Als je een harige vriend hebt, is de kans groot dat je in je tijd als huisdierouder een rommeltje hebt opgeruimd. Misschien heeft uw hond de zoomies gehad na een bad of heeft hij u een “speciaal cadeau” van buitenaf gebracht. Of misschien liep uw puppy met modderige pootjes door het huis. Wat de reden ook is dat er rommel ontstaat, er gebeuren ongelukken, en als dat toch gebeurt, maakt Tumble het opruimen ervan stressvrij.
Tumble is een populair merk dat gezinsvriendelijke vloerkleden maakt. Hun vloerkleden staan bekend als morsbestendig en gemakkelijk in elkaar te zetten, maar hun grootste roem is hun machinewasbare ontwerp. In tegenstelling tot de meeste vloerkleden kunnen alle vloerkleden van Tumble in de was worden gegooid voor een snelle en gemakkelijke reiniging, waardoor ze een van de beste investeringen zijn voor ouders van huisdieren.
Ik heb het Olivia-tapijt van Tumble uitgeprobeerd in Ivory en Neutral, en het enige dat ik kan zeggen is wauw. Dit is een geweldig product. Als hondeneigenaar ken ik het gedoe van het verwijderen van vlekken uit stof, dus het hebben van een vloerkleed dat niet alleen morsbestendig is, maar ook gemakkelijk te onderhouden is, is een game changer. Beter nog: er zijn zoveel stijlvolle ontwerpen om uit te kiezen, zodat u een vloerkleed kunt vinden dat bij uw ruimte past en bij uw stijl past.
Over Tommel
Wat is tuimelen?
Tumble is een vloerkledenbedrijf dat morsbestendige, machinewasbare en huisdiervriendelijke vloerkleden maakt. Het bedrijf werd in 2021 opgericht door Justin Soleimani en Zach Dannett met de visie om doordacht ontworpen vloerkleden bij mensen thuis te brengen. Als professionals in de meubelindustrie zagen ze de behoefte aan woninginrichting die zich aanpast aan jouw levensstijl (en niet andersom). Daarom ontwierpen ze mooie, betaalbare en praktische vloerkleden voor het dagelijks leven.
Of u nu een familiefilmavond houdt, een feestje organiseert of met uw pup op de grond ligt, Tumble combineert innovatie en luxe om u een vloerkleed te bieden waar u dol op zult zijn.
Voor wie zijn tuimeltapijten het meest geschikt?
Trommelkleden zijn ideaal voor mensen met kinderen en huisdieren en voor iedereen die houdt van een gemakkelijk schoon te maken woonruimte. Omdat de vloerkleden machinewasbaar zijn, zijn ze bestand tegen morsen en rommel (hondenkwijl, haren van huisdieren, eten en drinken) en zijn ze ideaal voor ruimtes met veel verkeer, zoals entrees, keukens en woonkamers.
Er zijn verschillende maatopties en verschillende patronen om uit te kiezen, zodat u een vloerkleed kunt krijgen dat past bij uw levensstijl en uw woonruimte.
Overzicht
Als je op zoek bent naar een vloerkleed om aan je huis toe te voegen, dan is Tumble een geweldige optie. Dankzij de eenvoudige montage, het duurzame ontwerp en de betaalbare prijs maken ze uw huis stijlvol, comfortabel en gemakkelijk schoon te maken.
Wat te verwachten
Het vloerkleed en het vloerkleed worden samen verpakt in een doos, waarbij het vloerkleed is opgevouwen en het vloerkleed in stukken is gestapeld. Het eerste dat u gaat doen, is de padstukken monteren. Dit is het leuke gedeelte waarbij je de grote schuimtegels als een puzzel met elkaar kunt verbinden. Tumble stroomlijnt ook het montageproces door elke tegel te nummeren, zodat je de stukken gemakkelijk kunt uitlijnen en in elkaar kunt zetten.
Zodra het vloerkleed klaar is, kunt u het vloerkleed zo neerleggen dat het op het kussen past. Elke hoek van het vloerkleed heeft een vakje waar je het vloerkleed in kunt stoppen, waardoor het vloerkleed in het midden blijft en niet gaat schuiven. Tumble biedt ook Ruggrijpers, die aan elke hoek van het vloerkleed blijven plakken, zodat het aan de vloer blijft hechten.
Zoals geadverteerd, is het vloerkleed wasbaar en heeft het een morsbestendig oppervlak, zodat je gemakkelijk kleine gemorste hoeveelheden kunt opruimen en grotere rommel grondig kunt opruimen.
Tapijtstalen
Wil je een Tumble-vloerkleed, maar weet je niet welke je moet nemen? Geen probleem!
Tumble biedt tapijtstalen waarmee u kleuren en patronen kunt uitproberen en de wasbare en morsbestendige effecten kunt testen voordat u een grotere aankoop doet. De stalen zijn gemaakt van hetzelfde materiaal als de grote vloerkleden (100% polyester), maar zijn 10 x 10 inch en slechts $ 10,00. Gratis verzending is beschikbaar voor alle tapijtstalen, maar de stalen zijn definitief verkocht en kunnen niet worden geretourneerd.
Specificaties
Materiaal vloerkleed: | 100% polyester |
Materiaal vloerkleed: | Kern van EVA-schuim met oppervlakken van thermoplastische hars (TPR). |
Dikte vloerkleed: | 1/8” |
Dikte vloerkleed: | 1/4″ |
Verzending en retourneren
Tumble verzendt momenteel naar de Verenigde Staten en biedt gratis verzending voor alle bestellingen binnen de aangrenzende VS (verzendkosten worden berekend bij het afrekenen voor Alaska en Hawaï). Artikelen die op voorraad zijn, worden binnen 1-3 werkdagen verzonden.
Als uw vloerkleed arriveert en u vindt het niet leuk, kunt u het binnen 30 dagen gratis retourneren of ruilen. Retourneren is gratis en er zijn geen herbevoorradingskosten, dus je kunt het zonder risico kopen als je besluit het terug te sturen.
Samengevat
Belangrijkste kenmerken
Eenvoudig te monteren
Elk vloerkleed wordt geleverd met een antislipmat. De stukken voelen aan als schuim en zijn gemakkelijk met elkaar te verbinden, waardoor het niet lang duurt om ze op de grond te plaatsen.
Een van mijn favoriete dingen aan het vloerkleed is dat het hoekvakken heeft waar het vloerkleed in kan worden gestopt. Ik heb door de jaren heen veel vloerkleden gehad die klittenband gebruiken en die zijn altijd moeilijk in elkaar te zetten en aan te passen, dus de hoekzakken waren voor mij een verkoopargument.
Niet giftig en hypoallergeen
Als u een huisdier heeft, weet u hoe belangrijk het is om ze veilig te houden met niet-giftige materialen. Dit geldt vooral voor vloerkleden, omdat uw pup veel tijd op de grond doorbrengt (en er voedsel van eet). Het mooie van Tumble is dat al hun vloerkleden OEKO-TEX-gecertificeerd zijn en onafhankelijk zijn getest om te voldoen aan de Amerikaanse veiligheidsnormen en California’s Prop 65. Dit betekent dat de vloerkleden zijn gemaakt van veilige materialen die vrij zijn van giftige chemicaliën en schadelijke stoffen.
Morsbestendig
Alle vloerkleden van Tumble zijn geweven met morsbestendige stof, dus in plaats van dat vloeistof in het materiaal absorbeert, parelt het op het oppervlak. Hierdoor kunt u gemorste vloeistoffen, zoals water, drankjes en hondengekwijl, eenvoudig wegvegen. Ik heb de morsbestendige coating getest en deze werkte precies zoals Tumble beschreef: de vloeistof dreef op het oppervlak van het tapijt in plaats van te worden geabsorbeerd.
Machinewasbaar
Er gaat niets boven je vloerkleed in de was gooien, en dat maakt Tumble zo geweldig. Hun vloerkleden zijn niet alleen morsbestendig en huisdiervriendelijk, maar ze zijn ook ontworpen om in de machine wasbaar te zijn. Dit is zo’n redder in nood voor huishoudens met harige vrienden. Huisdieren zijn rommelig en stof om vlekken te verwijderen is niet altijd effectief, dus het is geweldig om de wasmachine grotere rommel en vlekken te laten verwijderen.
Stijlvolle ontwerpen
Van traditioneel tot modern, Tumble heeft een vloerkleed dat past bij de sfeer van elke kamer in je huis.
Ze hebben zelfs een paar opties voor nepbont voor iedereen die een zacht, pluchen vloerkleed voor zijn woonruimte wil.
Zijn tuimeltapijten een goede prijs?
Tumble-tapijten zijn van grote waarde. Ook al zijn ze duurder dan traditionele (niet-machinewasbare) tapijten, ze zijn eenvoudig te monteren, onderhoudsarm en goedkoper dan andere machinewasbare tapijten. Tumble beknibbelt ook niet op kwaliteit of stijl. Deze vloerkleden hebben alle luxe eigenschappen en uitstraling van traditionele vloerkleden, maar zijn toch gemakkelijk te onderhouden.
Veelgestelde vragen (FAQ)
Zal het morsbestendige effect na verloop van tijd vervagen?
Als je het vloerkleed wast, zal het morsbestendige effect na verloop van tijd vervagen. Dit is gebaseerd op vele factoren en varieert afhankelijk van het wasmiddel en het wasprogramma dat u gebruikt.
Welke tapijtmaten heeft Tumble?
