Hoe vaak ben je alleen gaan liggen om te beseffen dat je hond de hele bank of bed heeft opgenomen? Zelfs de kleinste pups hebben een manier om over al uw dekens en kussens uit te strekken. Als je ’s nachts een kans wilt maken om in je eigen bed te slapen, is het misschien tijd dat je hond een comfortabele plek heeft – en wat is een betere optie dan het Super Cloud -kussenbed van Nandog?
Nandog is een lifestyle -merk dat stijlvolle en functionele huisdierenbenodigdheden voor honden en katten verkoopt. Ze dragen alles, van reisaccessoires tot verzorgingsbenodigdheden en zijn toegewijd aan het verkopen van producten van hoge kwaliteit tegen een betaalbare prijs.
Een van hun meest populaire items voor grote honden is hun superwolkenkussenbed. Het bed is gemaakt met ultrazacht materiaal en heeft een modern ontwerp, waardoor het een ideale plek is voor uw pup om te dutten en het perfecte huisdieraccessoire voor uw leefruimte.
Overzicht
Producttype: | Hondenbed |
Het meest geschikt voor: | Gemiddelde en grote honden |
Prijsklasse: | Concurrerend geprijsd |
Maat: | 40 “x 30” |
Kleuropties: | Pearl White, Pearl River Gray en Gray Linen |
Schoonmaak: | Machine was koud en druppel droog laag |
Verwijderbare dekking: | Ja |
Bedek materiaal: | 100% polyester |
Binnenvulmateriaal: | Natuurlijke polyvezel |
Onze ervaring
Mijn hond, Micah, houdt ervan om zich te knuffelen. Sinds hij een puppy was, zou hij op mijn schoot krullen en zijn uiterste best doen om de gezellige plek in het huis te vinden. Of hij nu op de bank, op mijn bed of op zijn bed ligt, hij zal zichzelf begraven onder dekens en kussens totdat hij er helemaal in is gestopt. Dus toen ik Nandog’s Super Cloud -kussenbed zag, was ik enthousiast voor Micah om het uit te proberen.
Het bed arriveerde in een standaard kartonnen doos, en zodra ik het uithaalde, wist ik dat Micah er dol op zou zijn. Het bed voelt precies aan als Nandog beschrijft het-Cloud-achtige, pluche en ultra-soft. De buitenstof is luchtig en de binnenvulling is als slapen op een bed van veren; Het is zo comfortabel. Micah dacht dat ook.
Binnen enkele seconden dat ik het bed uit de doos trok, lag hij erop, opgerold in een bal en vast in slaap. Hoewel Nandog een 100-daagse proef biedt, had Micah slechts een paar minuten nodig om te beslissen dat dit het beste kussen ooit was. En eerlijk gezegd zou ik het ermee eens moeten zijn. Het bed is niet alleen uiterst comfortabel, maar het ziet er geweldig uit in het huis en het is onderhoudsarme.
Met een grotere hond probeer ik de accessoires van Micah te houden. Maar het faalt nooit dat zijn spullen door het hele huis worden verspreid (zijn bed is nu het middelpunt van mijn woonkamer). Daarom vind ik het leuk als zijn accessoires er mooi uitzien. Met het kussenbed van Nandog hoef ik me geen zorgen te maken over waar ik het zeg, omdat het zo’n klassiek, modern ontwerp heeft dat er overal mooi uitziet. The Gray is een iets andere tint dan de afbeelding online, maar het is nog steeds een geweldige neutrale kleur die met alles overeenkomt.
Het bed heeft ook een afneembare en machine-wasbare dekking, iets dat ik van onschatbare waarde vind in een hondenbed. Ik ben op het punt gekomen dat ik geen bed voor Micah zal kopen, tenzij het een verwijderbare dekking heeft omdat het gedoe van spotreiniging het niet waard is, en het gemak van het verwijderen van een dekking en het gooien in de was is onbetaalbaar.
Micah heeft dit zijn daybed gemaakt – waar hij het de hele dag door een dutje en een landingskussen gebruikt wanneer hij ergens comfortabel wil om rond te hangen.
Wat de maatvesting betreft, het bed is een grote maat voor Micah. Micah is een standaard Goldendoode van 54 lb en hij past perfect in het midden van het bed wanneer zijn benen worden gestopt. Zijn benen hangen aan de zijkant als hij uitgestrekt is, maar dat lijkt hem niet te storen. Ik zou ook geen groter formaat krijgen, zelfs als ze er een hadden. Nandog heeft geen maatgids op hun website, maar hun hondenmodel is een 68 pond Samoyed, en ik zou het bed waarschijnlijk niet aanbevelen voor een hond die veel groter is dan dat, omdat het misschien een beetje klein is.
Voors en nadelen
Belangrijke functies
Ultrasoft
Dit bed is de definitie van comfort. Vernoemd naar zijn wolkachtige gevoel, is het Super Cloud-kussenbodem gemaakt met ultra-plush-stof om uw hond een luxueuze plek te geven om te slapen. Het buitenoppervlak is zacht en zacht om uw hond comfortabel te houden terwijl ze rusten, en het binnenkussen biedt uw pup de perfecte balans tussen zachtheid en ondersteuning.
