houten schommeltjes

Gestart door karin v h, augustus 24, 2011, 13:12:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

karin v h

Weet iemand waar ik 4 of 6 houten schommeltjes kan kopen. Liefst niet met pakketpost want dan worden ze wel heel erg duur.
Ik zoek hele gewone schommeltjes, niets bijzonders. Bij mij slapen ze altijd 's nachts op schommeltjes maar ze hebben de oude al aardig gesloopt.

*wendy*

Ik weet niet waar je woont, maar ik heb ze laatst zien liggen op de dierenafdeling van Ranzijn in Alkmaar.

karin v h

Ik woon in Arnhem, dus niet in de buurt. ;)

Moppers

Veel dierenwinkels verkopen wel schommeltjes, maar zelf maken is ook een goede optie (tenzij je twee linkerhanden hebt).

Neem stokjes van bijvoorbeeld knotwilgen (veel dierenwinkel verkopen bundeltjes hiervan, ideaal) en sisaltouw. Boor met een houtboor een gaatje in ieder uiteinde van een stokje. Kies een boor die net iets groter is dan het touw.
Plakbandje om het eindje van het touw, door het gaatje heen pielen, knoopje om het stokje tegen te houden, andere kant van het stokje ook, en je hebt een schommeltje.
Je kan kiezen voor 1 stokje, 2 stokjes (ook eentje bovenaan), drie stokjes (driehoeksschommel) etc. Kortom, de mogelijkheden zijn eindeloos. Om de schommel te bevestigen kan je het touw ergens omheen knopen, maar je kan ook een lusje aan het einde maken waardoor je bijvoorbeeld een sleutelring doet.

karin v h

Mijn euvel is dystrofie handen anders had ik ze inderdaad al lang gemaakt.
Helaas kan ik het dus niet. :(

Parkieten-Freak

Karin, heb je hier al gekeken? Ik weet niet wat de portokosten zijn maar houten schommeltjes hebben ze.
http://www.dierenpalace.nl/vogels_-_speelgoed.html?p=2


karin v h

Super, ze hebben tijdelijk geen verzendkosten. Dank je wel.
O ja moet ik even kwijt wat heb je een leuke avatar Parkieten-freak. ;D

Parkieten-Freak

Graag gedaan Karin en bedankt, ik zal het doorgeven aan Croky!  ;)


karin v h

Beetje raar, ik bestel 6 schommeltjes, krijg ik in beeld €4,95 verzendkosten. Bij tips staat, tijdelijk geen verzendkosten. Heb er maar een mailtje aan gewaagd!
Knuffeltje voor Croky. :D


Audrey

Ik weet of deze ketens in Nederland ook bestaan, maar hier weet ik dat ze houten schommeltjes verkopen: Tom en Co, Colruyt (ja, gewone supermarkt, maar ze hebben ook een huisdierenassortiment), MaxiZoo (het vroegere ZooMart).

Ivm die actie waar je tijdelijk geen verzendingskosten moet betalen: is dat niet vanaf een bepaald bedrag? Of wat ook kan, is dat er bij die tip een code staat die je moet ingeven bij het afronden van je bestelling en dat dan de verzendingskosten er terug af gaan. Het is misschien ook mogelijk dat die actie enkel geldt als je ingeschreven bent voor een of andere nieuwsbrief en dat die mensen dan zo'n code via mail gekregen hebben.

karin v h

#10
Vanmorgen mailde ze mij met de vraag in welke plaats en provincie ik woonde om goed antwoord te geven, vervolgens niets meer gehoord!
Dus ik wacht rustig af.

Audrey de bedrijven die jij opgeeft zijn allemaal in België, ja dan worden het dure schommeltjes toe naar Nederland.

Ik dacht dat erop het forum hier iemand een dieren-webwinkel was begonnen, had daar een reactie van verwacht.

inge

 Hey,misschien bedoel je Parkietenwinkel.nl?(van hier op het forum)!
Ikzelf heb er al een paar keer besteld, leuke speeltjes de grasjes gaan er gelijk op af!!
En zeker helemaal niet duur, en super service ,maar heb er nog geen schommeltjes gezien.
Misschien op aanvraag?
Veel succes met je zoektocht :)

inge

www.dierenwebshop.nl

volgende tarieven worden gebruikt:
Brievenpost:
1-49 gram: € 1,00
50-249 gram: € 2,00
250-499 gram: € 3,00
Pakketpost:
tot 5kg: € 7,50
5-15kg: € 10,00
15-25kg: € 12,50
25-34kg: € 15,00
34-44kg: € 17,50
44-50kg: € 22,50
50-60kg: € 27,50
60-70kg: € 32,50
Simpele gewone schommeltjes aan 99 eurocent ;)

Misschien is dit wat ?

Groetjes :)




Eenvoudige schommel van hout.

Afmeting:

10x11.5cm
Dit artikel proberen wij standaard op voorraad te houden. Mocht de voorraad toch onverwacht op zijn, is de levertijd ongeveer 1 week.

karin v h

Inge moet je voor de aardigheid is aanklikken - 6 schommeltjes. € 7,50 verzendkosten. >:(

inge

Amai :o  de verzendkosten zijn hoger dan het bedrag voor de schommeltjes!
We blijven zoeken ;)

karin v h

Inge je stuurde mij net een pm. Maar je hebt schijnbaar mijn naam geblokkeerd dus ik kan hem niet beantwoorden.
Je vraagt mij of ik al schommeltjes heb gevonden, het antwoord is helaas nee. Het bedrijf wat zegt gratis verzendkosten heb ik 2 x gemaild en ze reageren niet!
Eigenlijk raar dat je in zo'n behoorlijke stad nog niet eens een houten schommeltje kunt krijgen.

Verder ben ik bij intratuin, petsplace, jumper en een kleine dierenwinkel in de stad en die hebben ze niet. Alleen maar van de ronddraaiende en ik vrees dat ik daar mijn parkietjes daar niet op krijg en die waren van plastic.

inge

Geblokkeerd  ???
Nee hoor ,zal eens kijken of ik iets kan vinden wat er mis is .
Inderdaad jammer dat je nog niets gevonden hebt!
Misschien een geluk dat je mij geen pm kon versturen, zo komt het nog eens op de site,misschien dat andere nog tips hebben :D

Groetjes :)

inge

Hey karin,
Klopt je had gelijk,stond niet meer aangevinkt om mailtjes te onvangen ???
Zou nu weer moeten werken,bedankt om het te laten weten!

Groetjes

karin v h

Inge ik blijf geblokkeerd!!! :o probeerde je te mailen.

Pam

Hé Karin,

Heb je ondertussen al schommeltjes gevonden?
Ik heb nog een site voor je gevonden: Sandra's Pet Paradise: http://www.sandraspetsparadise.nl/shop/index.php?cPath=30_78
De verzendkosten zijn:
Levering binnen Nederland:
Brievenbuspost:
1 - 49 gram = € 1,50
50 - 249 gram = € 2,00
250 - 499 gram = € 3,00
Pakketpost:
tot 5 kilo = € 8,00
5 - 10 kilo = € 9,00
10 - 20 kilo = € 12,00
20 - 30 kilo = € 15,00
meer dan 30 kilo* = € 20,00
*alleen als het in 1 pakket kan, anders dient het opgehaald te worden.

Misschien een tipje??? En je weet maar nooit misschien staan er nog leuke andere dingen op dan scheelt dat weer in de portokosten !!!!

Groet Pam

Toedels Pam en Willem