Pupsentials Aangepast geborduurd Pet Portrait Sweatshirt Review 2025: het beste oprechte cadeau voor dierenliefhebbers

Kwaliteit: 5/5

Verscheidenheid: 5/5

Borduurwerk: 5/5
Fit: 5/5

Waarde: 5/5
Controleer de prijs op pupsensials

Als het gaat om het vieren van de belangrijke mensen en dieren in je leven, zijn aangepaste geschenken enkele van de beste die je kunt geven. Ze herdenken niet alleen speciale herinneringen, maar ze houden de herinneringen in leven telkens wanneer je ze ziet. Het beste van alles, het zijn geschenken die een leven lang meegaan.

Een van de beste aangepaste geschenken die ik voor huisdierenliefhebbers heb gezien, is het op maat gemaakte geborduurde portretportret sweatshirt van poppen. Met dit sweatshirt is een realistisch portret van het gezicht van je harige vriend geborduurd aan de linkerbovenkant, zodat je je viervoetige soulmate dicht bij je hart kunt hebben elke keer dat je het draagt. Het borduurwerk wordt met de hand gedaan met meer dan 25.000 hechtingen, en het team bij poppengevers kiest uit meer dan 15 draadkleuren om de kleur van je furbaby precies goed te krijgen.

Ik bestelde een aangepast sweatshirt van mijn Goldendoodle, Micah, en ben er helemaal weg van. Het kunstwerk is levensecht, de kleuren zijn perfect en het sweatshirt zelf is super comfortabel. Als u op zoek bent naar het cadeau van de ultieme huisdierenliefhebber of een hartverwarmende aandenken zelf wilt, is dit sweatshirt degene om te krijgen.

Overzicht

Pupsentials Aangepast geborduurd Pet Portrait Sweatshirt Review - UNBOXING SHIRT

Producttype: Aangepaste sweatshirt met huisdieren met huisdieren
Het meest geschikt voor: Eigenaren van huisdieren
Prijsklasse: Duur
Materialen: 80% katoen 20% poly blend
Stijl: De bemanning
Fit: Ontspannen
Maten: Unisex s-2xl
Turnaround Time: 6-8 weken
Zorg: Handwas of machine was binnenstebuiten met koud water. Alleen lucht droog.

Divider Dog Paws 3 okt 2024

Onze ervaring

Pupsentials Aangepast geborduurd Pet Portrait Sweatshirt Review - Sweatshirt dragen met Micah

Ik vind het geweldig om aangepaste creaties te vinden die ik kan personaliseren met mijn harige familieleden, vooral als ze items zijn die ik kan gebruiken en dragen. Dus toen ik hoorde over pupsensials, werd ik meteen verliefd op hun op maat gemaakte geborduurde Pet Portrait Sweatshirt. Ik bedoel, wie wil er niet van het gezicht van hun hond geborduurd op een sweatshirt?

Nadat ik op hun site had gezet en door hun voorbeeldfoto’s had gekeken, besloot ik het kleikleurige shirt. Vervolgens heb ik een foto van Micah geüpload. Het kiezen van een eenvoudig beeld is super belangrijk, dus ik zocht naar de meest naar voren gerichte, goed verlichte foto die ik kon vinden. Een paar dagen na het plaatsen van de bestelling stuurden poppen mij een bewijs. Ik had geen revisieverzoeken, dus ik gaf ze het groene licht om aan het ontwerp te werken.

Het sweatshirt duurde een tijdje om aan te komen, maar toen het eenmaal het was, was ik super onder de indruk. Het sweatshirt was verpakt in een schattige mailer en gewikkeld in pupsentials-merk weefsel, dat even schattig was. Wat mijn aandacht echt trok, was het sweatshirt zelf. Van het geborduurde gezicht van Micah tot zijn naam op de mouw, dit is misschien het schattigste wat ik ooit heb gezien! Niet alleen dat, maar de pasvorm is precies hoe je een feel-good sweatshirt zou willen passen. Het is gezellig en ruim zonder te groot te zijn, en de binnenkant heeft een zachte, fuzzy textuur. Het heeft ook een stijlvolle look. Het is comfortabel genoeg om gezellig op de bank in en stijlvol genoeg om het huis uit te dragen.

Gezien de oversized fit en unisex -formaat, ging ik met een kleinste maat (mijn gebruikelijke maat). Ik ben 5’1 en heb graag een ontspannen pasvorm, dus dit was perfect. Puppsentials bieden momenteel geen extra kleine, maar zelfs als ze dat deden, zou ik niet afmaken.

Ondanks het zien van een heleboel geweldige recensies (het heeft meer dan 800 vijfsterrenrecensies), wist ik niet zeker hoe Micah’s gezicht op een shirt geborduurd zou blijken te zijn. Maar nadat ik het eindproduct had gezien, denk ik dat het veilig is om te zeggen dat deze jongens het hebben genageld. Ze hebben de persoonlijkheid van Micah zo perfect vastgelegd, dat ik eerlijk gezegd niet had verwacht met borduurwerk, en ze creëerden een perfecte weergave van Micah’s doodle pluis, waarvan ik me kan voorstellen dat het niet gemakkelijkst is om te repliceren in een tekening, laat staan ​​stiksels.

