12 patriottische kattencadeaus voor de 250e verjaardag van Amerika

We houden allemaal van onze katten, en de Verenigde Staten hebben op 4 juli een hele grote verjaardag: de 250e. Dus waarom vieren we het niet door onze liefde voor katachtigen te combineren met patriottisme, en leuke en speelse producten te kopen met katten met een Americana-thema en tinten rood, wit en blauw?

Hier zijn 12 schattige, patriottische producten die we hebben uitgekozen en die zowel de Americana-geest als onze liefde voor katten weerspiegelen. (En als je ‘patriottische kat’ googlet, zul je nog talloze goede aankopen vinden!)

#1 Trots om een ​​Americat-T-shirt te zijn

Trots om een ​​Americat-T-shirt te zijn

Als je winkelt bij The Animal Rescue Site van Greater Good, gaat een percentage van het geld dat je uitgeeft naar het voeden van huisdieren in het asiel – klinkt als een goede reden om daar het hele jaar door te winkelen! Het bedrijf biedt veel patriottische koopwaar aan, zowel met als zonder katten of honden. Ik ben dol op dit slimme woordspeling-shirt met de omtrek van het hoofd van een cartoonkat met een coole zonnebril met sterren en strepen. Het shirt, dat $ 26,95 kost, is verkrijgbaar in zes maten in lichtgrijs of wit, en volgens de website zal je aankoop 27 geredde huisdieren voeden.

#2 Necoichi “My Cat for President” katoenen afgescheiden kattenhalsband met bel

Necoichi

Een kat als president? Dat vind ik leuk! Een slimme kat met katachtigheid zou de ratten uit Washington kunnen verjagen. Nomineer uw kat voor president van de Verenigde Staten met deze schattige patriottische halsband, die een strik heeft in de stijl van de Amerikaanse vlag. Dit is een veilige breakaway halsband met bel, zodat je jouw politicuskat kunt horen rondlopen. De “My Cat for President”-halsband wordt op Chewy voor $ 18,99 verkocht.

#3 Patriottische 250e verjaardag kat mok met aangepaste naam

Patriottische 250e verjaardag kat mok met aangepaste naam

Je kunt een perfecte kop koffie drinken en zowel de gebruikelijke 4 juli als het 250-jarig jubileum van Amerika vieren met deze mok, waarop een coole bruine gestreepte kat is afgebeeld die op een Amerikaanse vlag ligt en wordt omringd door vuurwerk. Onderaan de beker staat de tekst: 250 jaar vrijheid 1776-2026. Bovenaan wordt de naam van uw kat gegraveerd! De feestelijke koffiekop is verkrijgbaar voor $ 12,99 bij Amazon.

#4 USA 4 juli kattendeurmat

USA 4 juli kattendeurmat

Je zou kunnen zeggen dat we slaven zijn van onze geliefde katten – of, zoals jargon het zou zeggen, deurmatten voor de eisen van onze katten. Dus laten we dat onder ogen zien en op onze stoep deze grappige deurmat – gemaakt door Etsy-verkoper Daisyshirt – ophangen met vijf cartoonkatten gekleed in patriottische kledij zoals sterren en strepen en Uncle Sam-hoeden. Vuurwerk boven de katten maakt de sfeer van het vieren van de 250ste verjaardag van Amerika compleet. Deze deurmat is verkrijgbaar in vijf maten, met kosten variërend van $ 21,99 tot $ 89,99. De Etsy-winkel heeft ook verschillende andere deurmatten en shirts met kattenthema, dus neem eens een kijkje.

#5 Frisco Wintersport Americana Variatiepakket Kattenspeelgoed

Frisco Wintersport Americana Variatiepakket Kattenspeelgoed

Terwijl we patriottische kattencadeaus voor onszelf kopen, moeten we ook een cadeau voor onze katten krijgen. Deze zijn een terugkeer naar de Olympische Winterspelen, maar vol Amerikaanse trots en verlangen naar de patriottische feestdag. Deze 12 schattige speeltjes, waarvan de meeste gevuld zijn met zilverafval en kattenkruid, omvatten ballen, linten die op Olympische medailles lijken, een kat met een bril, een hartvormige Amerikaanse vlag en meer. Het Frisco Americana-speelgoedpakket kost $ 11,99 op Chewy.

