Pebblebee Tracking Device beoordelingen2 2024: de analyse van een expert

Kwaliteit: 5/5
Betrouwbaarheid: 4,8/5
Nauwkeurigheid: 4,8/5
Waarde: 5/5
Controleer de prijs op Pebblebee

Eigenaar zijn van een huisdier is geen sinecure. Hoeveel je ook van je beste vriend houdt, ze kunnen je waar voor je geld geven, vooral als ze een hardloper of een ontsnappingskunstenaar zijn. Er zijn tenslotte weinig ergere gevoelens dan het verliezen van je trouwe viervoeter, en weinig betere gevoelens dan te weten waar ze zijn te allen tijde.

Als u de angst heeft ervaren om uw huisdier te verliezen (zelfs voor een paar minuten), heeft u misschien overwogen om een ​​volgapparaat aan te schaffen zoals dat is ontwikkeld door Pebblebee. Pebblebee is een innovatief bedrijf dat trackingapparatuur maakt waarmee u items kunt vinden die vaak verloren gaan. Hoewel hun producten vaak worden gebruikt om kantoorbenodigdheden, zoals sleutels en portemonnees, te lokaliseren, kunnen ze ook worden gebruikt om viervoetige familieleden in de gaten te houden en hun locatie te volgen.

Ik heb de producten van Pebblebee uitgeprobeerd voor mijn hond, Micah, en het waren handige gadgets om te hebben. Ze bieden niet alleen realtime gegevens over Micah’s locatie, maar ze laten ook een toon horen om me te helpen hem te vinden als hij uit het zicht verdwijnt. Als u op zoek bent naar een betrouwbare manier om uw huisdier te volgen, zijn de trackers van Pebblebee een goede optie.

In één oogopslag: wat we hebben ontvangen

Beoordeling Afbeelding Product Details

Beste algemeen

Winnaar

Pebblebee-clip

Pebblebee-clip
  • Gemakkelijk te gebruiken

• Sleutelhangerbevestiging

• Ingebouwde luidspreker

• Tweede plaats

Pebblebee-tag

Pebblebee-tag
  • Klein

• Lichtgewicht

• Waterbestendig

• Derde plaats

Pebblebee-kaart

Pebblebee-kaart
  • Dun

• Handig

• Oplaadbaar

• scheidingshond gezichten oktober 2024

Over Pebblebee

Pebblebee Bluetooth-trackers - uitpakken met Micah

Wat is Pebblebee?

Pebblebee is een technologiebedrijf dat trackingapparatuur maakt voor persoonlijke spullen, zoals portemonnees, rugzakken en telefoons. Het idee voor het bedrijf ontstond in 2012 toen de vaardigheid van een peuter om belangrijke spullen te verstoppen deze lucht- en ruimtevaartingenieurs inspireerde om een ​​gemakkelijke manier te bedenken om ze te vinden. Na een jaar van ontwikkeling en testen van hun producten werd Pebblebee opgericht met de missie om “Track What Matters Most” te volgen.

Sinds de oprichting in 2013 heeft Pebblebee verschillende gebruiksvriendelijke slimme trackers gemaakt om u te helpen uw ontbrekende items te lokaliseren, waaronder de Pebblebee Clip, Tag en Card. Of je nu je autosleutels, je portemonnee of je trouwe viervoeter bent kwijtgeraakt, Pebblebee helpt je verbonden te blijven met de belangrijke dingen in het leven.

Voor wie zijn de trackers van Pebblebee het meest geschikt?

