun Pumpkin Plus- en Bone Broth Plus-topper geprobeerd voor Micah, mijn zesjarige Goldendoodle, en ben dol op alles aan hen. Van de ingrediënten tot de gezondheidsvoordelen: dit zijn serieus geweldige producten.
Als u op zoek bent naar een smakelijke manier om uw hond een voedingsboost te geven, dan zijn deze toppers een prima optie. Bovendien zijn er zoveel manieren waarop je ze kunt gebruiken!
In één oogopslag: wat we hebben ontvangen
Beoordeling | Afbeelding | Product | Details | |
---|---|---|---|---|
|
Pompoen Plus |
Dierenarts ontwikkeld Schone ingrediënten Ondersteunt de darmgezondheid |
CONTROLEER PRIJS |
|
|
Bottenbouillon Plus |
Smaakvolle topper Rijk aan aminozuren Bevordert de gezondheid van de gewrichten |
CONTROLEER PRIJS |
Over Finn
Wat is Finn?
Finn is een huisdierwellnessmerk dat natuurlijke hondenproducten verkoopt, zoals supplementen, voedingstoppers en pootbalsems. Ze zijn in 2020 opgericht door een team van dierenliefhebbers die oorspronkelijk een wellnessbedrijf voor mensen hebben opgericht. Nadat de oprichter van Finn, Alex, besefte dat zijn hond, Bonbon, dezelfde zorg verdiende als mensen, startten hij en zijn partners Finn met de visie om honden te helpen een gelukkig en gezond leven te leiden.
Voor wie zijn Finn’s Toppers het meest geschikt?
Elke hond heeft er baat bij als er extra voedingsstoffen door zijn voer worden gemengd, en als uw pup een kieskeurige eter is, kan het toevoegen van een smakelijke topper hem aanmoedigen om zijn maaltijd op te eten. Dat gezegd hebbende, heeft elke topper ook zijn eigen unieke gezondheidsvoordelen. Pumpkin Plus is een geweldige optie voor honden met spijsverteringsproblemen en Bone Broth Plus is perfect voor actieve pups en oudere honden die extra gewrichtsondersteuning nodig hebben.
Belangrijkste kenmerken
Je viervoeter gezond en gelukkig houden is eenvoudig met de foodtoppers van Finn. De producten zijn gemaakt met echte ingrediënten en het duurt slechts een paar minuten om toe te voegen aan de maaltijd van uw hond. Finn stroomlijnt ook het bestelproces met hun optionele abonnement, zodat uw hond nooit een portie mist.
Hoe te gebruiken
De toppers zijn gemaakt om over het voer van uw hond te strooien voor extra voedingsstoffen en smaak. Ze worden geleverd in poedervorm en in elk bakje zit een maatschepje van één eetlepel, zodat je ze gemakkelijk kunt afmeten en serveren. De portiegrootte varieert afhankelijk van het gewicht van uw hond, dus het is belangrijk om de achterkant van de verpakking te controleren voor de aanbevolen portiegroottes.
Hoewel het de traditionele manier is om het poeder over het voer van uw hond te strooien, kunt u ook creatief aan de slag met producten en voor uw harige vriend een aantal gezondheidsverrijkende snacks maken.
Een paar extra manieren waarop u de toppers kunt gebruiken zijn:
- Puree: Meng met water tot een likbare pasta ontstaat
- Gebakken traktatie: Bak koekjes voor een lekker vezelrijk tussendoortje
- Puppy: Vries het in ijslollys in voor een verfrissende traktatie
- Likmat: Smeer op een likmat voor een gezondheidsbevorderende verrijking
Ingrediënten
Met een toewijding aan kwaliteit, gezondheid en veiligheid maakt Finn hun producten alleen met natuurlijke ingrediënten. Al hun formules zijn door dierenartsen goedgekeurd, wetenschappelijk onderbouwd en resultaatgericht, zodat u ze met een goed gevoel aan uw pup kunt voeren.
Abonnement
Als jij en je hond dol zijn op de toppers van Finn, kun je je aanmelden om ze automatisch thuis te laten bezorgen met het abonnement van Finn. Met het abonnement kun je kiezen hoe vaak je de toppers wilt laten bezorgen (elke 21, 30, 45 of 90 dagen) en aanmelden is gratis!