#6 Bucherry 3-pack 4 juli zwarte kattendeurtoppers

Bucherry 3-pack 4 juli zwarte kattendeurtoppers

Waren mijn plafonds maar niet zo kort en had ik meer ruimte boven mijn deurposten! Deze patriottische houten zwarte kattendeurtoppers van Bucherry tonen speelse panters met rode, witte en blauwe accenten, waaronder een Uncle Sam-hoed op twee van de katten. Deze kattenversieringen brengen de sterren en strepen in uw huis met een kattenminnende smaak, en de katten zouden de gasten die bij u binnenkomen voor een viering van Onafhankelijkheidsdag een purrfecte begroeting maken. De katten zijn bijna 25 cm lang en voorzien van zelfklevende stippen voor eenvoudige montage. Je kunt ze ook op een plank leggen als je deurkozijn niet werkt. De set kost $ 13,99 op Amazon.

#7 Kendrick patriottische huisdieren kat teken

Kendrick patriottische huisdieren kat teken

Hoe schattig! Deze schilderijen tonen een witte kat, een oranje gestreepte kat of een lapjeskat met een schattig, patriottisch vlinderdasje in een Amerikaans vlagontwerp. De prints zijn verkrijgbaar in vijf maten, variërend van 4 bij 4 inch tot 24 bij 24 inch, en prijzen variëren van $ 16,22 tot $ 127,46 op Chewy.

#8 Country Brook Petz Spirit of ’76 kattenhalsband

Country Brook Petz Spirit of '76 kattenhalsband

Deze rode, witte en blauwe halsband heeft een uniek en tijdloos Americana-patroon dat perfect past bij 4 juli en de 250ste verjaardag van Amerika. Hij past op halzen van 8 tot 12 inch, en de halsband heeft een afgescheiden gesp voor de veiligheid. De patriottische, halve inch brede kraag kost $ 13,99 op Chewy.

#9 Artoid Mode Amerikaanse vlag sterren zwarte katten theedoeken

Artoid Mode Amerikaanse vlag sterren zwarte katten theedoeken

Breng je patriottische geest en je liefde voor katten naar je keuken! Deze kleurrijke set van twee theedoeken toont een zwarte kat omringd door Amerikaanse vlagkleurige sterren op een witte achtergrond. De set handdoeken van 18 bij 26 inch kost $ 11,99 op Amazon.

#10 Schattig patriottisch kattenbureau decor Americana houten bord

Schattig patriottisch kattenbureau decor Americana houten bord

Aaww, ik ben dol op dit patriottische kattenbord en plaats het meteen in mijn Amazon-winkelwagentje! Het vierkante bord van 5 bij 5 inch toont zingende katjes in de kleuren rood, wit en blauw die zingen onder vuurwerk. Dit bord van $ 9,99 zou een speelse, seizoensgebonden schoorsteenmanteldecoratie zijn voor de verjaardag van Amerika.

#11 Houten Americana-kat

Houten Americana-kat

Ik heb er onlangs een gekocht bij Etsy-verkoper TheSimplyRusticHome, en ik ben er dol op! Het beeld staat op mijn uitgaanscentrum met uitzicht op de woonkamer, als een waakzame kat. De uit hout gesneden kattenvorm, die ongeveer 19 cm lang is, is verkrijgbaar in vier verschillende Americana-ontwerpen en kost $ 14. Deze Etsy-kunstenaar maakt ook veel andere houten kattenbeelden met verschillende decors voor verschillende seizoenen en feestdagen, zoals de winter, herfst, Kerstmis en Halloween. Bekijk het eens!

#12 Whimsy Americana katten Tote tas

Whimsy Americana katten Tote tas

Als je naar een vuurwerkshow of een zwembadfeest gaat, neem dan deze schattige patriottische kattentas mee in plaats van je dagelijkse tas. De zwarte tas toont drie cartoonkatten, elk met de overheersende kleuren rood, wit of blauw met sterren-, strepen- of pootafdrukken. Door de tas te kopen, die voor $ 25,99 te koop is bij The Animal Rescue Site, zullen volgens de website 26 geredde huisdieren worden gevoed.