Milo heeft een terugval!

Gestart door Milo-Pixel, juli 02, 2008, 21:43:54

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fenixjuh

jippy!!
Ik hoop dat het deze kant op blijft gaan  ;D ;D

Trippy

Mooi dat het beter met d'r gaat!
Super! Nu hopen dat het zo door gaat!  ;D

Milo-Pixel

Het ging zo goed... Ze ging met sprongen vooruit. Maar nu is ze in 1 klap weer terug bij af  :'(. Ze wipt met haar staart, zit extreem bol, en heeft ontlasting aan haar kontje.

Ik snap dit niet? Hoe kan dit nou... Ik heb haar iedere avond netjes haar medicijntjes gegeven... Morgen is ze een week onder de medicijnen. Morgen krijgt ze ook haar tweede vitamine shot..

Heb nu even naar de DA gebeld.. Gevraagd wat ik moet doen, en of ik langs moet komen. Hij zegt dat ik haar warm moet zetten, en het toch even aan moet kijken tot morgen, is het dan niet verbetert moet ik weer langskomen.

Word ze moe....? Kan haar lijfje het nog aan.... Al die ups en downs... wat is nu het beste voor haar...

Moppers

Jemig, het zit jou en Milo ook niet bepaald mee zeg.
Aan jouw verzorging zal het absoluut niet liggen hoor! Ze heeft gewoon iets hardnekkigs onder de leden, en het ziek zijn zelf maakt haar zwak. Het wordt steeds moeilijker om de kracht te vinden om het aan te vechten. Maar de wil is er wel, dat heeft ze wel duidelijk gemaakt.
Wat nu het beste voor haar is, tja. Ik denk dat je nog niet over euthanasie moet gaan nadenken (weet niet of dat al door je hoofd geschoten was). Haar strijdlust van de afgelopen week geeft aan dat zij nog niet aan opgeven denkt. Haar ups geven aan dat de medicatie aanslaat, ook al is ze nog niet volledig hersteld en heeft ze weer een terugval. Misschien dat de tweede vitaminenshot haar de boost geeft die ze nodig heeft om er helemaal bovenop te komen.

Succes meissie en sterkte voor de komende nacht, ik zal aan je denken.

Caradow

Hey Marit, wat lees ik nu meisje...

Poe... eerlijk gezegt vind ik het moeilijk om zo positief te blijven als Moppers..
Als je rekent dat haar niertjes al slecht zijn en ze nu na een aantal hele goede dagen ineens to ver terug zakt... Misschien dat haar niertjes er nu teveel onder lijden?

Ik ga je niet vertellen wat je moet doen, behalve hopen en Milootje nu weer lekker warm houden en morgen met de dierenarts overleggen. Misschien knapt ze morgen door de vitamineshot weer heel erg op en kan ze het weer aan om te vechten en misschien  moet je morgen toch een hele moeilijke beslissing nemen...

Ik kan je vanaf hier alleen maar heel veel sterkte wensen en wat je ook besluit, ik weet dat je nooit voor jezelf zou kiezen maar altijd wat het beste is voor Milo, wat dat dan ook mag zijn. Daarnaast ken jij haar het beste en kun jij het beste beoordelen of Milootje zelf nog de moed heeft om door te gaan...

Heel veel moed en sterkte voor jullie allemaal..

Een dikke knuf, van ons allemaal...

Renate

hillie

Jeetje Marit wat een gedoe toch met milo.
Denk je dat het beter gaat.... krijg ze weer een terug val.
En het is te begrijpen dat je 1,2,3 niet weet wat je moet doen.
Dat je het beste voor milo over heb begrijp ik wel.
Maar je weet ook niet hoeveel milotje nog kan hebben.

Ik zal zeggen sterkte gewenst de komende nacht.
En met je keuze die moet maken.

groeten hilde

Milo-Pixel

Het zit niet echt mee, nee..  :(
Ze slaap nu onder de lamp. Dit is trouwens een gewone, felle lamp, die warmte geeft. Moet ik haar in het licht laten slapen vanacht? Voor de warmte? Of dit beter niet doen...

Citaat van: Moppers op juli 09, 2008, 17:01:27
...

Ik denk dat je nog niet over euthanasie moet gaan nadenken, (weet niet of dat al door je hoofd geschoten was).

...

Dit is zeker al wel door mijn hoofd geschoten... Maar ik vind het zo ontzettend moeilijk..... De gedachte alleen al breekt mijn hart, maar ik denk wel dat ik het in serieuze overweging moet nemen... Hoe erg ik het ook vind.
Ik ga morgen gewoon weer naar de DA, en wacht af wat hij zegt, en wat hij vind.. Ik heb nu wel vertrouwen in deze man, hij helpt me zo goed. Vandaag kreeg ik zelfs hemzelf aan de lijn toen de assistente vertelde dat ik belde voor een grasparkietje.

Het is allemaal zo moeilijk... En ik ben gewoon zo bang dat ik tekortschiet naar Milo toe.... Ookal doe ik nog zo mijn best.