Het beste van alles is dat u tijdens de duur van uw abonnement gratis verzending en 15% korting op alle bestellingen ontvangt. U kunt het abonnement op elk gewenst moment bijwerken, pauzeren of annuleren via uw account of contact opnemen met Finn om een aangepast bezorgschema op te stellen dat voor u werkt.
Verzending en retourneren
Het duurt 2-3 werkdagen voordat bestellingen worden verpakt voordat ze worden verzonden. Zodra verzonden, ontvangt u een e-mail met trackinginformatie.
Finn heeft een geld-terug-garantie van 60 dagen, dus als u niet tevreden bent met het product of als uw hond niet van de topper houdt, kunt u het ondersteuningsteam van Finn een e-mail sturen voor een terugbetaling. Zodra een terugbetaling is uitgevoerd, kan het 3 tot 5 werkdagen duren voordat de terugbetaling is verwerkt.
Onze beoordelingen van de Finn-producten die we hebben ontvangen
1. Pompoen Plus
Pumpkin Plus is een maaltijdtopper in poedervorm die handig in gebruik, lekker om te eten en goed is voor het spijsverteringsstelsel van uw hond. De topper is samengesteld met vijf darmvriendelijke superfoods die de spijsvertering en de regelmaat van de darmen bevorderen, waardoor het perfect is voor honden met maag- en darmproblemen.
Het mooie van Pumpkin Plus is dat het werkt voor allerlei spijsverteringsproblemen. Als uw hond losse ontlasting heeft, zal dit de ontlasting vergroten, en als uw hond last heeft van constipatie, zal dit de overbelasting helpen verlichten. Zelfs als Fido perfecte poep heeft, is Pumpkin Plus een geweldige manier om de darmgezondheid te verbeteren en het darmbioom van uw hond gezond en gelukkig te houden.
De topper is gemaakt met ingrediënten als pompoen, miscanthusgras en zoete aardappel, die veel vezels bevatten en de regelmaat ondersteunen, evenals appel en bosbessen, die veel antioxidanten bevatten en de darmgezondheid bevorderen. Elke hond is anders, dus hoe snel u resultaat ziet, hangt af van uw hond en zijn spijsverteringsstelsel.
Pumpkin Plus wordt aangeboden als 1-pack, 2-pack of abonnement. Een blikje van 1 pakje van 8 oz kost $ 32,00. Het 2-pack en het abonnement worden tegen een gereduceerde prijs aangeboden.
2. Bottenbouillon Plus
Net als Pumpkin Plus is Bone Broth Plus een voertopper in poedervorm, ontworpen om over de maaltijd van uw hond te strooien. Het zit boordevol voedingsrijke, ontstekingsremmende ingrediënten en is ideaal voor actieve pups en oudere honden. Omdat de topper rijk is aan collageen en aminozuren, versterkt het op natuurlijke wijze botten en gewrichten, verbetert het de mobiliteit en vitaliteit en bevordert het een lang leven.
Een paar ingrediënten in de topper zijn onder meer 100% grasgevoerde runderbottenbouillon, zoete aardappel en kurkuma, die het bindweefsel behouden, de gewrichtsfunctie ondersteunen en de weefselregeneratie bevorderen. U kunt Bone Broth Plus meerdere keren per dag aan uw pup geven, zolang u de drie aanbevolen porties per dag niet overschrijdt. Resultaten kunnen onmiddellijk of binnen 4-6 weken worden opgemerkt.
Bone Broth Plus is verkrijgbaar per stuk of in een set van twee. Een 1-pack kost $32,00 voor een blikje van 8 oz en een 2-pack wordt aangeboden tegen een gereduceerde prijs. Je kunt je ook abonneren om de topper automatisch te laten verzenden en 15% korting te krijgen.
Veelgestelde vragen (FAQ)
Waar worden de toppers gemaakt?
De toppers worden gemaakt in de Verenigde Staten met ingrediënten uit de hele wereld.
Werkt Finn samen met dierenartsen?
Finn overlegt met dierenartsen, wetenschappers en experts uit de industrie bij het formuleren en testen van hun producten.
Kunnen de toppers gebruikt worden voor katten?
Finn’s toppers zijn speciaal samengesteld voor honden en mogen niet aan katten worden gegeven.
