De winnaar van deze week
Naam: | Pikken |
Ras: | Yorkshire Terrier |
Leuk weetje: | “Pickles houdt ervan om met haar speelgoed als een krullende bezem te slaan. Haid hard lieverd 🥰 Natuurlijk houdt ze ervan om onder dekens te zijn voor dutjes en bedtijd. Ze is een groot Puller op walkie weegt slechts 13 pond en kan me trekken of ons allemaal, ik heb er 3. Kan niet genoeg krijgen. “ |
Schattigst
Naam: | Stella |
Ras: | Minigoldendoodle |
Leuk weetje: | “Stella is onze nieuwe liefdesbug en houdt ervan nieuwe dingen te ervaren. Dit is een Foto van haar eerste pyjama en nieuw speelgoed. ‘ |
Meest expressief
Naam: | Suiker |
Ras: | Mengen |
Leuk weetje: | Ik ben zo serieus over mijn eten lol maar serieus, waar is mijn eten |
Beste actieschot
Naam: | Frieda |
Ras: | Kromfohrländer-Jack Russell Mix |
Duwachtig
Naam: | Tosche |
Ras: | Duitse shephard mix |
Leuk weetje: | “Deze foto is genomen op haar eerste verjaardag :). Ze is een heel gek en Speelse hond die soms een beetje wild is. Ze houdt van frambozen, bosbessen, en vooral; kaas. Ook is ze geweldig. “ |
Slaperig
Naam: | Watson |
Ras: | Miniatuur schnauzer |
Leuk weetje: | “Watson is 13 jaar oud en is al 10-1/2 jaar bij me. Hij is een geweldig Reizende metgezel maar niet zo goed in het zijn van de navigator, omdat hij het leuk vindt Om onderweg te dutten! “ |
Meest waardig
Naam: | Finn |
Ras: | Miniatuur Australische herder |
Leuk weetje: | “Finn is een sociale vlinder, hij is liefdevol, speels, loyaal en beschermend voor mij. Hij is mijn eerste pup. Ik ben echt gezegend geweest. “ |
Betreed uw hond
Dien uw doggie in voor een kans om te worden uitgesproken! Klik hier