Mimi Green Custom Beaded Friendship Collar Review 2025: een handig teken voor onze vierbenige BFF’s

Ontwerp: 5/5

Materialen: 5/5

Duurzaamheid: 5/5

Aanpassing: 5/5

Gebruiksgemak: 5/5

Pup-comfort: 4.8/5

Riem vriendelijkheid: 4.5/5
Controleer de prijs op Mimi Green

Vriendschapsarmbanden waren een nietje in mijn jeugd, zoals ze voor veel mensen kunnen zijn geweest. Een token dat onze sterke banden met onze vrienden symboliseert. Een ware eer om te maken en te ontvangen! Hoewel ik als volwassene nog steeds van mijn vrienden houd, is mijn hond tegenwoordig absoluut mijn beste vriend. Mimi Green heeft een door de hond goedgekeurde versie van de vriendschapsarmband ontworpen, dus ik kan mijn harige bestie een van haar eigen cadeau doen! Zeer vergelijkbaar in stijl met de kralen die ik me als kind herinner, dit is zo’n schattige toevoeging aan de kraagkast die mijn pup zeker veel aandacht zal geven.

Overzicht

Aangepaste kralenhondkraag vriendschapsarmbandstijl review - The Product on Grass

Producttype: Aangepaste hondenkraag
Het meest geschikt voor: Alle honden (alleen goed opgeleide wandelaars kunnen deze kraag met een riem gebruiken)
Prijsklasse: Middellange afstand
Opties: 17 verschillende kraaggroottes, 3 breedtegroottes, 3 kralenvormen, 7 kleuropties, 3 gesp, 2 kraal strengopties en gravures
Montage: Geen montage vereist
Opslag: Zeer duurzame kraag, geen speciale opslag vereist
Schoonmaak: Spoel met water en zeep
Gewicht: 0,24 lbs.

Divider Dog Paws 3 okt 2024

Onze ervaring

Aangepaste kralen hondenkraag vriendschap armband Style Review - Stijl kiezen

Ik heb genoten van elk aspect van de Mimi Green Custom Collar -ervaring! Het ontwerpen van de exacte vriendschapsarmband die ik wilde voor mijn pup Lorelei was heel eenvoudig – alle opties op de website zijn goed geschreven. Mijn hond heeft een exacte 12 “nek, dus ik hoefde niet te e -mailen over een aangepaste maat, maar ik waardeerde dat Mimi Green zal helpen bij pups die tussen de maten zijn. Ik heb de volgende opties gekozen:

• 1 stand van kralen
  • Veelkleurige kraalkleur
  • Paarse ster
  • 3/4 ″ breed
  • Satijnen hybride gesp
  • De tekstkralen zeggen “Lorelei”

Het pakket arriveerde snel en de kraag werd netjes opgeborgen in een tas in Ziploc-stijl. Het was zo compact dat mijn postman het in mijn mailbox in plaats van bij de voordeur plofte!

Het eerste wat ik wilde doen nadat ik de kraag uit de tas had gehaald, was de siliconen kralen voelen – ik wist niet wat ik daarvan kon verwachten en was zo nieuwsgierig. De kralen waren zo zacht en comfortabel en hadden een lichte squish voor hen in mijn vingers. Ik kon zien dat ze net genoeg zachtheid en flexibiliteit hebben om comfortabel te zijn voor mijn hond, terwijl ze duurzaam genoeg blijven voor al haar capriolen. Ik vond het geweldig hoe levendig gekleurd alle kralen zijn (zeer trouw aan kleur van de website), en de tekst “Lorelei” was zo gemakkelijk te lezen uit de tekstkellen!

De vorm van de gesp was ook indruk op mij, omdat de gespie van de gesp en biothane beide een curve hebben. Ik vind het geweldig hoe deze kraag op mijn hond zit, en de gesp van gesp speelt hierin een belangrijke rol. De stalen D-ring is gemakkelijk om een ​​riem aan te sluiten, vergelijkbaar met de andere kragen van mijn hond.

Lorelei ziet er zo schattig uit in deze kraag, en ze vond het helemaal niet erg. Nadat ik het een tijdje had gedragen, denk ik dat mijn pup vergat dat het zelfs aan was (ze deed er zelfs een dutje mee, wat niet iets is dat ze doet met haar andere kragen), wat een groot bewijs is van hoe comfortabel deze kraag is. Mijn pup is een zeer beleefde riemwandelaar, dus het was gemakkelijk om haar op een wandeling te maken, en ik kon het gevoel hebben hoe stevig de stalen ketting binnen loopt.

