HHOLOVE TY PRO 60L Automatische kattenbakrecensie

Deze Hholove Ty Pro maakt indruk uit de doos met zijn uitgebreide ontwerp en krachtige prestaties. Gebouwd voor grote of meervoudige huishoudens, levert het consistentie, rustige werking en onderhoudsarme gemak.

HHOLOVE TY PRO 60L AUTOMATISCHE KAMPLASKOOS LOGO

Bekijk op Amazon

Beoordeling

• Gemak van schoonmaken – 5/5
  • Geurcontrole – 4/5
  • Verschijning – 5/5
  • Constructie – 4.5/5
  • Prijs – 4/5

Algehele score: 4.5/5

Waarom Cats.com vertrouwen

We zijn toegewijd aan het aanbieden van eerlijke, op ervaringen gebaseerde beoordelingen die CAT-ouders helpen weloverwogen beslissingen te nemen. Onze aanpak gaat verder dan technische specificaties, en we richten ons op wat het dagelijks leven echt met je kat verbetert. Of het nu gaat om nest, speelgoed of automatische kattenbakken, onze beoordelingen zijn gebaseerd op praktische testen, aandacht voor detail en een echte liefde voor weleer welzijn.

Voor deze review van de Hholove Ty Pro 60L testte ik de kattenbak in een tweekamerhuis met volwassen mannelijke katten. Ik evalueerde het installatieproces, app -synchronisatie, geluidsniveau en hoe soepel de reinigingscyclus werkte. Ik gebruikte klonten klei nest om te observeren hoe goed de unit het scheppen, geurbesturing en nestsporen beheerde. Ik heb ook overwogen hoe gemakkelijk het was om te behouden, hoe het ontwerp in een thuisomgeving paste, en, vooral, hoe mijn katten erop reageerden en erop aangepast.

HHOLOVE TY PRO 60L Overzicht

HHOLOVE TY PRO 60L

Hholove werd gelanceerd in 2022 met een missie om PET Care te transformeren via slimme, gebruiksvriendelijke technologie. Het merk richt zich op hightech-oplossingen voor katteneigenaren, waaronder automatische kattenbakken, intelligente feeders en app-gerelateerde gezondheidsbewakingssystemen.

De Hholove Ty Pro debuteerde in maart 2025 als een opgewaardeerde versie van het originele IPet -model. Het beschikt over een capaciteit van 60 liter, anti-pinch veiligheidssensoren, een multi-fasen geurbesturingssysteem en app-gebaseerde gezondheidsvolging om het gewicht en de gewoonten van uw kat in realtime te controleren.

Holove-producten zijn FCC-gecertificeerd en ontwikkeld door een bekroond ontwerpteam met expertise in industriële engineering. Elke eenheid wordt geleverd met een beperkte garantie van een jaar en toegang tot lopende ondersteuning via de mobiele app van Hholove.

Hholove ty pro 60l kattenbakfuncties functies

Functie Details
Voetafdruk 23,6 ″ L x 22,3 ″ W x 26 ″ H (bij benadering)
Binnen trommelformaat ~ 19,7 ″ in diameter (ondersteunt katten tot 22 lbs.)
Entryway -maat ~ 10 ″ W x 10 ″ H (lage entry front opening)
Afvalladecapaciteit 12 dagen (multi-cat) / ~ 4,5 gallons (~ 17 l)
Eenheidsgewicht Ca. 26,5 lbs. (12 kg)
Minimaal kattengewicht 3.3 pond. (1,5 kg)
Maximaal kattengewicht 22 pond. (10 kg)
Zeefsysteem Roterende trommel met afvalscheidingstunnel
Veiligheidsfuncties
Microgolfradarsensor, PIR-bewegingssensor, anti-pinch-systeem
Geurbesturingssysteem Verzegelde lade, ingebouwde deodorizer-cartridge
Piekgeluidsniveau ~ 36 dB (omgevingsniveau)
App
Ja – de HHOLOVE -app (gebruikslogboeken, gezondheids volgen, waarschuwingen)

De Hholove Ty Pro is goed ontworpen met netheid en gemak in gedachten. Hoewel het geen topdeksel heeft, is het opnieuw vullen van het nest nog steeds eenvoudig dankzij de brede, lage voorkant van de voorkant-het toegankelijk en probleemloos maken.

