Iemand ervaring met kooiengigant.nl?

Gestart door mathilde, maart 09, 2008, 11:26:43

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

mathilde

Op http://www.kooiengigant.nl/index2.php hadden ze goedkope grote kooien te koop. Maar zijn ze wel goed? Want ik vond ze eigenlijk wel heel goedkoop. Heeft iemand er ervaringen mee? :)

Alvast bedankt!

NaOmi_W

Ik heb er geen ervaring mee met online bestellen, behalve correspondentie. Ze stonden een tijdje op de Vrije Markt in Overpelt (ze bestaan dus echt ;) ) en daar heb ik voor mijn vriend zijn kanarie een kooi gekocht. Heb er geen klachten over gehoord, is een degelijke kooi, alleen is de bak lastig los te krijgen van de tralies, maar dat kun je ook als positief punt bekijken. Hij heeft de 1721.

robbedoes

Ik heb hier pas geleden een hele mooie kooi gekocht. Prima geregeld. Ik heb een paar vragen gesteld per e-mail en kreeg hier, in het weekend zelfs, binnen een paar uur een antwoord op. Ik heb het geld overgemaakt en kreeg met 2 dagen de kooi binnen. De man stuurde mij netjes een mailtje dat hij hem met TNT had verzonden. Echt super netjes! En heel belangrijk Goedkoop!

Caradow

Kijk alleen of de kooi die je hebben wilt wel voldoet aan de eisen qua grootte, tralieafstand en horzontale tralies dat soort dingen.
Kooiengigant staat over het algemeen wel goed bekend, maar weet wel goed wat je zoekt.