Was was een briesje, ik hoefde niet eens soap te gebruiken! Gewoon een snelle spoeling.

Hoewel de website al zei dat langharige honden hun vacht kunnen laten knijpen en in de kraag trokken, heb ik die ervaring niet gehad met Lorelei (en ze heeft de leeuwenman manen om haar nek)! Ik denk dat dit meer een kwestie is om ervoor te zorgen dat je niet aan de kraag van je hond trekt, vooral als je een langere purred pup hebt. Dit is echter het vermelden waard voor het geval dat.

Deze toevoeging aan de kraagkast van Lorelei is een welkome. Omdat ik zo uniek ben, heb ik niets zoals het en ik help haar stijlvol te blijven waar we ook gaan!

Voors en nadelen

Belangrijke functies

Aangepaste kralen hondenkraag vriendschap armband Style Review - Wassen met water

Nostalgische stijl gemaakt met hoogwaardige materialen

De vriendschapsarmbanden die we vroeger maakten als kinderen zijn niet helemaal huisdiervriendelijk (ik herinner me dat ze me zelfs als kind in de pols knijpen!), Maar Mimi Green nam dit ontwerp en paste het aan voor je viervoetige beste vriend.

Elke kraal is gemaakt van BPA-vrije 15 mm zachte touch siliconen kralen, die je pup geen pijn doen als ze tegen hen duwen. De siliconen is ook zeer comfortabel voor langdurige slijtage. De gesp wordt gevormd om te stromen met de ronde vorm van de nek van uw hond (in plaats van plat te zijn). Alle drie de gespogen zijn ook bekend als gespoed met snelle release, ze zijn gemakkelijk om open te knijpen. De gespen zijn bevestigd aan lichtgewicht waterdichte biothane -tabbladen.

De werkelijke “string” die door de kraag loopt, is 1/16 roestvrijstalen kabel, met een breeksterkte van 368 pond. Dit gezegd hebbende, ik zou niet aanraden om deze kraag op een hond te gebruiken die veel trekt – niet omdat deze kan breken, maar omdat de kraag is kralen en misschien niet geschikt is voor sterke trekkers.

Verschillende maten beschikbaar

Er zijn 17 maten beschikbaar voor honden variërend van klein (11 ”) tot extra groot (27”). Als uw pup zich tussen de maten bevindt, kan Mimi Green ook aangepaste maten maken. Kraagbreedte is ook aanpasbaar, met breedtes variërend van 5/8 “breed, 3/4 ″ breed of 1” breed.

Volledig aanpasbaar

De meeste aspecten van de aangepaste krolse hondenkraag vriendschapsarmbandstijl zijn volledig aanpasbaar.

Om te beginnen kun je kiezen tussen een streng kralen of twee. Vervolgens kunt u de tekstparels op uw kraag personaliseren met de naam van uw huisdier, een zin of een telefoonnummer (maximaal 12 tekens).

Uw kralenkleuropties variëren van multicolor, wit, geel, roze, paars, groenblauw en frambozen. Je selecteert dan uit een hart of een ster van de stervorm, die beide in wit, geel, roze, paars of groenblauw zijn.

Er zijn drie snelrubs-opties: MG2 plastic, satijnhybride of koperen hybride. Deze gespen kunnen op maat worden gegraveerd voor een extra vergoeding. Gravure -opties omvatten maximaal drie tekst/nummerlijnen en 12 verschillende lettertypen. Een D-ring is inbegrepen, maar extra D-ringen kunnen worden toegevoegd.

Mimi Green accepteert ook speciale verzoeken – u kunt contact opnemen met het bedrijf voordat u bestelt en kijken of uw verzoek kan worden gedaan.

Gemakkelijk schoon te maken

De aangepaste kralenhondkraag vriendschapsarmbandstijl is ontworpen om gemakkelijk schoon te zijn, zodat uw pup zonder zorgen onstuimig kan zijn. Spoel gewoon af met water en een zachte zeep (indien nodig) in de gootsteen, en het is goed om te gaan. Biothane en siliconen hebben niet de neiging om vuil te bevlekken of vast te houden. Zoals u zich kunt voorstellen, zijn alle materialen waterdicht (daarom kunnen ze in de gootsteen worden gewassen).

