Dogster-fotowedstrijd: winnaars van honden van de week (8 november 2024)
De winnaar van deze week
Naam:
Noël Rascal
Ras:
Maltees/Chihuahua mix
Leuk weetje:
Noel kwam uit een opvang toen hij 12 weken oud was. Hij heette Noel omdat hij tijdens Kerstmis werd geadopteerd. Na een paar maanden kreeg hij een tweede naam, ‘Rascal’, die bij zijn persoonlijkheid past. Hij is de pleitbezorger bij hem thuis omdat hij de pleeghonden helpt uit hun schulp te komen en zich op hun gemak te voelen. Hij steelt niet alleen lekkernijen, maar hij steelt ook in een mum van tijd jouw hart.
Leukste
Naam:
Lucy
Ras:
Hollandse Herder
Leuk weetje:
Lucy vierde zojuist haar eerste verjaardag!
Meest expressief
Naam:
Mel Lo
Ras:
Duitse herder/Shar Pei
Leuk weetje:
Mel Lo komt natuurlijk bij zijn naam. Hij is zo aangenaam met andere honden en mensen, vooral met kleine kinderen. Mel is Duits en Lo is Chinees; dus zijn stamboom. Maar zijn uitdrukking krijgt altijd een “Awww, je bent zo schattig.”
Slaperigst
Naam:
Verpakker
Ras:
Chihuahua-mix
Leuk weetje:
Packer is er vrij zeker van dat hij een mens is, dus wisselt hij dagelijks van shirt/outfit. Hij houdt van de camera! Zijn favoriete bezigheid is knuffelen. Hij speelt geen apporteerspel. Hij blaft niet, ik heb hem wel eens horen rommelen. Ik vind het heerlijk om hem te zien slapen en foto’s te maken wanneer ik hem zie slapen, hij slaapt licht, dus het is moeilijk te krijgen. Ik merk dat ik alleen maar naar hem slaap terwijl ik denk: ‘Hoe heb ik zo’n knappe kleine man gekregen? Ik ben de gelukkigste mama op aarde 🥰”
Het domste
Naam:
Hazel
Ras:
Mini Goldendoodle
Beste actiefoto
Naam:
Homerus
Ras:
Bassethond
Leuk weetje:
Homer is een AKC- EN UKC-hond met meerdere titels. Hij is drie en dit is een foto van hem terwijl hij de DASH-cursus op de UKC Premier National aflegt. In AKC’s FastCAT – Hij is de hoogst gerangschikte kampioenshond van het land met een topsnelheid van 9f, bijna 26 km / u.
Voer uw hond in
Dien uw hondje in en maak kans om in de spotlight te staan! Klik hier
Over ons
Olivija Janssen
Mijn naam is Olivija Janssen en ik ben redacteur bij het medium Parkiet en Web, een site die gewijd is aan nieuws over dieren. Gepassioneerd door journalistiek en dierenwelzijn, streef ik ernaar informatieve en boeiende artikelen aan onze lezers te bieden. Met een rijke en diverse ervaring wijd ik mij aan het creëren van kwaliteitsinhoud die informeert en inspireert over het dierenrijk.