Pepe Ziek???

Gestart door Carla, mei 30, 2006, 13:34:30

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkieten-Freak

Fijn dat het weer goed met het kereltje faat, dat is toch fantastisch! En Rakker heeft nu ook een maatje, gezellig! ;D


Maur@

Pffffff goed gegaan dus.

manette

Zoals ik al aan Carla mailde, begrijp ik heel goed dat Pepe niet van kou houdt. Ik heb er zelf ook een bloedhekel aan en ons nieuwbouwhuis in Amsterdam is met een klein beetje zon altijd meteen lekker warm, dus Pepe heeft het hier 'tropisch' gehad. Ik zag dat hij nooit last had van de warmte, integendeel. Toen hij eind juni bij ons kwam en gewond was, heeft hij een poosje in een kamer gestaan die 30 graden was. Ik weet bijna zeker dat dat zijn herstel heeft bevorderd.

Pepe hoort zichzelf graag praten en als hij stil is, is er iets mis. Echt super dat Carla dat zo goed oppikt, ook bij haar volierepietjes. Ik ben heel erg opgelucht dat er niets ernstigs met hem aan de hand is. Ik verdenk hem zelfs van een beetje komedie om extra aandacht.

Ik mis hem nog steeds, vooral als ik zijn naam weer zo vaak langs zie komen...

Carla

Ik moet heef eerlijk zijn Manette ook ik verdenk hem van wat plantrekkerij. Toen meneertje thuis kwam van de DA zat hij heel vrolijk op 1 pootje te snoezen. Dat had de de hele namiddag niet gedaan, hij zat maar wat sufjes te kijken. In ieder geval dat kleine pietje heeft echt m'n hart gestolen.  :-* Elise , de oudste van mijn twee dochters, smeekt me bijna om Pepe niet meer in de voliere te laten. En ik geef toe hoe langer dat Pepe in huis gaat vertoeven hoe moeilijker het gaat zijn om hem weer in de voliere te doen. Ik ben er nog niet uit en ik hou de winter steeds in m'n achterhoofd. We zien wel !
Ondertussen heeft de kleine snoeper het helemaal voor mekaar binnen !  ;)

Ingrid

Hihihi die Pepe toch ;). Een goede toneelspeler en een hartendief ook nog! Meneertje heeft het dus prima voor elkaar. En Carla, laat hem dan toch gezellig binnen ipv weer in de voliere te doen. Pepe blij en jij kunt heerlijk van hem genieten.

Sonja

Hoi hoi,

Het is wat, hahaha die kleine Pepe. :P
Hij weet precies hoe hij je om zijn vinger (beter gezegd: pootje) kan winden. ;)
Ik zou hem ook lekker binnen laten, dan is iedereen tevreden. :)

Groetjes, Sonja.