Uitgerust met een ingebouwde geurbox die tot 30 dagen duurt, brengt de Ty Pro na elk gebruik een lichte, frisse geur vrij om geuren te bestrijden zonder overweldigende gevoelige katachtige neuzen. Het beschikt ook over een UV -sterilisatiesysteem dat automatisch wordt geactiveerd na het reinigen van cycli, waardoor het interieur wordt ontzegd en dingen vers tussen handmatige schoonmaakbeurt houdt.

Scatter Control is indrukwekkend. De Ty Pro heeft een geribbelde ingangstap en bevat een verwijderbare strooisel met een roostersysteem, ontworpen om verdwaalde deeltjes vast te leggen en de rommel over uw vloeren te verminderen. Het dienblad scheidt gemakkelijk voor het dumpen en reinigen.

Een van de opvallende kenmerken zijn de zelfafdelige afvalzakken, die geur bevatten en contact met afval minimaliseren, hoewel het vermeldenswaard is dat deze eigen tassen afzonderlijk moeten worden gekocht.

Veiligheid is duidelijk een prioriteit bij de Ty Pro. De eenheid is uitgerust met meerdere sensoren, waaronder een gewichtsdetector en anti-pinch-technologie, zodat deze niet wordt geactiveerd terwijl uw kat binnen is of binnenkomt. Het bijgevoegde ontwerp in Dome-stijl biedt privacy voor katten, terwijl de lage ingang vooral geschikt is voor kleinere of senior katten.

Wat we leuk vonden

• Het ruime buis van 60 l biedt plaats aan grote katten en huishoudens met meerdere cat
  • Zachte, lage ruisharkcyclus (~ 36 dB)
  • De verzegelde afvallade minimaliseert de geur en beheert het opruimen
  • Gebruikersvriendelijke app volgt bezoeken en gewicht per gebruik
  • Snelle opstelling en eenvoudige reinigingstoegang

Wat we niet leuk vonden

• De app kan af en toe loskoppelen, maar meestal opgelost met een snelle reset
  • Alleen compatibel met klonteringsafval en werkt niet met kristal- of pelletvariëteiten
  • Hogere kosten vooraf en duurder dan handmatige of basisautomatische dozen
  • De afvallade kan sneller vullen in huizen met meerdere katten

Wat hebben onze testkatten gedacht?

HHOLOVE TY PRO 60L Automatische kattenbak

Onze ervaring met de Hholove Ty Pro was overweldigend positief en begon het moment dat we het uithielden. Alles arriveerde veilig verpakt in gegoten schuim, en montage was verfrissend eenvoudig met slechts een paar delen om op hun plaats te gaan, inclusief de roterende trommel en de afvallade.

Het ontwerp van de Ty Pro is modern en strak, met een gebogen vatsilhouet en een zachte witte afwerking, en botst niet met je woondecor. De invoer is breed en laag (10,24 inch tussen), waardoor het gemakkelijk is om toegang te krijgen voor katten van alle maten en leeftijden. We waardeerden ook de meegeleverde geraspte kuilmat, die veilig op zijn plaats past en moeiteloos losmaakt voor gemakkelijk reinigen, waardoor het opruimen een cent wordt.

Een van de grootste hoogtepunten was de Hholove -app. De interface is schoon en gemakkelijk te gebruiken, waardoor we het gebruik kunnen volgen, schoonmaakschema’s kunnen opstellen, meldingen ontvangen en zelfs PET -profielen maken. Dit is vooral handig voor huizen met meerdere katten of voor ouders van huisdieren die om gezondheidsredenen graag de badkamergewoonten van hun katten in de gaten houden.

Hholove app

Onze testkatten reageerden op verschillende manieren. Een van de meer voorzichtige katten had enkele dagen nodig voordat ze het eindelijk probeerden. Hij gebruikte het een keer en liep weg zonder gedoe en duidelijk niet weggeblazen. Onze andere kat sprong onmiddellijk in en raakte geobsedeerd door de reinigingscyclus, en keek er vaak naar te zien alsof het een uitvoering was.

Het bijgevoegde ontwerp biedt een gevoel van privacy en het reinigingsmechanisme van de Ty Pro wordt pas geactiveerd nadat de kat heeft verlaten. De stille operatie (slechts 36 dB) en zachte beweging hielpen bij het voorkomen van schrikreacties, zelfs met onze meer gevoelige kat.

