De winnaar van deze week
Naam: | Gidget en Toby |
Ras: | Yorkshire terriër |
Leuk weetje: | “Ze zijn broer en zus, ze passen op elkaar, Gidget links heeft net 3 prachtige puppy’s gekregen! Ik heb nog 2 andere Yorkies. Inky is de vader van de pups! Bedankt. Q” |
Leukste
Naam: | Mia |
Ras: | Belgische Mechelaar |
Leuk weetje: | ‘Hier is mijn Mia! Ze begon van paardenbloemen te houden toen ze nog maar een puppy was, en ze is er nooit mee opgehouden!” |
Meest expressief
Naam: | Ruger |
Ras: | Terriër mix |
Leuk weetje: | “Ruger houdt van zonneschijn, houdt van lachen en geeft letterlijk menselijke knuffels. Hij is 8 1/2 jaar oud” |
Slaperigst
Naam: | Stevie |
Ras: | Yorkshireterriër |
Leuk weetje | Stevie slaapt op een kussen, net als een mens!! |
Het domste
Naam: | Lumi |
Ras: | Chihuahua-mix |
Leuk weetje: | Chill kerel!! Zoals altijd! |
Meest waardig
Naam: | Watson |
Ras: | Dwergschnauzer |
Leuk weetje: | “Ik heb Watson in 2014 gered. Hij is zo slim en zo speciaal. Iedereen die bang was voor honden zal die angst verliezen zodra ze met hem in contact zijn geweest, omdat hij zachtaardig is en een loverboy. |
Beste actiefoto
Naam: | Normandisch |
Ras: | Pitbull/Pyrenese/Bordercollie |
Leuk weetje: | “Norman werd samen met zijn twee broers verlaten in een greppel gevonden. Ze wonen nu allemaal in liefdevolle huizen. Norman houdt van elke persoon en elke hond die hij tegenkomt. Het enige wat hij wil doen is spelen! Op deze foto zie je hem achter een bal aan gaan (die hij niet echt vangt), maar we houden van hem ♡” |
Voer uw hond in
Dien uw hondje in en maak kans om in de spotlight te staan! Klik hier