De apparaten zijn perfect voor iedereen die de verblijfplaats van zijn harige vriend wil volgen en zijn ideaal als uw hond de gewoonte heeft om uit uw tuin te ontsnappen of uw voordeur uit te rennen. Zelfs als uw huisdier zich buitengewoon braaf gedraagt, zijn deze geweldig om te gebruiken als u uw pup in de gaten wilt houden en er zeker van wilt zijn dat hij veilig is.

scheidingshond gezichten oktober 2024

Belangrijkste kenmerken

Pebblebee Bluetooth-trackers - apparaten worden opgeladen

Honden houden ervan om de vrijheid te hebben om te verkennen, maar als ze te ver afdwalen, kan het een prijs met zich meebrengen om ze los te laten. Met de trackers van Pebblebee houdt u uw huisdier in de gaten vanaf uw telefoon en activeert u een waarschuwingsmelodie om u te helpen hem te vinden als hij vermist raakt.

Hoe het werkt

Alle drie de apparaten werken op dezelfde manier: het zijn oplaadbare trackers die je kunt bevestigen aan elk item dat je wilt volgen en die terugroepfuncties hebben om je te helpen het item te lokaliseren als het kwijtraakt. Voor huisdieren kunnen de trackers eenvoudig aan de halsband worden geklikt of tijdens het reizen in de tas van uw hond worden geschoven.

Om de tracker te gebruiken, download je de Pebblebee-app en volg je de aanwijzingen in de app om een ​​account aan te maken. Nadat u zich heeft aangemeld, wordt u gevraagd een apparaat toe te voegen. Plaats hiervoor uw telefoon in de buurt van de tracker en klik twee keer op de Pebblebee-logoknop op de tracker. Het apparaat piept, wat aangeeft dat het is geactiveerd.

Op dit punt kunt u het installatieproces voltooien via de Pebblebee-app of naar de Apple Find My-app of Google Find My Device-app gaan om het toevoegen van het apparaat aan uw telefoon te voltooien. Van daaruit kunt u de locatie van uw huisdier volgen en indien nodig de waarschuwingsfuncties gebruiken.

Tracking-app

Er zijn een aantal manieren waarop u uw huisdier kunt volgen, afhankelijk van uw netwerk en persoonlijke voorkeur, waaronder:

• Pebblebee-app (iOS en Android)
    • Apple Zoek mijn-app (iOS)
    • Google Zoek mijn apparaat-app (Android)

Alle drie de apps tonen een kaart van de locatie van de tracker en hebben verschillende instellingen die u kunt personaliseren op basis van uw voorkeuren. Enkele van deze instellingen zijn onder meer het delen van de locatie van uw huisdier met een familielid of vriend en het inschakelen van meldingen om u te waarschuwen wanneer het apparaat wordt gevonden. Als uw harige vriend vermist raakt, kunt u uw telefoon gebruiken om een ​​luide pieptoon te laten horen, zodat u hem kunt vinden of een routebeschrijving naar de locatie van uw huisdier kunt krijgen op basis van waar het apparaat pingt.

Als iOS-gebruiker gebruikte ik Apple Find My voor alle drie de apparaten, en het werkte prima!

Pebblebee Bluetooth-trackers - Pebblebee App-kaart en instellingen

Inhoud

In elke doos zit het volgende:

Kiezelbijclip:
    • Pebblebee-clip
    • USB-C naar USB-C oplaadkabel
    • Opklikbare sleutelhanger
    Pebblebee-tag:
    • Pebblebee-tag
    • Magnetische oplader naar USB-C
    • Siliconen band/kraagbevestiging
    • Dubbelzijdig plakband
    Pebblebee-kaart:
    • Pebblebee-kaart
    • Magnetische oplader naar USB-C

Verzending en retourneren

Alle bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen verwerkt. Hoe snel uw bestelling arriveert, hangt af van waar u woont.

Retourzendingen worden binnen 15 dagen na de leverdatum geaccepteerd en u bent verantwoordelijk voor de verzendkosten voor het retourneren en 20% kosten voor herverpakking en herbevoorrading.