Hoewel het bed is opgelost voor honden van alle leeftijden, is de vulling ontworpen om gewrichten en spieren te ondersteunen, waardoor het ideaal is voor senior pups en honden met gezamenlijke problemen.
Onderhoudsarme
Een van de beste dingen van het bed is de verwijderbare dekking. Er gaat niets boven het gemak van het hebben van een gemakkelijk te schuimen hondenbed, en deze maakt het eenvoudig door een machine-wasbare en verwijderbare buitenkant te hebben. Als het bed vies wordt of het is tijd om te worden gewassen, hoeft u alleen maar de dekking uit te pakken en in de was te gooien voor een snelle en gemakkelijke schoonheid. Voor het beste resultaat, machinewas met koud water en droge droog op laag.
Verfijnd ontwerp
Als je een grote hond hebt, is het gemakkelijk voor hun accessoires om je leefruimte over te nemen (en zelfs deel uit te maken van je woonkamer inrichting), daarom is het hebben van een stijlvol bed dat er goed uitziet met je meubels een enorm pluspunt.
Ik hou van het kussenbed omdat het een schoon, eenvoudig ontwerp heeft dat er in elke kamer van mijn huis mooi uitziet. Dit is geen bed dat ik me discreet achter de bank verstop of in een kast duw wanneer gasten komen, en het is zelfs een aanvulling op mijn woonkamermeubels.
Over Nandog
Missie: | Creëer producten met de beste mix van mode, functie en waarde voor moderne mutts en de mensen die van ze houden |
Hoofdkwartier: | Nandog is gevestigd in Studio City, Californië |
Productie: | Het bed is opgelost in China |
Garantie: | Nandog biedt een jaar garantie op hun hondenbedden |
Verzending: | Bestellingen worden verwerkt in 1-3 werkdagen en binnen 4-7 werkdagen geleverd |
Is het Super Cloud -kussenbodem een goede waarde?
Het bed is een goede prijs. De prijs is middenbereik bij het kijken naar vergelijkbare kussenbedden, maar veel van de bedden die ik zag zijn niet zacht of zacht. Veel van hen hebben ook geen verwijderbare covers, wat voor mij een dealbreaker is. Ik hou van dit bed vanwege zijn stijlvolle look, kussenachtig gevoel en onderhoudsarme ontwerp, en ik vond de prijs redelijk. Hoewel er goedkopere opties zijn, valt deze op voor zijn ultrazachte gevoel en modern ontwerp.
Hoe we hebben getest
Nadat ik het bed uit de doos had gehaald, liet ik Micah het uitchecken voordat ik het in mijn woonkamer stopte. Toen het er eenmaal was, krulde Micah erop en was hij eruit als een licht. Sindsdien is hij er helemaal overheen. Hij is erin geslagen, kauwde er een bot op en heeft er verschillende lange dutjes op genomen. Terwijl Micah liever ’s nachts op zijn versterkte bed slapen, hangt hij er graag over op deze overdag.
Omdat het bed een machine-washable dekking heeft, gooide ik de hoes in de wasbeurt om te zien hoe het zou standhouden. Er is een rits aan de zijkant waarmee u gemakkelijk de vulling kunt verwijderen, en zodra deze is verwijderd, kunt u de vage buitenkant wassen. Na het wassen en drogen van het deksel kwam het perfect uit.
Veelgestelde vragen (FAQ)
Wat is het slaapspoor van 100 nacht en dag?
Nandog wil dat je hond van zijn bed houdt, daarom bieden ze een slaapproces van 100 nachten en een dag. Tijdens deze proefperiode kan uw hond het bed testen om te zien of hij het leuk vindt. Als ze er niet van houden, geen probleem! Nandog biedt gratis verzending en retouren tijdens de proefperiode zonder vragen.
Komt het bed in verschillende maten?
Het Super Cloud -kussenbodem is slechts in één maat (40 “x 30”).
Is het bed duurzaam?
Voor het grootste deel zou ik zeggen dat het bed duurzaam is. De naden zijn dubbel gestikt en het is gemaakt met een dik materiaal om ervoor te zorgen dat het bed langdurig is. Dat gezegd hebbende, het bed is ontworpen om zacht en zachtaardig te zijn, niet onverwoestbaar, dus dat is belangrijk om in gedachten te houden als duurzaamheid een deal-brekende factor voor u is.
Welke andere producten heeft Nandog voor honden?
Nandog biedt een verscheidenheid aan benodigdheden en accessoires voor huisdieren voor uw harige vriend, waaronder:
- Bedden
- Autostoelen
- Riem en harnassen
- Speelgoed
- Verzorgingsbenodigdheden
- Hondenkleding
- Poeptassen
Conclusie
Er zijn veel hondenbedden op de markt en het vinden van de perfecte voor uw pup kan moeilijk zijn met zoveel opties. Gelukkig is het superwolkenkussenbed van Nandog de perfecte rustplaats voor middelgrote en grote honden. Tussen het ultra-zachte materiaal en het functionele ontwerp trakteert u niet alleen uw pup op een bed waar ze van zullen houden, maar trakteer uzelf op een hondenaccessoire dat er mooi uitziet en dat is gemakkelijk te onderhouden.