Hoewel de prijs hoog is, wanneer je rekening houdt met de tijd die nodig is om elk shirt (3+ uur) en de aandacht voor detail te maken (wat niet in de hitlijsten is!), Is het begrijpelijk waarom het sweatshirt aan de dure kant is. Het bewijs van Micah alleen had 10 verschillende draadkleuren die zorgvuldig werden gekozen om te passen bij zijn jaskleur.

Op het moment dat ik deze bestelling plaatste, was de geschatte levering 4 weken, maar het kan zo lang als 8 weken duren voordat uw bestelling arriveerde. Ik heb het sweatshirt niet besteld voor een speciale gelegenheid (behalve het vieren van Micah!), Dus de wachttijd was geen probleem voor mij. Maar als je het sweatshirt op een bepaalde datum nodig hebt, is dit iets waar je rekening mee wilt houden, vooral als je tijdens de feestdagen bestelt.

Voors en nadelen

Belangrijke functies

Pupsentials Aangepast geborduurd Pet Portrait Sweatshirt Review - Embroidery

Hoe het werkt

Het bestellen van een sweatshirt is vrij eenvoudig. Nadat u een kleur en een maat hebt gekozen, selecteert u het aantal huisdieren dat u wilt borduren op het shirt. Als u meer dan twee huisdieren wilt, moet u op de link “3-5 huisdieren” in de navigatiebalk klikken. Vervolgens upload je een foto van je harige vriend. Zorg ervoor dat de foto naar voren is gericht, van dichtbij en in natuurlijk licht. Als u niet kunt beslissen welke foto het beste is, kunt u meer dan één uploaden en het Puppsensionals -team kiest er een voor u. Nadat je een foto hebt geüpload en uitcheckt, ben je helemaal klaar!

Het team van Pupsensials zal uw bestelling binnen 24-48 kantooruren verwerken en aan de slag gaan met het kunstwerk. Voordat uw bestelling wordt verzonden, sturen ze u een bewijs via e -mail. Je hebt 7 dagen de tijd om de kunstwerken goed te keuren of revisies te vragen, en zodra je het bewijs hebt goedgekeurd, wordt het voor productie verzonden. Het is belangrijk om te onthouden dat de doorlooptijd lang is, dus zorg ervoor dat je vooruit plannen!

Aangepast borduurwerk

Dit bedrijf draait helemaal om borduurwerk van hoge kwaliteit, dus het is geen verrassing dat hun geborduurde kunstwerken eersteklas zijn. Ze gebruiken meer dan 25.000 hechtingen en kiezen uit verschillende draadkleuren om ervoor te zorgen dat uw geborduurde huisdierportret er precies op lijkt op uw pup. Ze maken ook elk portret met de hand, dus je krijgt het meest levensechte beeld van je harige vriend.

Voor extra kosten kunt u op maat gemaakte tekst toevoegen aan het sweatshirt. Dit is een heel nette functie die je shirt een beetje extra liefde geeft door tekst toe te voegen onder het geborduurde portret van je huisdier of langs de mouwmanchet van het shirt. De tekst kan een naam of een kort bericht zijn en u kunt kiezen uit verschillende pictogrammen (hart, hondenbot, pootafdruk, enz.) Om erbij te horen. U kunt ook de draadkleur en lettertype kiezen.

Ik ontving aangepaste tekst van Micah’s naam met een hartpictogram op de mouw, en het ziet eruit verbazingwekkend! Ik raad absoluut aan om een ​​stapje extra te doen en tekst aan je sweatshirt toe te voegen.

Stijlvol en comfortabel

Puppsentials creëerden hun eigen lege sweatshirt om ervoor te zorgen dat je een shirt hebt dat je graag draagt. Het is een zwaargewicht unisex sweatshirt dat in het voorjaar van 2024 werd verbeterd met handgetekende kunstwerken en premium stoffen (450 gsm 80% katoen 20% poly-mix). Pupperentials begonnen ook rechtstreeks in het sweatshirt te borduren om ervoor te zorgen dat het een leven lang meegaat.

Wat het comfort betreft, dit is een echt comfortabel shirt. Het materiaal is zacht en gezellig zonder zwaar te zijn, en de binnenkant heeft een vage, kussenachtige textuur die zacht genoeg is om in te slapen. Het sweatshirt is ook ontworpen met een ontspannen pasvorm om comfort te maximaliseren. Omdat het shirt oversized is, beveelt pupsensials aan om af te zien als je wilt dat het echt past bij de maat.

