Icy trottoirs en opgewonden honden mixen niet. Nog iets dat meestal niet goed samengaat? Huisdieren en ijssmeltproducten.
Zelfs producten die beweren dat ze veilig zijn voor huisdieren zijn echt gewoon lichtelijk veiliger dan die super schadelijke ijssmeltproducten. Maar dat is niet het geval met veilige pootijsmelter.
Deze huisdiervriendelijke, milieuvriendelijke ijssmelt zal uw huisdier niet schaden, zelfs als ze het innemen. Beter nog, het is veilig voor planten, waterwegen en beton. Safe Paw heeft de wetenschappelijke rapporten om de veiligheid ervan te bewijzen, maar de vraag blijft, werkt het eigenlijk?
Ik had de kans om een veilige poot op de proef te stellen tegen mijn oprit op het noorden, Colorado. Ontdek hieronder hoe deze veilige ijssmelt presteerde in mijn volledige veilige poot ijsmelterreview.
Overzicht
Producttype: | Pet-safe ijs smelten |
Het meest geschikt voor: | Gebruik op trottoirs, opritten en portieken waar huisdieren aanwezig kunnen zijn |
Prijsklasse: | Hogere, maar goede prijs voor het aanbieden |
Inhoud: | 8lb eenvoudig spread container |
Ingrediënten: | Gemodificeerd carbonyldiamide-kristal, speciale glycolen, niet-ionogene oppervlakteactieve stoffen versnellers, eigen tractie-middelen, speciale remmers |
Veiligheid: | Niet-toxisch, niet-irriterend, zoutvrij, niet-corrosief, milieuvriendelijk |
Gebruik: | Aanmelden voor het weer of over bestaand ijs |
Opslag: | Onbeperkt houdbaar leven; Bewaar op een droge plek |
Tijd om te beginnen met werken: | 10 minuten |
Onze ervaring
Laat me beginnen met te zeggen dat deze PET-productreview een van de meest eye-opening beoordelingen was die ik ooit heb gedaan.
Ik woon in Colorado, waar we elk jaar van oktober tot mei veel sneeuw- en vriestemperaturen ervaren. Bovendien heb ik een eigendom op het noorden, wat betekent dat mijn veranda, oprit en het trottoir voor ons huis vatbaar zijn voor blijvende ijsopbouw.
Onze buurt heeft een heleboel kinderen en honden die ons trottoir gebruiken om naar de mailboxen, het park en het trailsysteem te gaan. Voor hen en voor mijn eigen huisdieren, koop ik altijd Pet-Safe Ice Smlege. Wat ik niet wist toen ik begon met onderzoek voor dit artikel is dat alle producten die ik in het verleden heb gebruikt, niet zo veilig zijn voor huisdieren!
Dankzij goede marketing- en misleidende labels had ik geen idee dat de ijssmelt die ik gebruikte eigenlijk giftig was voor huisdieren en slecht voor het milieu.
Zodra ik mijn veilige poot ontving, stak ik mijn vingers over dat het zou werken, dus ik zou een effectief en eigenlijk veilig product hebben om te gebruiken.
Ik heb het eerst aangebracht op mijn veranda, die niet na de sneeuw werd geschoven en een laag compacte sneeuw en ijs erop had. Het werkte heel goed voor de sneeuw, zelfs verspreidende en smeltende gebieden tussen de korrels. Het enige probleem dat ik hier heb opgemerkt, was dat de ronde korrels de neiging hadden om de kleinere ijsgebieden af te rollen, waardoor deze gebieden niet waren gepland.
Ik heb ook een liberaal bedrag aangebracht op de ijskoude autosporen op mijn oprit en het vel ijs dat elke nacht over het trottoir vormt van de sneeuw die op mijn zijtuin smelten. Veilige poot maakte snel werk in beide gebieden. Maar wat het meest indrukwekkend was, was hoe het verhinderde dat ijs over mijn trottoir hervormde, ondanks dat de smeltoff nog steeds plaatsvond.
In dit gebied duwde het stromingswater de resterende korrels opzij. Toch is er nog steeds geen ijs ’s nachts in dat gebied gevormd. Hoewel een groot deel van het product werd opgelost, bleef het nog steeds de smelt van het vriespunt, ondanks de nacht dieptepunten in de tienerjaren.
