Milo heeft een terugval!

Gestart door Milo-Pixel, juli 02, 2008, 21:43:54

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milo-Pixel

Bedankt voor jullie steun allemaal.. Dat doet me echt veel.., jullie zijn zulke lieve schatten....
Ik vind het wel heel erg moeilijk haar zo te zien..  :(. Ik ben nu even bij mijn ouders, dus kan haar niet in de gaten houden. Ik heb wel gezegt dat ik maar even blijf.. Morgen moet ik werken, en daar baal ik zo erg van..

Citaat van: Caradow op juli 04, 2008, 18:45:19
Is ze nog helemaal niets opgeknapt sinds gisteren? Zie je geen enkele verbetering?

:( Nee, geen enkel... Ze wipt nu zelfs constand met haar staartje.. En slaap heel veel. Wel nog met haar kopje in de veertjes. Als het morgenochtend niet verbeterd is, of zelfs slechter, dan bel ik de DA om te vragen wat ik verder nog kan doen. Maar zoals ik al zei, ze is een vechter, en ik weet dat ze er bovenop zou kunnen komen. Kan ze dat niet meer... dan heb ik daar vrede mee... En dan heb ik het geluk gehad, juist haar als parkietje te hebben gehad.

Maar ik wil er niet aan denken haar te verliezen.. Ik vecht voor haar, tot ik aan haar zie dat ze uitgeput is, en het niet meer kan. Als ik merk dat ze de kracht er niet voor heeft... Dan zal ik niet egoïstisch zijn, en het beste doen voor haar.. Maar nu heeft ze nog kracht, en het is een wonder als ze hier bovenop komt, maar ik geloof dat wonderen wel bestaan, en dat er heel misschien een wondertje voor haar is weggelegt........

Caradow

Ik duim met je mee Marit! Heel veel sterkte!

Mars

Sterkte er mee..
We hopen op een wondertje!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Milo-Pixel

#23
Ik heb nu even heel kort pauze, dus ben met een rotvaart naar huis gefietst om te kijken hoe het met haar is..

Ze slaapt.. Bij iedere ademhaling gaat haar borstje erg op en neer, en schommeld ze een beetje, en daarbij wipt haar staart. Ze gaapt enorm veel (lijkt mij een teken van zuurstof tekort?).. Vanmorgen maakte ze wel voor het eerst weer wat geluid, en is gewoon gaan eten... Een heel klein lichtpuntje dus....... Maar nu is ze weer ingestort.

Ik vind het vreselijk dat ik nu gewoon meteen weer weg moet.. Maar ik weet in ieder geval dat ze er nog is, en dat er dus ook nog hoop is.

roha

Hoi Marit,

Het eten kost ook veel energie, maar tis goed dat ze wel eet en het slapen is ook om weer de energie op te bouwen. Ze vecht inderdaad, we hopen hier met z'n allen dat ze weer beter wordt.
Sterkte meis en hou je taai op je werk.

liefs Han

Moppers

He Marit,
ik heb nog niet eerder gereageerd, maar ik volg het hele proces wel. Wist gewoon niet wat ik moest zeggen...

Goed nieuws dat ze gegeten heeft. En dat ze daarna heeft geslapen klinkt logisch: als ik hardstikke ziek ben, dan ben ik ook uitgeteld als ik even mijn bed uit moest om naar de wc te gaan of om iets te drinken.

Ik hoop zo voor je dat ze er weer bovenop komt. Heel veel sterkte!

Milo-Pixel

En wonderen bestaan!  ;D

Milo bewijst het weer..! Ze is een stapje vooruit gegaan, en nee, ik ga niet meteen te hard juichen, maar het is toch ietsjes vooruit!

Ze maakt wat geluidjes :D En ze laat zich weer wat kroelen door Pixel. Ook is ze wat bewegelijker.

O.. Mijn knappe meid, ik ben zo trots... :-* Ik heb er nu meer vertrouwen in (ookal weet ik dat het ineens helemaal de andere kant op kan gaan).

Ze is niet alleen mijn zorgenkindje, maar ook mijn wonderkindje!

Sara

Super dat er verbetering is Marit!
Nog heel veel beterschap voor Milo,
ik duim voor jullie dat het helemaal goedkomt met haar. ;D

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Sonja

Hoi Marit,

Wat fijn om te lezen! ;D
Laten we hopen dat jouw lieve Milootje zo steeds een stapje in de goede richting zal gaan zetten.

Veel sterkte en beterschap verder voor je kleine wonderparkietje. ;)

Groetjes, Sonja.

Jasmin

Super Marit!
Fijn dat het weer beter gaat met milo.
Echt een vechtertje.

Jasmin

dsmmeijer

Ik hoop mee voor je dat ze er helemaal bovenop komt.
Het is in ieder geval wel fijn om te lezen dat er een vooruitgangetje is.
Ik hoop dat het het begin is van een goed herstel.

Ik wens jou, en Milo (en ook de rest) veel sterkte.

Groetjes,  Danny

Chicowen

Hej Marit,

Wat fijn dat er een klein vooruitgangetje is. Ze kan ook weer terugvallen, maar laten we daar niet vanuit gaan. ;)
Ik duim met je mee en hopelijk is Milo er weer snel bovenop.

Liefs,
Marjolein
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

hillie

Hoi Marit,

Wat fijn dat het wat de betere kant op gaat.
Zo zie je maar weer dat je niet zomaar de moed moet opgeven.
Blijven vechten dat doet milo ook.
Sterkte er mee.

groeten hilde

Milo-Pixel

Ze wipt niet meer met haar staart, en ze ademt normaal. Ook speelt ze weer ;D Jullie willen niet weten hoe BLIJ ik ben !!!

Mijn lieve meisje overwint het, wat ze wel niet allemaal kan met haar eigen kracht... Ze is aan de ene kant zo zwak en kwetsbaar, en aan de andere kant zo sterk door het telkens weer te overwinnen!

Sonja

Super Marit! ;D
Ik kan me voorstellen hoe blij je bent. :)

Jouw Milootje is een kanjer. ;D
Maar vlak jezelf ook niet uit. Jij bent immers degene die tijdig aan de bel heeft getrokken, en die zo goed voor haar zorgt. ;)

Hopelijk gaat het iedere dag nog wat beter, ze is in ieder geval al een heel eind op de goede weg!

Groetjes, Sonja.

roha

Super Marit en Milo!!
Nog even beetje aansterken!


dobby

Ik lees nu pas het hele proces. Het lijkt me echt vreselijk om je pietje zo te zien lijden. Gelukkig komtze er bovenop!! Ben echt super blij voor je. Ik hoop echt dat ik niet hoef mee te maken. Maar wat heb je het goed gedaan. Echt fijn ook dat iedereen hier zo me je mee leeft!!

Top hoor!!
Groetjes Simone

Chicowen

Hej Marit,

Wat super zeg! Echt heel fijn dat Milo er weer bovenop komt!
En inderdaad, zonder jouw zeer goede zorg had ze het niet gered. ;)

Liefs!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Caradow

Super Marit!

En nu duimen dat het doorzet :)

Milo-Pixel

En het zet door  ;D.

Op een gerafelde en gebroken staart na (door een gevegt met een van de andere ???), gaat ze nu met grote sprongen vooruit. Ze is weer lekker druk, en heeft zat praatjes. Wel blijft ze de eerste die moe is, maar dat is nu wel bekend bij haar.

De medicijnen toedienen gaat trouwens echt heel gemakkelijk bij haar, misschien dat ze het nog weet van de vorige keer.

Ik ben super, super, supertrots  :-*