Pepe Ziek???

Gestart door Carla, mei 30, 2006, 13:34:30

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Carla

 :o Pepe gaat naar de DA deze avond.

Ik heb hem net uit de voliere gehaald, het zit me niet helemaal lekker hoe Pepe erbij zat deze morgen.
Wat stiller dan anders en heel geinteresseert in z'n kontje. Hij zit niet bol ofzo en eet ook nog zoals anders. Maar ik ben er niet helemaal gerust in dus heb ik pepe apart gezet zodat ik deze avond direct een staaltje stoelgang kan geven aan de DA.
Ik hoop dat ik het mis heb en dat Pepe voor 'niets' naar de DA gaat maar beter 1 keer teveel dan 1 keer te weinig.

Safrena

Hey Carla

Veel sterkte vanavond bij de dierenarts
Hoop dat het niet ernstig is of dat pepe toch gezond is ;)

Hou je ons op de hoogte

vele groetjes

Sonja

Hoi Carla,

Hopelijk valt alles mee voor Pepe!
Maar het is zoals je zegt: Beter een keer voor niets, dan te laat.
En als het wel iets is, dan ben je er op tijd bij.

Sterkte vanavond!

Groetjes, Sonja.

Ingrid

Hoi Carla,

Die arme Pepe, laten we hopen dat er niets aan de hand is. Maar inderdaad een keer voor niets naar de DA dan te laat zijn. Mocht je voor niets zijn gegaan dan weet je in ieder geval dat Pepe gezond is. We zullen het vanavond weten.

Groetjes en een knuffel voor Pepe, Ingrid

Chantalleke

Wij zullen met je mee duimen dat het allemaal mee zal vallen voor Pepe!
Maar met zo'n engel van een verzorgster zal het zeker wel goed komen met dit kleine kereltje!

Succes
Chantal

Chicowen

Heel veel succes bij de DA.
Laten we hopen dat het niks is.
Groetjes!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Meltjuh

Ik ben benieuwd Carla
Wel goed dat je meteen gaat als je het niet vertrouwd ;D

Hoop dat alles goed is!

Parkieten-Freak

We zullen duimen voor die lieve Pepe, dat er niks aan de hand is! ;)


Kleintjes

Hoihoi,

wij duimen (of tjilpen) met je mee!!

Groetjes en liefs van ons aan jullie

ps Ben benieuwd hoe t gegaan is
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Carla

Naar de DA geweest en die vond niet direct iets mis in de ontlasting.  :)Volgens de DA heeft Pepe echt last van het slechte weer, ja wie niet eigenlijk, en moet hij een tijdje binnen blijven tot het weer wat beter is. Volgens de DA is dit weer echt héél slecht voor buiten vogels. De ene dag lekker warm en de volgende dag tien graden minder. Pepe krijgt voor de zekerheid baytril voor een dag of tien. Antibioticum in het drinkwater.
Pepe zit momenteel in de kooi bij Rakkertje. En de beide pietjes vinden dit prima. Deze namiddag zat Pepe er maar sip bij en had ook last van slijmerige waterachtige poepjes. hij zat wat te suffen op twee poten. Vanavond , toen pepe gehoord had dat hij binnen mocht blijven ( hihi) 8),zat Pepe gezellig op 1 pootje en met z'n kopje in de veren gedoken te rusten.
Mochten de poepjes tegen het einde van de week niet normaal zijn dat ziet de DA me graag nog eens terug. Maar zelf dacht ze niet dat dit nodig zou zijn. Ik hoop het in ieder geval. 26 euro armer maar héél tevreden. Pepe, net als alle andere pietjes zijn me heel dierbaar. De DA moest trouwens ook luister toen ik vertelde dat Pepe een speciale parkiet was van Amsterdam !

Ingrid

Gelukkig maar dat er niet driect iets mis is. Tja, dat slechte weer ook....zelfs voor ons is het lastig om ons steeds maar te moeten aanpassen aan de weersomstandigheden.
Hopelijk komt het zonnetje snel, tot die tijd zal Pepe, de bijzondere parkiet uit Amsterdam  :D, zich wel binnen gaan vermaken. Kan me voorstellen dat Pepe toen hij dat hoorde meteen lekker op zijn gemakje netjes op 1 pootje met zijn koppie in de nek, ging slapen.

Parkieten-Freak

Gelukkig Carla!
Pepe zal wel weer snel opknappen en het is inderdaad geen best weer momenteel. Vandaag was het ronduit gewoon koud. :(
Leuk ook dat je de dierenarts verteld hebt over Amsterdamse Pepe! ;D
Sterkte en beterschap voor je lieve Amsterdamse ventje, het zal wel goedkomen lijkt me zo! ;)


Meltjuh

Hey Carla,

Gelukkig is alles goed met pepe en hij zal door de warmte en liefde snel weer opknappen!
;D

Chicowen

Hej Carla,
Fijn dat alles goed is met Pepe!
Groetjes!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Sonja

Hoi Carla,

Fijn om te horen dat alles meevalt met Pepe.

Door de warmte, samen met jouw goede zorgen, zal dit Amsterdamse boefje weer snel opgeknapt zijn! :D

Groetjes, Sonja.

Chantalleke

Goh, gelukkig maar dat het allemaal heel erg mee gevallen is  :)
Nu maar hopen dat het snel weer beter weer wordt en dat Pepe weer naar zijn andere viendjes en vriendinnetjes toe kan. Maar zo te horen vindt hij het binnen ook wel even prima zo  :P

Groetjes
Chantal

Carla

Manette, was ook opgelucht te horen dat alles wel zou meevallen met Pepe. Ik had haar gisteren middag namelijk al een berichtje gelaten dat ik met Pepe naar de DA zou gaan.
Pepe ziet het helemaal zitten samen met Rakkertje. Deze morgen zal hij al vrolijk te vertellen jawel tegen een spiegel ! Lekker gekwetter dus dat is al een goed teken  ;D. Pepe snakt gewoon naar de warmte van de zon, hij moet zijn naamgenoot toch wat eer aandoen. Pepe is namelijk genoemd naar een wijlen vriend van Manette en haar man.

maartje

gelukkig dat het met pepe mee valt, hopelijk werkt de antibiotica goed zodat hij daarna weer een goede weerstand kan opbouwen.
hopelijk heeft pepe geluk.. In het zuiden is het toch altijd warmer?  ::)
een geemigreerde parkiet in het zonnige zuiden!  ;)

Safrena

Hey Carla

Gelukkig valt alles mee met pepe  ;)

Dan kan hij snel weer naar zijn vriendjes en vriendinnetje
Maar zo te lezen vind ie het binnen ook wel leuk bij rakkertje :D

Pepe maakt makkelijk en snel vriendjes hihi een echte lieverd ;)

vele groetjes

Carla

Pepe vindt het prima vera in huis. Hij kletst dat het een lieve lust is !! Ja ik zie wel wat ik doe. Als het weer beter is en het zonnig is ( het zal er ooit wel eens van komen zeker) dan mag Pepe weer in de voliere. Ik moet dan wel zien wat ik doe naar de winter toe. Als Pepe het nu al lastig krijgt vrees ik ervoor hoe hij de winter zal doorstaan. En een parkiet constent van binnen naar buiten verhuizen mag ook niet de bedoeling zijn. Dus afwachten is de boodschap. Krijgt Pepe het moeilijk buiten later op het jaar dan zal hij noodgedwongen samen met Rakkertje een echte 'huismus' worden.
Het kereltje zit al de ganse dag te kletsen dat het een lieve lust is !  ;D