Dit effect duurde ongeveer drie dagen voordat ik korrels opnieuw moest aanbrengen in het gebied. Voor mij is het de moeite waard om dit product niet bij de hand te houden en een risico voor hondenuitlaters in mijn buurt te voorkomen.
Natuurlijk is het feit dat het 100% veilig is voor huisdieren, planten, waterwegen en dieren in het wild een ander groot pluspunt voor mij.
Mijn honden hadden geen reacties of bijwerkingen door door het product te lopen. En ik voelde me goed om het royaal te gebruiken, wetende dat het de kreek niet negatief zou beïnvloeden, net door de heuvel van mijn huis. Deze waterweg is de thuisbasis van kikkers, rivierkreeft en andere kleine dieren, en ik zou het zo willen houden.
Ik waardeerde ook het eenvoudig uitlodse deksel op de 8lb-container. Mijn enige klacht is dat de korrels de neiging hebben vast te zitten in de groeven op het deksel, waardoor het moeilijk is om te sluiten. Je moet ze echt afschudden als je klaar bent om dit te voorkomen.
Over het algemeen was ik erg blij met dit product en zal ik het blijven kopen en Alleen het in de toekomst. Ik smeek elke huiseigenaar met huisdieren of die om het milieu geeft om niet te vallen voor de valse reclame van andere producten en in plaats daarvan veilig te spelen door alleen veilige poot te gebruiken.
Voors en nadelen
Belangrijke functies
Ingrediënten die zijn Eigenlijk veilig
Wist je dat de meeste ijssmeltproducten op de markt worden gebracht als “Pet Safe”, zijn dat niet veilig? Veel van deze producten bevatten magnesiumchloride, dat schadelijk is voor dieren die het likken of innemen en zelfs brandwonden op de huid kunnen veroorzaken.
Kijk eens naar het achterelabel van bijna alle “Pet Safe” -ijs smelt en u zult waarschuwingen vinden over inname, oogirritatie en huidcontact.
Veilige poot daarentegen bevat geen magnesiumchloride of andere schadelijke ingrediënten. Het zal je huisdier niet vergiftigen als ze hun poten likken nadat ze er doorheen hebben gelopen. In feite zal het ze zelfs niet vergiftigen als ze het product rechtstreeks innemen.
De unieke ingrediënten in deze ijsmelter zijn niet giftig. Deze “veiligheid” is ook niet alleen van toepassing op huisdieren. Het is ook onschadelijk wanneer het wordt gebruikt rond planten, waterwegen, kinderen en gevoelige bouwmaterialen.
Makkelijk aan te brengen
Safe Paw is eenvoudig aan te brengen met meerdere opties voor gebruik.
Het kan worden toegepast op ijsgevoelige gebieden voordat sneeuw begint om ijsopbouw te voorkomen. Als alternatief kan het worden verspreid over ijs en sneeuw om er vanaf te komen. Dit unieke product begint in slechts 10 minuten op te lossen en weg te smelten.
En omdat veilige poot meer geconcentreerd is dan de meeste ijsmeltproducten, kunt u er minder van gebruiken. In vergelijking met op zout gebaseerde ijsmelt, heb je slechts ongeveer de helft zoveel veilige poot nodig om hetzelfde gebied aan te pakken.
De 8lb-container met veilige poot wordt geleverd met een gemakkelijk-toepassingsdeksel om dit product zo eenvoudig mogelijk te verspreiden. De slots in de bovenste regelen de stroom van korrels, terwijl het speciaal ontworpen flip -deksel helpt ze over een breder gebied te verspreiden.
Effectief en langdurig
Safe Paw maakt gebruik van een unieke benadering met dubbele actie om ijs snel en continu te smelten.
Het begint met de vloeistofcoating op de korrels. Deze ingrediënten gaan meteen aan het werk om de oppervlaktespanning te breken om het ijs te smelten zodra ze ermee in contact komen.
Van daaruit dringt de kristallen kern door en destabiliseert het ijs voor continue smeltende werking, zelfs terwijl de korrels afbreken.
Elke korrelige bevat ook tractie -middelen om ijs minder glad te maken terwijl het smelt. Andere ingrediënten in dit product helpen warmte te absorberen om het smeltproces verder te bespoedigen.
Een van mijn favoriete functies van dit product, buiten de veiligheid, is hoe lang het duurt. De ingrediënten zullen tot 72 uur blijven werken. Ik heb gemerkt dat dit waar is, zelfs als je de korrels niet langer kunt zien.