Over poppengeversjes

Pupsentials Aangepast geborduurd Pet Portrait Sweatshirt Review - Sweatshirt gevouwen

Uitgelegd in: Vogue, Glamour, Oprah’s favoriete dingen, Good Morning America, en meer
Motto: Wanneer u investeert in borduurwerk van hoge kwaliteit, moet dit een leven lang meegaan
Productie: Producten worden gemaakt in Texas
Verzending: Bestellingen worden verwerkt in 24-48 kantooruren en duren 6-8 weken om te worden geleverd
Retourneert en uitwisselingen: Returns en uitwisselingen worden niet geaccepteerd

Is het sweatshirt een goede prijs?

Het valt niet te ontkennen dat dit een duur shirt is, maar als het gaat om het herdenken van je harige vriend en het geven van een geweldig cadeau, slaat pupsensials het uit het park. Dit is een sweatshirt van hoge kwaliteit, en poppengevarens biedt je de VIP-ervaring met handgetekende kunst, premium stof en levensecht borduurwerk. Na het overwegen van de tijd en expertise die nodig is om elk ontwerp te maken, zou ik zeggen dat dit sweatshirt een grote waarde is, en ik zou het ten zeerste aanbevelen om er een te bestellen als het in uw budget zit. Het eindproduct is het wachten waard!

Hoe we hebben getest

Voordat ik een bestelling plaatst, lees ik de instructies en richtlijnen op de website van Puppsensials. Aangezien het sweatshirt een aangepast item is, waren er een paar dingen die ik wilde weten voordat ik een bestelling plaatste, zoals wat voor soort foto ik moest indienen, hoeveel revisies ik zou kunnen vragen en hoe lang de levering zou duren. Nadat ik de informatie heb gelezen, koos ik voor een sweatshirtkleur en grootte en heb ik een foto van Micah geüpload.

Zodra het sweatshirt arriveerde, probeerde ik het op om te zien hoe het past. Ik bestelde een kleinste maat, en het past precies hoe ik het had verwacht – overduidelijk met veel ruimte. Het shirt is ontworpen om een ​​ontspannen pasvorm te hebben, dus als je wilt dat het op maat past, is het het beste om naar beneden te gaan.

Ik gooide het ook in de wasbeurt (binnenstebuiten met zacht wasmiddel en koud water) en laat het lucht drogen om te zien hoe het zou aflopen. Het is altijd een tegenvaller wanneer sweatshirts krimpen of veranderen na één wasbeurt, maar deze hield zich geweldig vast en ziet er nog steeds nieuw uit.

Pupsentials Aangepast geborduurd Pet Portrait Sweatshirt Review - Dog met het shirt

Veelgestelde vragen (FAQ)

Welke kleuren zijn beschikbaar?

Het sweatshirt komt in de volgende kleuren:

• Bruinen
  • Houtskool
  • Middernacht zwart
  • Snoeproze
  • Ivoor
  • Munt
  • Alpine Green
  • Klei
  • Lichtblauw

Kan ik meer dan één huisdier opnemen?

U kunt maximaal 5 huisdieren op één sweatshirt opnemen.

Borduren pupsentials andere huisdieren dan honden?

Ja! Puppsentials Embroiders huisdieren van allerlei soorten.

Wat zijn de zorginstructies voor het sweatshirt?

Handwas met koud water of machine was binnenstebuiten op laag met koud water en gevoelig wasmiddel. Omdat warmte het borduurwerk kan beïnvloeden, laat het shirt lucht drogen en doe het shirt niet in de droger. Gebruik geen vlekverwijderaars of wooliet op het sweatshirt en strijk het ontwerp niet.

Zijn er aanvullende richtlijnen die ik zou moeten weten voordat ik een bestelling plaatst?

Omdat het sweatshirt op maat is gemaakt, zijn er een paar richtlijnen om in gedachten te houden bij het plaatsen van een bestelling, waaronder:

• Afbeelding: Een heldere, naar voren gerichte foto met goede verlichting is het beste.
  • Sweatshirt kleur: De kleurkleur kan niet worden gewijzigd zodra een bestelling is geplaatst.
  • Aangepaste tekst: Aangepaste tekst is beschikbaar voor extra kosten.
  • Bewijs goedkeuring: Bewijzen moeten binnen zeven dagen worden goedgekeurd.
  • Revisies: U kunt gratis maximaal twee revisies aanvragen.
  • Beginnend: Er zijn een vergoeding voor het wijzigen van de hele foto.
  • Annuleringen: Annuleringen worden niet geaccepteerd zodra het kunstwerk is begonnen.

Pupsentials Aangepast geborduurd Pet Portrait Sweatshirt Review - Aangepaste productlijst

Conclusie

Of u nu op zoek bent naar een gepersonaliseerd cadeau voor uzelf of een geliefde, het op maat gemaakte borduurde sweatshirt van Puppsensionals is de perfecte om te geven. Het enige wat u hoeft te doen is een foto van je viervoetige vriend te uploaden, en het team van Puppsensials zal een 1-op-1 aangepast portret van je huisdier op het sweatshirt bordelen. Naast het perfecte cadeau voor elke gelegenheid, is het een shirt dat een leven lang meegaat en nooit uit de mode raakt.