houten schommeltjes

Gestart door karin v h, augustus 24, 2011, 13:12:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dobby01

Hoi Karin,

Ik heb zelf vroeger ook in de buurt van Arnhem gewoond (Duiven) en ik weet dat daar vlak in de buurt een gigantische dierenwinkel zit. Ergens op een industrieterrein tussen Duiven en Arnhem in. Misschien hebben ze ze daar ook wel. Hopelijk weet je welke winkel ik bedoel, ik weet namelijk niet meer precies waar hij zit.

karin v h

Ik heb het geprobeerd Pam, krijg de melding 8 euro verzendkosten, heb 8 schommeltjes en 1 trapje aangeklikt!!!
Snap niets van die verhalen!

Is er soms iemand die ze in een winkel heeft gezien en ze voor mij wil kopen en gewoon tegen TNT tarief + floppie wil versturen, ik maak dan van te voren het geld over.

Pam

Heb je net een PB gestuurd !!!!

Groet P
Toedels Pam en Willem

martinekl

Hoi, heb je al eens bij zooplus gekeken, schommel kost nu in de aanbieding 2.49 als je er 4/6 in een keer koopt betaal je 1.99 verzendkosten, als je voor 19.00 koop is de verzending gratis las ik op de site, misschien wat?
groet martine

karin v h

Ik heb even gekeken Martine maar zij hebben geen gewone schommeltjes en mijn parkietjes zijn van wat we niet kennen dat moeten we niet!
Leuk speeltjes, ja die ik leuk vindt daar vliegen ze met een boog omheen! ;)
Ze zijn niet makkelijk!


karin v h

Erg lief dat je zo je best hebt gedaan.
Ik zoek deze schommeltjes
http://www.dierenwebshop.nl/product_info.php?cPath=162_205&products_id=1441
Ik heb dit bedrijf nu 3 x gemaild omdat ze € 7,00 verzendkosten vragen wat ik n.l. niet begrijp.

Ik wil iedereen bedanken voor de moeite maar ik loop helaas gewoon vast. Binnenkort maar gewoon op een stokje slapen. ;) het is niet anders.

Parkieten-Freak

Ik zal het ook in de gaten houden Karin. Als ik ergens houten schommeltjes zie, laat ik het je weten en dan zal ik ze opsturen.



karin v h

Citaat van: Parkieten-Freak op september 30, 2011, 22:50:36
Ik zal het ook in de gaten houden Karin. Als ik ergens houten schommeltjes zie, laat ik het je weten en dan zal ik ze opsturen.


Heel erg lief, alleen daarvan word ik al blij.

Taz

Ik heb hier een heleboel schommeltjes gehad (en ook weer van de hand gedaan) die kwamen van de gewone dierenwinkel, maar dan van de voerafdeling... Het waren van die honing-zaadjes-staven in schommelvorm! Ik zie die heel vaak bij heel veel verschillende dierenzaken... Misschien is dat een optie?

Groetjes Tanja


*wendy*

@ karin: heb je nog van deze schommeltjes gevonden? Ik zit nu op pets-dream te kijken omdat ik zelf ook zo'n schommeltje nodig heb, maar bijna 7 euro verzendkosten word ik echt niet vrolijk van..

karin v h

Nee ik kom er niet uit.
Ik heb een schommeltje met een belletje eronder maar dat vinden ze eng.
Hele gewone simpele schommeltjes zijn niet te krijgen.

Loeky

Hoi Karin,

Ik heb nog wel een simpel houten schommeltje voor je.
Stuur mij even een pbtje als je interesse hebt ;D

Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

*wendy*

Kan je het belletje er niet afslopen? Meestal zit het aan een ringetje die je er zo uit kan draaien..

Ik ben gisteravond zelf aan het knutselen geslagen en heb van hout zelf een schommeltje gemaakt.. Misschien is de schommel die Loeky voor je heeft een oplossing!

Deze had ik: http://www.pets-dream.nl/shop/houten-schommel-1-bel.html. Daar kan je het belletje vanaf halen. Maar dit is dus met 7 euro verzendkosten..

Mocht ik nog wel wat tegenkomen in mijn zoektocht, dan hoor je het!

karin v h

Ik ga het schommeltje er vandaag gewoon weer eens inhangen, is kijken wat ze doen.
Na het verlies van Jippie - de aangever in de hele kooi, zijn ze tot deze week heel onrustig geweest.
Nu worden ze weer wat actiever dus ik zal het schommeltje er is inhangen kijken wat ze doen. ;)