Benji & Simão nestje

Gestart door Diana, januari 12, 2009, 08:40:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Diana

Ja het gaat inderdaad erg snel allemaal. Elke dag is wel leuker aan het worden omdat je steeds meer de kleuren kan zien en dat heeft ook wel wat hoor. Ik moet zeggen dat nummer 1 toch wel een beetje mijn favoriet is kwa kleur en ook hoe die doet. Een ondeugend beestje die ook naar je toe komt in het blok als je het klepje open doet van pak me maar hihi. Nummer 2 is best druk en ondernemend maar ook dat word een mooie vogel ik denk hemelsblauw. Nou heb ik wel een beetje de voorkeur naar wit en blauw bij parkietjes dus erleuk leuk als dat dan ook in je nestje te voorschijn komt terwijl je het niet verwacht. Echt een toverballen nest dit hihi.

roha

Welke kleuren hebben Benji en Simao dan eigenlijk?

Diana

#42
even proberen om de papa en mama te plaatsen, de kleurslagen weet ik niet precies helaas. Ik heb al verschillende meningen gehad en de 1 zeg dit de ander dat misschien weten sommige het hier precies ???



[verwijderd door de beheerder]

Ingsu

Wauw wat een mooie papa en mamavogel zeg! Daar komen zeker mooie jonkies van!  : D
Wat zijn ze lief heh, als ze zo klein zijn nog!  :-*

Groetjes van Inge

Marjolein90

Leuk! Mooie ouders  :-*... Jammer dat je zover weg woont, anders had ik graag een kleintje van je een nieuw huis gegeven (want 3 zochten nog een huisje?)  :-\


Petr@

In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Wouter

Ik ben ook verliefd, maar dan op nummer 2 :-* :-* :-* Zulke lieve oogjes :-*

Diana

2 zoeken er nog een huisje baby 1 ben ik ook :-* :-* :-* op haha en die blijf dus hier. baby 3 en nog een andere gaan naar mijn beste vriendin. En dus blijven er dan 2 over.

hillie

Je heb zeker mooie ouders en had niet anders verwacht dan dat ze zulke mooie jongen voortbrengen.

budgie83

Zeker mooie ouders, hele aparte kleuren zeg!!!
Ik kan me voorstellen dat de kleintjes ook zulke mooie diertjes worden

Leuk joh dat ze nu al wat meer gaan ondernemen!

Groetjes!!

Diana

Hallo allemaal,

hier even een update met foto's. Wat groeien ze toch snel he die kleintjes  ;D

Ik heb een paar mooie foto's vandaag gemaakt van de parkietjes 1 voor maar ook een paar bij elkaar. Ik vind het moeilijk om te kiezen welke ik nu moet plaatsen hihi. Ik doe er in dit bericht 5 van iedereen apart en dan in een volgend bericht nog van samen voor een keer hoop dat het goed is modjes ???



[verwijderd door de beheerder]

Diana

En dan hier nog een paar van het spul met elkaar  :-*

De baby's zijn op de foto's vandaag 25,23,21,19,17 dagen oud.

De kleurtje worden nu wat duidelijker:(als iemand de juiste kleurslag benaming weet hoor ik het graag)

Baby 1 : Wit met een beetje hemelsblauw
Baby 2 : Hemelsblauw
Baby 3 : Geel met kobaltblauw (Bont)
Baby 4 : Wit met hemelsblauw (Bont)
Baby 5 : Geel met ... (ik denk ook bont een kopie van nummer 3)




[verwijderd door de beheerder]

Milo-Pixel

Ze zijn echt zó ongelofelijk mooi...!

Diana

whaha dankjewek Marit, ik kan je geen ongelijk geven lol. Ik vind dit zelf ook een heel mooi nestje. Zoveel verschillende kleurtjes.

budgie83

Wat een knapperds zeg!! Ze zijn allemaal schitterend :-* :-*. wat mij heel erg verbaast dat het zo ongelofelijk snel gaat. ( ik heb dan ook totaal geen ervaring met kweken ) Ik sta er echt van te kijken.

Kleintjes

Hoihoi,

wat 'n schatjes zijn 't toch  :-* Als ze nou altijd zo klein en snoezig bleven hahahaha. Als ze groter zijn zijn ze ook nog wel snoezig maar ja, toch wel nog wat eigenwijzer dan dat ze nu al zijn.

Ze groeien echt als kool daar hihihi, kan niet wachten tot ikzelf ook wer nestblokjes heb ophangen en er weer eitjes komen.

Wel altijd leuk natuurlijk, nest of geen nest, om de nestjes van anderen te volgen via 't forum en andere plaatsen op internet.

Genieten!!!! En als ze uitvliegen en gaan verhuizen, dan weet je dat ze goed terecht komen  ;)

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Ingsu

Wat gaan ze hard zeg!  ;D Ze zien er echt geweldig uit, allemaal van die mooie kleurtjes! Lijkt me prachtig om zoveel verschillende kleurtjes in één nestje te hebben!

Judith

amai, die groeien nogal!
en zulke mooie kleurtjes!
echt prachtig

Wouter

Wat lief! :o Baby 2 Heeft echt hele lieve oogjes. Baby 1 heeft een erg mooie kleurslag!

roha

Nog steeds Wauw!! ;D Alleen dan nog meer Wauw!! ;D
:-*