Goedkope kooien, speeltjes etc.

Gestart door MissMoontje, april 28, 2008, 21:05:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

MissMoontje

Hoi,
bij het zoeken naar een leuke kooi kwam ik via google deze site tegen, misschien is het wat voor jullie...

http://www.kooiengigant.nl

Groetjes Simone :-X

Ingrid


ciske

nou.... ik heb een site gevonden die nog goed koper is en ze hebben ook nog een winkel. daar komt bij mij nu ook een kooi voor de kanaries vandaan, maar ze hebben ook parkietenkooien enz.

http://www.koopjeshalrenswoude.nl/?menu=category&categoryID=101230

mischien een goede tip voor iemand die aan het zoeken is naar een grotere kooi

Caradow

Goedkope kooien zijn erg leuk, maar houd er wel rekening mee dat de goedkope kooien vaak kwalitatief te wensen over laten! Je moet vaak zelf extra aanpassingen doen om bijv te zorgen dat (schuif)deurtjes niet open gemaakt kunnen worden enz...

Een kooi is vaak een eenmalige aanschaf, doe het dan gewoon goed en betaal wat meer voor ene degelijke stevige kooi die ook even een tijdje mee kan...

ciske

staan ook goede ferplast kooien tussen, in de winkel in ieder geval

Ilse*

Ik sluit me aan bij Caradow. Bovendien komt er ook nog bij dat de maten van de kooi vaak tegenvallen (erg klein!) en ook vaak vreemde vormen (raar dakje, of een torengedeelte, of cilindervormig)... In die torentjes kunnen ze niet vliegen, dus dan kan de kooi wel groot lijken, maar ze hebben helemaal niets aan dat gedeelte :-\

Dan komt er nog bij dat het meestal verticale tralies zijn, dat de kwaliteit van de tralies soms niet goed is (verf dat er snel van af wordt geknabbeld) en natuurlijk de verzendkosten ;)

Maar je hebt ook hele goede kooien er tussen zitten. Deze zijn meestal veel duurder. Ik heb ook een kooi (nou ja, voliere) van internet, die was wel een stuk duurder dan die kooitjes (twas ook een andere site), maar de voliere is echt super! ;D

MissMoontje

Hoi,
ik denk ook dat ik hem eerst gewoon in zijn kooi laten zitten, heb nu een kamervoliére voor hem, daarin heeft hij alle ruimte en het is wel zo goedkoop is niet altijd beter dus voorlopig blijft mijn pinootje nog mooi in deze kooi :p

Rory

Ik heb mijn kooi ook bij koopjesharlenwoude gekocht
kooi heeft horizontale 'tralies' en hij heeft genoeg ruimte om te vliegen terwijl ik toch behoorlijk veel speeltjes heb in gedaan :D

Je moet inderdaad wel even goed zoeken op die site maar er zitten er wel een paar goede tussen.
De kooi die ik heb, hebben ze ook bij mij in de dierenwinkel en daar is hij 50 euro duurder