Onze beoordelingen van de Pebblebee-producten die we hebben ontvangen

1. Pebblebee-clip

Pebblebee Bluetooth-trackers - Pebblebee Clip

Controleer de laatste prijs

De Pebblebee Clip heeft een rond ontwerp met een ingebouwd gat aan de bovenkant en wordt geleverd met een karabijnhaakachtige ring voor eenvoudige bevestiging. Het gat is perfect om aan een traditionele sleutelhanger te lussen en de karabijnhaak is ideaal om aan de halsband van uw hond te bevestigen. Het wordt ook geleverd met een groen LED-lampje dat oplicht langs de rand van het apparaat wanneer u het oplaadt of koppelt met uw telefoon.

Omdat de Clip het enige product van Pebblebee is dat wordt geleverd met een sleutelhangerbevestiging, is het een van de gemakkelijkste producten om aan uw huisdier te bevestigen. Daarom was het mijn favoriete apparaat om met Micah te gebruiken. Micah is een Standard Goldendoodle van 20 kg en vond het niet erg om de tracker aan zijn halsband te dragen. Het is echter groter dan traditionele huisdier-ID-tags en kan wat omslachtig zijn voor kleine huisdieren.

De Pebblebee Clip kost $ 29,99 voor iOS en Android.

2. Pebblebee-tag

Pebblebee Bluetooth-trackers - Pebblebee-tag

De Tag is het kleinste en meest discrete apparaat van Pebblebee. Het is ontworpen om op voorwerpen zoals afstandsbedieningen te plakken en in compacte ruimtes zoals een jaszak te passen. Vanwege zijn formaat is hij perfect om aan kleine honden en katten te bevestigen zonder dat hij volumineus wordt. Omdat het het enige product van Pebblebee is dat wordt geleverd met een siliconen band en dubbelzijdig plakband, kun je het aan vrijwel alles bevestigen (halsband voor huisdieren, reistas voor huisdieren, hondenrugzak, enz.). Het ziet er ook strak uit, wat een leuke bonus is!

De tag was mijn tweede favoriet vanwege hoe klein en compact hij is. De siliconen band ziet er mooi uit aan een hondenhalsband en het apparaat is superlicht. Het enige nadeel is dat de siliconen band niet goed past op grote hondenhalsbanden. Ik moest een van Micah’s dunste halsbanden vinden om hem om te schuiven, en zelfs toen zat hij nog strak. Dat gezegd hebbende, kon ik zien dat dit een favoriet is voor iedereen met kleine huisdieren.

De Tag kost $ 29,99 voor iOS en $ 34,99 voor Android.

3. Pebblebee-kaart

Pebblebee Bluetooth-trackers - Pebblebee-kaart

Dit is de grootste tracker van Pebblebee en is ontworpen om in smalle ruimtes zoals portemonnees, zakken en tassen te passen. Hij wordt geleverd met een magnetische oplader en heeft LED-lampjes aan de voorkant die oplichten wanneer je hem aan je telefoon koppelt of oplaadt. Van de drie apparaten heeft de kaart de langste batterijduur (tot anderhalf jaar na één keer opladen), wat indrukwekkend is, vooral omdat andere trackers maar een paar dagen meegaan.

Hoewel dit niet het gemakkelijkste apparaat is om aan uw huisdier te bevestigen, is het de perfecte tracker om in de reistas van uw hond te bewaren of in een rugzak te stoppen als u onderweg bent. Ik stop de kaart graag in Micah’s reistas als ik hem meeneem op roadtrips.

De Pebblebee Card kost $ 29,99 voor iOS en $ 34,99 voor Android.

Onze ervaring met Pebblebee

Ik heb een Goldendoodle genaamd Micah die dol is op wandelen en solo-avonturen beleven in mijn achtertuin (ik woon op een aantal hectare). Ook al vindt hij het geweldig om bij mij in te checken, hij kan behoorlijk snel verdwijnen. Nadat ik over Pebblebee had gehoord, was ik benieuwd hoe hun trackers mij zouden helpen hem in de gaten te houden.