Niet elk vloerkleed is in alle maten verkrijgbaar, dus het is belangrijk om de maten te controleren voordat je een stijl kiest.
Kan het tapijt gestofzuigd worden?
Je kunt het vloerkleed stofzuigen. Tumble raadt echter aan om op de laagste stand te stofzuigen en genaaide randen te vermijden. Ook raden ze het gebruik van robotstofzuigers af, omdat deze de randen van het vloerkleed kunnen beschadigen.
Onze ervaring met Tumble
Ik heb Tumble al een tijdje in de gaten gehouden om mijn huidige woonkamertapijt, dat dun en moeilijk schoon te maken is, te vervangen. Zoals veel ouders van huisdieren, werd ik aangetrokken door Tumble vanwege hun wasbare, huisdiervriendelijke ontwerp. Hoewel mijn hond, Micah, niet veel verhaart, maakt hij nog steeds zijn deel van de rommel, dus ik was enthousiast om Tumble uit te proberen en te zien of het de hype waarmaakte (spoiler alert, dat doet het!).
Eén ding dat ik leuk vind aan Tumble is dat ze zoveel vloerkleden, stijlen en patronen hebben om uit te kiezen. Je kunt alles krijgen, van een kleurrijke bohemien loper tot een modern woonkamertapijt van 9×12 inch (en alles daartussenin), waarmee je maten en stijlen kunt mixen en matchen om in elke kamer van je huis te passen.
Na het bekijken van de online winkel van Tumble, heb ik gekozen voor het 8×10′ Olivia vloerkleed in Ivory en Neutral. Ik wilde een subtiel patroon met neutrale kleuren dat bij mijn meubels en muren paste, en dit vloerkleed was perfect.
Het vloerkleed arriveerde gevouwen in een vierkante doos met het vloerkleed. Hoewel het pakket zwaar was om op te tillen, was het dankzij de uitstekende verpakking gemakkelijk uit te pakken. De doos heeft een slim ontwerp waarbij de panelen zich volledig uitvouwen, zodat de inhoud netjes op uw vloer wordt weergegeven (er is geen fysieke inspanning nodig om het vloerkleed uit de doos te halen).
De eerste stap bij het opzetten van het vloerkleed is het monteren van het gevoerde vloerkleed. De pad wordt geleverd in verschillende genummerde stukken die met elkaar verbonden zijn en deden me denken aan de schuimtegels die je in sportscholen ziet. Het was niet alleen eenvoudig in elkaar te zetten, maar het voelde ook als het samenstellen van een gigantische puzzel en het is zeker beter dan het klittenband dat je bij andere merken ziet.
Nadat ik het kussen in elkaar had gezet, vouwde ik het vloerkleed uit en maakte het met behulp van de hoekvakken aan het kussen vast. De hoekzakken waren een van mijn favoriete kenmerken, omdat ze het vloerkleed veilig houden en het kussen verborgen.
Op dit punt vond Micah zijn nieuwe favoriete plekje. Hij ging languit op het midden van het tapijt liggen en wilde zich niet bewegen. Micha houdt van om op zachte, comfortabele oppervlakken te gaan liggen, en dit vloerkleed was een schot in de roos. De stof is zacht en het gevoerde vloerkleed vormt een mooie buffer voor de vloer. Ik vind het geweldig dat het oppervlak ook duurzaam is.
Om het morsbestendige oppervlak te testen, goot ik een gekleurd drankje op het tapijt en het werkte precies zoals Tumble beschreef. De vloeistof parelde op het oppervlak in plaats van er doorheen te dringen, en het opruimen ervan was een fluitje van een cent. Ik gebruikte een papieren handdoek om de vloeistof voorzichtig op te zuigen, en nadat ik hem droog had gedept, was er geen bewijs dat er iets was gemorst!
Het vloerkleed wast ook goed. Ik was aanvankelijk bang dat hij vanwege zijn formaat niet in mijn wasmachine zou passen, maar hij past perfect en heeft zelfs extra ruimte. Over het algemeen zou ik Tumble aanbevelen aan iedereen die een onderhoudsarm vloerkleed van goede kwaliteit wil dat er geweldig uitziet.
Conclusie
Het doel van Tumble is om u een stijlvol vloerkleed te bieden dat zich aanpast aan uw levensstijl, en ik ben enorm onder de indruk van de manier waarop ze dit hebben weten te bereiken. Hun vloerkleden zijn stijlvol, gemakkelijk schoon te maken en ontworpen om bestand te zijn tegen de dagelijkse slijtage van het gezinsleven en het hebben van viervoeters. Nadat ik het Olivia vloerkleed heb uitgeprobeerd, zou ik Tumble ten zeerste aanbevelen aan elke huisdierouder die op zoek is naar een praktisch, stijlvol en betaalbaar vloerkleed voor thuis.