Onze ervaring met Finn’s Toppers
Ik vind het heerlijk om toppers aan Micah’s eten toe te voegen voor extra smaak en voedingsstoffen, maar het kan moeilijk zijn om producten te vinden die zonder bewaarmiddelen en vulstoffen zijn gemaakt. Micah heeft ook een gevoelige maag, dus ik ben altijd voorzichtig met de producten die ik voor hem koop.
Nadat ik kennis had gemaakt met de toppers van Finn, wilde ik ze graag uitproberen. Ik vond het leuk dat de ingrediënten schoon waren en dat ze allemaal hun eigen gezondheidsvoordelen hadden. De Bone Broth-topper is het beste voor de gezondheid van de gewrichten en Pumpkin Plus helpt het spijsverteringsstelsel van uw hond te ondersteunen. Maar eerlijk gezegd, als u alleen maar het eten van uw hond wilt opfleuren, kunt u met geen van beide fout gaan.
De toppers worden geleverd in blikken van 8 oz en hebben een poederconsistentie. De aanbevolen portiegrootte varieert van één tot drie eetlepels, afhankelijk van het gewicht van uw hond, en elk blikje wordt geleverd met een eigen schepje, zodat u het gemakkelijk kunt afmeten.
Micah heeft een paar darmproblemen, dus ik was blij dat hij Pumpkin Plus zou proberen. Sinds Micah een puppy was, heeft hij een gevoelige maag en kunnen zijn anaalklieren moeilijk worden geleegd. Ik voeg zo nu en dan pompoen toe aan zijn dieet voor extra vezels en hoopte dat Pumpkin Plus de truc zou zijn om enkele van de problemen die hij heeft te verlichten.
Sinds ik met de topper ben begonnen, merk ik enkele verbeteringen in de spijsvertering van Micah. Terwijl Micah nog steeds last heeft van zijn anaalklieren, heeft Pumpkin Plus hem geholpen met stoelgangregelmatigheid en is hij een van de weinige toppers die het eens zijn met zijn maag. Het allerbelangrijkste: Micah vindt het geweldig! Elke ochtend raakt hij zo opgewonden als hij ziet dat ik het blikje eruit haal, en zijn hele lichaam wiebelt van opwinding totdat ik zijn kom neerzet.
Bone Broth Plus was ook geweldig. Ik ben behoorlijk selectief als het gaat om het rundvlees dat ik Micah geef, omdat hij het alleen in kleine hoeveelheden kan verdragen, dus ik was blij om te zien dat Finn grasgevoerd rundvlees in hun formule gebruikt. Omdat Micah gevoelig is voor Rundvlees, geef ik hem deze in microdoses. Hij doet het er heel goed mee en is er zo dol op dat hij het uit het blik probeert te likken. Een van mijn favoriete dingen aan Bone Broth Plus is dat het boordevol eiwitten, collageen en aminozuren zit. Micah is een actieve jongen, dus ik vind het geweldig dat het zijn actieve levensstijl ondersteunt.
Wat ik zo leuk vind aan de toppers, is dat ze op zoveel verschillende manieren kunnen worden gebruikt. Ik maak Micah-pompoen-bananenpuppies waar hij absoluut dol op is, dus ik heb wat Pumpkin Plus aan een batch toegevoegd en het was een groot succes. Ik heb ook een pasta gemaakt met de Pumpkin-topper en die is ook fantastisch geworden.
Met Bone Broth Plus voegde ik water aan het poeder toe en verwarmde het op het vuur om een vloeibare bouillon te maken. Dit bleek uiteindelijk mijn favoriete manier om het te gebruiken, omdat ik het over Micah’s eten kon gieten om het op te warmen.
Conclusie
Pumpkin Plus en Bone Broth Plus zijn twee van Finn’s hondenvoertoppers. Het zijn zeer voedzame supplementen die het dieet van uw hond kunnen verbeteren en smaak aan de maaltijd kunnen toevoegen. Nadat ik de toppers met Micah heb uitgeprobeerd, zou ik ze ten zeerste aanbevelen aan iedereen die zijn hond op voedingsgebied wil ondersteunen of zijn pup wil verwennen met een smaakvolle traktatie. Micah was dol op de Pumpkin Plus, en de Bone Broth Plus zou een goede keuze kunnen zijn voor oudere honden of honden die gewrichtsondersteuning nodig hebben.