We waren onder de indruk van de afvallade van de glijdende toegang, die zelfafheemse zakken gebruikt om geuren te vangen en blootstelling aan afval te minimaliseren. Hoewel deze tassen speciaal zijn gemaakt voor het apparaat, zijn ze gemakkelijk te installeren en werken ze effectief. Er is ook een optionele geurpod die een lichte geur aan het interieur toevoegt, hoewel deze kan worden verwijderd als uw kat gevoelig is voor geuren.

Veiligheidsvoorzieningen zijn ingebouwd, inclusief anti-pinch bescherming en gewichtssensoren die ervoor zorgen dat de eenheid pauzeert als een kat probeert opnieuw binnen te komen tijdens het reinigen.

Retailing voor ongeveer $ 300, de Hholove Ty Pro biedt solide functies die vergelijkbaar zijn met hogere modellen zoals de Petkit Pura X maar tegen een meer toegankelijke prijs. Met zijn intuïtieve app, low-roise operatie, modern ontwerp en doordachte functies, is het een geweldige optie voor kattenouders die op zoek zijn naar een handige, zelfreinigende kattenbak.

Wat vinden klanten van de Holove Ty Pro zelfreinigende kattenbak?

Aangezien de Hholove Ty Pro een vrij nieuwe toevoeging is aan de zelfreinigende markt voor kattenbakken, zijn er nog niet veel beoordelingen, maar vroege kopers hebben veel te zeggen. Tot nu toe was de reactie positief, vooral van technisch onderlegde ouders die het moderne ontwerp en handsfree operatie waarderen.

Positieve beoordelingen

Gebruikers prijzen de Ty Pro vaak voor zijn schone uiterlijk, app -integratie en rustige werking. Verschillende recensenten vermelden hoe gemakkelijk het is om op te zetten en hoe goed hun katten zich hebben aangepast aan zelfs schichtige of oudere katten. Het meegeleverde deodoriseringssysteem en de verzegelde afvallade zijn ook populaire functies, waardoor geur en rommel in het huis worden geminimaliseerd.

“Dit is mijn eerste slimme kattenbakbox, en ik ben echt onder de indruk. De app-opstelling was naadloos en ik vind het geweldig om realtime updates te krijgen. Mijn kat gebruikte het op de eerste dag, en de auto-reiningscyclus is zo stil dat ik het nauwelijks merk. Ik hou er ook van dat ik haar gewicht en gewoonten op afstand kan volgen, wat me een gemoedsrust geeft.” – MIA, Google Reviews

Anderen vermelden dat de ingebouwde UV-sterilisatie en afvalbak afval hen meer vertrouwen geven in de hygiëne van het product, vooral in huishoudens met meerdere katten.

“We hebben twee katten en vochten constant tegen kattenbakgeur. De Ty Pro is een game -wisselaar geweest. Het houdt alles schoon, de geur is subtiel en de afvallade blijft strak verzegeld. We hoeven het slechts eenmaal per week te legen.” – Alex, Amazon

Negatieve beoordelingen

Hoewel velen tevreden zijn, vermelden enkele recensenten dat de prijs aan de high -end is, vooral in vergelijking met andere eenheden met vergelijkbare kernfuncties. Een handvol gebruikers noteert ook incidentele app -glitches of synchronisatieproblemen met de gezondheidsbewakingsstatistieken.

“De kattenbak zelf is geweldig, maar ik had een paar problemen om de app in het begin te herkennen. Het werkte uiteindelijk nadat ik mijn telefoon opnieuw had opgestart en de app opnieuw had geïnstalleerd. Zou graag betere instructies voor probleemoplossing hebben gehad.” – Casey, Hholove Site Review

Sommige klanten vonden ook de vervangende afvalzakken prijzig, hoewel een paar doe -het -zelfalternatieven hebben gedeeld met behulp van standaardzakken met enkele kleine aanpassingen.

“Het werkt echt goed, maar de lopende kosten van de merkspecifieke voeringen en geurboxen tellen op. Ik heb een oplossing gevonden met generieke tassen, wat veel heeft geholpen.” – Jamie, Reddit

Soortgelijke merken

• Petkit pura x zelfreiniging
  • Catlink Scooper Pro / Luxury Pro
  • Nest-robot 4
  • Petkit pura x / puramax