Ik wil gewoon het beste voor haar, maar het vervelende is, dat ik nu gewoon niet weet wat het beste voor haar is  :'( :'(


Dank jullie wel voor jullie medeleven, en een knuffel terug voor jullie allemaal...!


DarkWolf

He Marit,

Wil je even hart onder de riem komen steken, al weet ik niet goed hoe...Vind het gewoon moeilijk om te reageren, heb er geen woorden voor.

Sterkte

Mandy

Ik heb ook al eens in jouw schoenen gestaan om die nare beslissing te nemen.
Maar je weet ook dat het het beste is wat je nog voor 'm kan doen.
Natuurlijk wil je hem graag bij je houden, maar als ie zo ziek is....

Misschien leeft ie alsnog op. En is het echt een vechtertje...

maar in ieder geval veel sterkte!

Safrena

Hey Marit

Ik heb nog niet in je onderwerp gereageerd, maar heb het wel helemaal gevolgd en veel aan je gedacht.

Pfff wat verschrikkelijk erg toch dat Milo helemaal hervalt, het leek zo goed te gaan weer.
Ik zou ook afwachten tot morgen wat de vogelarts zegt en wat die vitamine spuit voor haar doet. Een Ab kuur is behoorlijk zwaar voor zo een diertje, en kan een tekort aan vitaminen veroorzaken, doordat die niet voldoend opgenomen worden door de Ab kuur.

Persoonlijk zou ik de lamp aanlaten voor de warmte voor haar, maar mocht het mogelijk zijn voor je zou ik je graag willen aanraden om een infrarood reptielenlamp te halen, deze geven net voldoende warmte, en niet teveel licht  ;)

Heel veel sterkte meid met Milo
We gaan hier met jou mee duimen en hopen dat Milo toch weer mag opknappen na die vitamine spuit

Vele groetjes

dsmmeijer

Wat naar dat het weer minder is met haar.
Ik hoop dat de vitamineshot een hoop goed doet, dat ze weer kan terugvechten.
Ik duim mee voor jullie, en leef met je mee.

Veel sterkte.
Groetjes,  Danny

Trippy

Awh, wat superrot dat het weer slecht met d'r gaat ..
Succes bij de dierenarts, en met het maken van een keuze.

Liefs

Jen

Ik hoop zo dat het goed gaat met milo. Heb het allemaal gevolgd en moet zeggen ze is een vechtertje! Ik zal voor jullie duimen vandaag.

Sterkte! groetjes Jen

roha

Ik leef met je mee en ik denk aan jullie!

Laat je weten als je bij de arts bent geweest?

Liefs, Han

Kan je niet aan een infra rode lamp komen, die heb je ook met een gewone fitting, die kun je dan zo indraaien in een lamp.

Sonja

Hoi Marit,

Wat verschrikkelijk dat Milo nu toch weer achteruit is gegaan.... :'(
En het ging nog wel zo goed.

Ik hoop dat jouw kleine dappere gevleugelde vriendinnetje er ook deze keer weer bovenop weet te krabbelen.

Hopelijk kun je ons straks toch positief nieuws schrijven....

Veel sterkte, ik duim voor je hoor. ;)

Groetjes, Sonja.

Milo-Pixel

Ik ben vandaag weer naar de DA geweest met Milo. Helaas heb ik Milo'tje daar achtergelaten... Ze is opgenomen, en wordt daar onder toezicht verder behandeld met een zwaarder medicijn.. Het voelt heel dubbel. Alsof er een last van mijn schouders af gaat (niet dat Milo een last is voor mij hoor!! Maar meer dat ik nu niet continu loop te stressen, gewoon omdat ik zo graag wil dat ze hierboven op komt), en tegelijk dat ik er niet kan zijn voor mijn lieve kleine meisje.. Ik heb net een koffertje gemaakt voor haar, met pellets, zaadjes, een trosgierstje, haar vitamines etc. en die naar de DA gebracht. Ik vroeg of ik nog even naar haar toe mocht, en heb even afscheid van haar genomen.. Ze floot nog naar me  :-* Wat een lieverd.......

Het enige wat ik nu kan doen, is afwachten en bellen hoe het gaat.

ciske

heel veel sterkte . en is er uitzicht op hoelang ze moet blijven?

aster

Hey Marit,

Wat vervelend zeg dat het zo op en neer gaat met Milo. Net als het weer goed lijkt te gaan krijgt ze weer een terugval.
Nu maar hopen dat het snel weer beter gaat met Milo. Ik zal in ieder geval voor je duimen.

Sonja

Hoi Marit,

Hoe moeilijk het ook is dat je Milo achter hebt moeten laten, ze is wel in goede handen.
Ik hoop dat de zwaardere medicijnen aan zullen slaan en dat je je kleine lieverd weer snel mee naar huis mag nemen!

Veel sterkte.

Groetjes, Sonja.

Fenixjuh

ik denk dat ze je bedankt  ;) Je hebt echt je best voor haar gedaan, dat weet zij ook. Het enige dat we kunnen doen is hopen dat het allemaal goed komt, en dat de zwaardere medicijnen aanslaan.