Deze functie maakt het perfect voor gebieden waar afsmelting de neiging heeft om ’s nachts opnieuw te verlagen.
Over veilige poot
Safe Paw is eigendom van Gaia Enterprises Inc., een decennia oud bedrijf dat zich toelegt op het vervangen van populaire schadelijke producten door alternatieven die veiliger zijn voor mensen, huisdieren en de planeet.
Productie: | Gemaakt in de VS. |
Op de markt gebracht gebruik: | Pet-safe ijssmelt, kinderveilige ijsmelt, dak en betonijs smelt |
Aankoopopties: | Producten zijn beschikbaar via Amazon en veel lokale retailers |
Productopties: | 8lb container, 22lb doos of 35 pond emmer |
Is veilige poot een goede prijs?
Het eerste wat u zult opmerken als u op zoek bent naar producten voor huisdierenveilige ijs, is dat veilige poot duurder is dan de meeste. Als je echter dichterbij kijkt, ontdek je dat Safe Paw de enige optie is die eigenlijk veilig is om te nemen, onschadelijk voor planten en onschadelijk voor het milieu. Om deze redenen geloof ik dat het een veel waardevollere aankoop is, ondanks het hogere prijskaartje.
Hoe we hebben getest
Ik testte Safe Paw’s Ice Melter (in de 8 pond container) met behulp van mijn honden, mijn op het noorden gerichte pand en een koude winter in Colorado.
Ik gebruikte het product dagelijks na een grote storm die ongeveer zes centimeter sneeuw liet. Ik testte het op mijn veranda die niet werd geschoven, op mijn oprit met ijsopbouw van bandensporen en op mijn trottoir dat elke avond voor het vriespunt lijdt.
Ik merkte op hoe lang het de korrels kostte om het ijs binnen te dringen, hoe lang het duurde om het ijs na de toepassing te smelten en hoe lang het effectief was om te voorkomen dat ijs hervormen.
Ik heb niet de veiligheid getest die verband houdt met het innemen van het product (of heb ik mijn honden ingediend om het in te nemen). Ik heb echter goed opgelost aan hoe het product hen beïnvloedde nadat ze erop waren gelopen. En ik heb ruime tijd besteed aan het lezen van de gegevens en veiligheidsbladen die aan het product en de ingrediënten zijn geassocieerd.
Veelgestelde vragen (FAQ)
Is het veilig voor mijn hond om sneeuw te eten behandeld met veilige poot?
Hoewel u moet voorkomen dat uw hond iets inneemt dat niet bedoeld is om te worden gegeten, zijn de ingrediënten van Safe Paw niet giftig en moeten geen problemen veroorzaken als ze per ongeluk worden ingeslikt.
Staat veilige poot tapijten of vloeren?
Nee. Safe Paw heeft geen bleekeffecten zoals op zout gebaseerde ijsmelters en is in water oplosbaar, waardoor het gemakkelijk te reinigen is als het binnen wordt gevolgd.
Zal de groenblauw kleurplaten op mijn trottoir of de vacht van mijn huisdier?
De kleur van veilige poot maakt het gemakkelijk om bij te houden welke gebieden zijn behandeld zonder het risico van kleuring van beton of andere oppervlakken. De kleur bestaat op natuurlijke wijze in de ingrediënten. Er worden geen kleurstoffen toegevoegd en er is geen risico dat het Pet Fur -bont bevlekt.
Is dit product veilig voor alle oppervlakken?
Veilige poot is niet corrosief en bevat geen chemische ingrediënten. Het is veilig voor gebruik op baksteen, hout, asfalt, gezouten beton (meer dan een jaar oud) en de meeste andere oppervlakken.
Conclusie
Safe Paw is niet alleen een van de weinige daadwerkelijk veilige ijsmeltproducten op de markt, maar het is ook zeer effectief voor het smelten van ijs en het hervormen ervan.
Ik beveel dit product ten zeerste aan voor eigenaren van huisdieren, ouders en alle burgers van de aarde die te maken hebben met ijzige trottoirs en opritten. Dit unieke product bevat alleen chemische, zoutvrije, niet-toxische en niet-corrosieve ingrediënten, waardoor het een betere keuze is voor huisdieren, beton en het milieu.