Benji & Simão nestje

Gestart door Diana, januari 12, 2009, 08:40:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

budgie83

T is inderdaad wel te hopen dat t kleintje het overleeft, ik duim in ieder geval met je mee..... T zou echt wel zonde zijn.

Diana

djw hoor fijn dat je mee duimt. Hoop echt dat die het redt. Ik heb net even gespiekt en ik dacht te zien dat er een heel klein beetje in de krop zat ;Ddus ben tot zo  ver even beetje geruster ik had er net even een zwaar hoofd in.

Ingsu

Wat een prachtige babietjes heb je!!! Ik hoop voor je dat ook de jongste het redt, het lijkt me heel naar zo'n kleintje te verliezen! :(
Succes ermee!

groetjes van inge

Diana

Degene die geduimd hebben voor het 6e jonkie kunnen helaas stoppen want gistermiddag is die overleden :( Ondanks dat ik het wel zag aankomen is het vervelend om zo'n kleintje dood te vinden, maar het frummeltje was al zoveel kleiner als die andere waren en het groeide amper dus misschien toch te zwak geweest.

De overige 5 baby groeien echt als kool en je gaat nu al goed het verschil zien tussen licht en donker hihi.

Hieronder een aantal foto's en de kenners onder ons wat denken jullie van bv de eerste 2 a 3 uit het nest wat voor kleurtjes gokken jullie haha misschien wel leuk daar er veel uit kan komen, ik benbenieuwd.


[verwijderd door de beheerder]

Piknikki

Ach, wat sneu dat een kleintje het niet heeft overleefd. :(
Gelukkig doen de andere vijf het heel goed, en kunnen mama en papa parkiet heel trots zijn! :) Het zijn werkelijk kleine prachtvogeltjes!

roha

Jammer dat de kleine het niet heeft gered  :(
Helaas niks aan te doen, en inderdaad wat Nikki al zegt, de andere 5 worden goed verzorgd, ze groeien echt als kool!!  ;D

Chicowen

Wat jammer dat de jongste het niet gered heeft. :(
Verder groeien ze hard. ;) De oudste lijkt mij een witmasker, maar voor de rest kan ik weinig kleur inschatten. Bij de tweede lijkt het alsof hij/zij een geel koppie heeft.
Maar ik ben heel benieuwd hoe ze er allemaal uit gaan zien. :D
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Judith

Jammer dat die het niet heeft overleefd.  :(
Amai, kunnen jullie nu al zien welke kleuren die hebben?  ???
et zullen in ieder geval allemaal hele mooie vogeltjes worden  :-*


budgie83

Aah jammer dat t kleintje het niet heeft overleefd, ( kan ik inderdaad stoppen met duimen..... :() Maar wat een lieve kleine pluiskuikens zeg, worden inderdaad wel erg mooie vogeltjes denk ik :)

hillie

Helaas voor je dat er een jonkie is overleden.
maar de andere jongen worden erg mooi moet ik zeggen.

Diana

Hier weer even een update van de baby's, ze doen het erg goed en tot nu toe lijken ze verschillend van kleur te worden wel leuk  ;D
Nummer 2 die donkere is heel druk en ondernemend die blijft dus ook niet in je hand zitten haha.


[verwijderd door de beheerder]

Sonja

Ohh....wat ontzettend lief! :-*
Ik ben heel erg benieuwd naar de kleurtjes die ze gaan krijgen!

Groetjes, Sonja.

Sara

Aaah wat een schatjes! :-*

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Diana

Hallo hier voor de liefhebbers nog een paar foto's van de baby's die nu 21,19,17,15,13 dagen oud zijn:


[verwijderd door de beheerder]

Marjolein90


Judith


roha

Wow, wat gaat het toch snel zeg, verbaas ik me telkens weer over, maar super lief hoor!!  :-*

Wouter

Ziet er goed uit! Bravo voor de ouders, ze doen het erg goed!

Milo-Pixel

Baby 1... Wauw..!

Fijn dat het zo goed gaat.

Kleintjes

Hoihoi,

wat groeien ze snel!!! En zoals iedereen al zegt: Echt mooi!! Wat 'n dotjes  :-*
Geniet er van zolang je kan, voor je 't weet vliegen ze om je oren  ;)

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses