Benji & Simão nestje

Gestart door Diana, januari 12, 2009, 08:40:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Diana

Hallo hierweer even een update van het nestje.

De baby's zijn nu vandaag 29,27,25,23,21 dagen uit en gisteren weer een paar foto's gemaakt van ze.


[verwijderd door de beheerder]

Chicowen

snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Diana

En nog een foto van het hele spul bij elkaar. En van de 1e voor het gat.


[verwijderd door de beheerder]

roha

Nou, Diana, wat gaat dat toch goed allemaal en wat zijn ze moooooooi!!  :-*
;D

Lunipuni


Petr@

Je hebt echt mooie parkietjes zeg :-*
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Kleintjes

Hoihoi,

Als ik de ruimte had dan wist ik 't wel hoor hihihi. Vind babytje 3 en 4 helemaaaaaaaaal fantastisch  :-* Ben helemaal verliefd op die lieve dotjes! Ze zijn natuurlijk allemaal schattige dotjes daar niet van, maar persoonlijk vind ik 3 en 4 toch net dat extra hebben  :-*

Ze zijn stuk voor stuk echt prachtig Diana!!! Geniet lekker van 't kleine grut ^^ Zo ik in elk geval ook doen haha  ;)
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Marjolein90

#67
Ohh wat een schatjes! Jammer dat de afstand tussen Zwolle en Ridderkerk (zag in je profiel dat je daar woont?) zo groot is :(, anders was ik er binnenkort graag eentje op komen halen  :-*...

Judith

Ja, ik ben ook op zoek naar een parkietje!!
maar ik woon in Antwerpen...
Het zijn echt prachtige konkies!!
de tweede en de derde vinde ik de allerliefste!

Diana

 ;D leuk om te horen en inderdaad ben ik ook erg  :-* op de jonkies. Ze zijn zo leuk en ondeugend. Die laatste nummer 5 word ook mooi vind ik. Nummer 3 is inderdaad een aparte. Jammer dat jullie allemaal zo ver wonen want het liefst heb ik een goed huisje voor de parkietjes die hier niet kunnen blijven bij iemand van het forum want dan kan ik ze blijven volgen.

Caradow

Afstand hoeft in principe nooit een probleem te zijn toch? Mijn jongsten komen ook uit Friesland, das ook een leuk stuk rijden. (2,5 uur)

Chicowen

Afstand hoeft inderdaad geen probleem te zijn hoor! Ik woon in Amsterdam en heb Pucky uit Den Haag, Fender komt uit België (Gent) en Noukie komt uit Eindhoven. ;)
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Diana

Vandaag is de eerste baby na 30 dagen uitgevlogen. Hij(daar gok ik tenminste op dat het een mannetje is,is nog niet te zien maar dat gevoel heb ik) zat gisteren al steeds voor het gat naar buiten te kijken en vandaag zat hij opeens op een stok.

[verwijderd door de beheerder]

Diana

Ook baby 3 is een erg nieuwsgierig beestje en deze zit nu dus ook eerder voor het gat als nummer 2 die heeft er schijnbaar nog geen zin in haha. Moest net wel erg lachen daar hij voorover kukelde en zich maar net doormiddel van flink klapperen met zijn vleugels kon behoeden voor een val naar beneden :-* zag er zo schattig uit haha. Ook van deze kieverd een foto kunnen maken.

Sorry modjes ik ben gewoon erg trots en als de foto's teveel zijn sorry.

[verwijderd door de beheerder]

roha

Geweldig leuke foto's!!  ;D

Echt super dat t zo goed gaat en nou maar hopen dat ze allemaal een fijn huisje krijgen!

Diana

Ja dat hoop ik ook maar dat zal wel goed komen denk ik daar er genoeg interesse is voor nummer 4 en 5  ;)

Mars

Zowel nummer 1 als 3 hebben een mooie paarse neusdop. Lijken mij beide mannen...
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Diana

 :D nou dat gevoel had ik dus ook al vanaf vorige week maar werd mij verteld dat je dat nogniet kan zien nu

Mars

#78
Dat is niet waar... je kunt het soms al vrij snel zien, soms niet.
Het gemakkelijkste te beoordelen is het voor ons met foto's die zonder flitser overdag gemaakt worden. Dan kom je een heel eind hoor!
Dus plaats gerust wat doppenfoto's ;)

Dat is namelijk ook erg leuk om te doen, geslacht raden, en iedereen leert er wat van ;)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Diana

Oke Mars dat gaat ik morgen overdag gelijk even doen van alle 5 de humpies een foto proberen van de neusdop zonder flits. Wel een leuk idee het geslacht gokken met zijn allen kijken hoeveel er goed zijn van de vijf lol  ;D