Over Mimi Green

Opgericht: 2007
Verhaal achter de naam: Vernoemd naar een deken uit de kindertijd die de waarden van Mimi Green vertegenwoordigt: handgemaakt, functioneel, houdt in de loop van de tijd stand en voelt goed aan
Productie: Handgemaakt in New Mexico, VS
Garantie: Salf gerichte kragen worden gerepareerd of zonder kosten vervangen. Andere problemen ontvangen een coupon voor gratis verzending en 50% korting op de nieuwe bestelling
Verzending: Gratis verzending op bestellingen van meer dan $ 75; Anders zijn verzendkosten afhankelijk van de locatie
Aanpassing: Alle producten zijn volledig aanpasbaar en aangepaste verzoeken worden geaccepteerd
Filantrofie: Donates Donates Donated of Imperfect Carrars aan de New Mexico Pug Rescue

Is de Mimi Green Custom Beaded Dog Collar Friendship armbandstijl een goede waarde?

Geprijsd op $ 49,99 tegen de basisprijs (met gravure en extra aanpassingen vanaf $ 12), deze kraag is niet in competitie met goedkope kragen die te vinden zijn in uw plaatselijke dierenwinkel – het is veel duurder. Maar met betrekking tot aangepaste hondenkragen als geheel, is de prijs absoluut een goed middelpunt!

U kunt andere kragen in soortgelijke stijl vinden op websites zoals Etsy voor de helft van de prijs van Mimi Green. Die materialen zijn echter niet eens zo veilig en premium als Mimi Green. Waar u voor betaalt, zijn materialen die veilig zijn voor uw pup, comfortabel voor lange tijd, en u een leven lang meegaat (de gravure en kleur zullen niet vervagen)-en dat is de prijs waard!

Hoe we hebben getest

Testen was eenvoudig: zet de kraag op de hond! Mijn hond is beleefd aan een riem, dus het was heel eenvoudig om haar te laten lopen met de aangepaste vriendschapsstijl met hondenkraag vriendschap. Het schoonmaken van de kraag was ook heel eenvoudig, een snelle afspoeling in de gootsteen.

Aangepaste kralenhondkraag vriendschap Bracelet Style Review - hond die de riem draagt

Veelgestelde vragen (FAQ)

Hoe meet ik mijn hond?

Neem een ​​meetlint en wikkel deze om het midden van de nek van uw hond (waar de kraag het beste zou zitten). Zorg ervoor dat uw pup staat bij het meten, omdat de meting een beetje anders kan zijn als uw hond zit!

Een grote noot is niet Om de bestaande flat-buckle-kragen van uw hond te meten-omdat deze kraag is kralen, zal de grootte niet worden afgestemd. Kralen kragen worden gemeten door de omtrek, terwijl vlakke kragen worden gemeten op lengte.

Als deze kraag bedoeld is om te worden gebruikt om te lopen (niet alleen een modieus accessoire), zorg er dan voor dat de grootte goed genoeg is om niet weg te glijden wanneer ze aan een riem lopen.

Wat als mijn hond een riem is?

Deze kraag is niet bedoeld voor honden die de neiging hebben om onstuimig te zijn tijdens wandelingen – dit is een kralenkraag, geen platte kraag. Ik voel dat het zou knijpen, en de kralenvormen zouden ingraven en zich ongemakkelijk voelen voor honden die veel aan hun kragen trekken.

Wat als ik verdere aanpassingen wil buiten de bestelpagina?

U kunt zich welkom voelen om contact op te nemen met Mimi Green voor aangepaste verzoeken! Ze doen hun best om tegemoet te komen.

Wat als de kraag niet bij mijn hond past?

Als u de verkeerde maat hebt besteld, neemt u binnen 7 dagen contact op met Mimi Green en zij sturen u een eenmalige code voor gratis verzending en een coupon van 50% korting om de juiste maat te bestellen! Dit geldt ook als u uw gravure verkeerd hebt ingevoerd, of dat uw hond de kraag binnen het eerste jaar heeft beschadigd.

Is het mogelijk om de kraag op een kat te gebruiken?

Qua grootte kan het mogelijk zijn, maar de kraag is echt ontworpen voor gebruik op een hond. Katten doen het het beste met afgescheiden kragen vanwege hoe ze rond klimmen, en dit is geen ontsnapping!

Aangepaste kralen hondenkraag vriendschap armband Style Review - Product over harnas

verdeler hond gezichten oktober 2024

Conclusie

Dit is verreweg de best geconstrueerde kralenkraag die ik ooit voor een hond heb gezien – en ik schuur door een kavel van kragen voor mijn hond! Ik hield van de zachtheid van de siliconenparels en het comfort van het gebruik van een echte gesp (in plaats van een over-de-hoofde kraag die kralenkragen meestal zijn). Het nostalgische en schattige ontwerp werkt zo goed voor Lorelei. Ik ben heel blij met dit product en weet dat mijn geliefden dat ook zouden zijn.