Ik heb de Pebblebee Clip, Tag en Card uitgeprobeerd en ze waren allemaal geweldig op hun eigen manier. Ze waren gemakkelijk aan te sluiten op mijn telefoon en het duurde maar een paar minuten voordat ze alle drie operationeel waren.

De Pebblebee Clip was de eerste tracker die ik probeerde en het werd uiteindelijk mijn favoriet. Voor mij was het het gemakkelijkst om te gebruiken, omdat ik hem gemakkelijk aan Micah’s halsband kon bevestigen voordat ik naar buiten ging (de sleutelhanger met kliksluiting was een van mijn favoriete kenmerken!). Ik vind het ook geweldig dat het op een ID-tag lijkt, omdat het past bij de tags van Micah en er stijlvol uitziet aan zijn halsband.

Vervolgens probeerde ik de Pebblebee Tag. Dit is veruit de meest veelzijdige tracker vanwege het kleine, compacte formaat. Omdat hij wordt geleverd met plakband en een siliconen band, kan hij aan vrijwel alles worden bevestigd en is hij perfect om over een halsband voor huisdieren te schuiven. Het enige nadeel is dat de riem te klein is om op dikke halsbanden te passen. Ik kon hem op Micah’s 1″ halsband passen (erg nauwsluitend), maar alles wat groter is dan dat zou te groot zijn. Kleine honden en katten zouden echter geen probleem moeten zijn!

Als laatste heb ik de Pebblebee Card geprobeerd. Ik vind het heerlijk om de kaart in Micah’s reistas te stoppen tijdens roadtrips. Dit is niet iets dat ik aan Micah zou hechten, omdat er geen goede manier is om hem aan hem vast te klemmen, maar het is een geweldige optie om in elke tas te gooien die de reisuitrusting van je hond of de benodigdheden voor huisdieren bevat.

Toen de trackers arriveerden, was ik aanvankelijk van plan ze te gebruiken als beveiliging tijdens het wandelen of reizen. Maar eerlijk gezegd zijn dit geweldige gadgets om elke dag te gebruiken. De apparaten zijn betrouwbaar, licht van gewicht en onderhoudsarm, en ze hebben een lange batterijduur (8-18 maanden, afhankelijk van het apparaat, wat mij eerlijk gezegd versteld deed staan).

De app werkt ook prima. Als iPhone-gebruiker vind ik het leuk dat Pebblebee werkt met de Apple Zoek mijn-app. Via Apple Find My kon ik de locatie van Micah volgen, een luide zoemer laten afgaan om hem te vinden, of een routebeschrijving naar zijn locatie opvragen als hij te ver afdwaalde.

Als we naar de kosten kijken, variëren de apparaten van $ 29,99 tot $ 34,99 en zijn ze concurrerend geprijsd in vergelijking met vergelijkbare technische gadgets. Er is ook geen abonnement voor nodig, dus je zit niet vast aan lopende kosten, wat fantastisch is.

Over het algemeen vind ik het heerlijk om een ​​manier te hebben om te controleren waar Micah zich bevindt, en het geeft me gemoedsrust om zijn locatie te weten als hij uit het zicht verdwijnt.

Pebblebee Bluetooth-trackers - Micah draagt ​​een tag op de halsband

Conclusie

De missie van Pebblebee is om mensen te helpen verbonden te blijven met wat het belangrijkst is, en dat is precies wat de trackingapparatuur van Pebblebee u mogelijk maakt. De tag en clip zijn klein genoeg om aan de halsband van uw hond te bevestigen en de kaart is perfect om in een tas met benodigdheden voor huisdieren te stoppen. U kunt alle apparaten vanaf uw telefoon volgen en een geluid en licht activeren om u te helpen uw harige vriend te lokaliseren als deze vermist raakt. Ik vind het heerlijk om Micah te kunnen opsporen en er gaat niets boven de gemoedsrust die het mij geeft om te weten waar hij is en dat hij veilig is.