Dag Lieve Bink...

Gestart door Caradow, maart 11, 2008, 21:58:23

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Caradow

Vanavond om 21 uur is onze Binkie, onze vechter, onze kanjer ingeslapen...

De laatste uren heeft hij warm in onze badjassen gelegen en heel langzaam ingeslapen...

Dag Lieve Bink...  tot later, daar bij de RegenboogBrug


Jacko

't was een prachtig vogeltje Caradow.
Hoe oud is Binkie geworden als ik vragen mag?

Je hebt mooi afscheid genomen.
Veel sterkte, groet

Jack.

Caradow

http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=16265.0
Hier de voorgeschiedenis van onze Bink.. Hij was pas anderhalf...

Fenixjuh

agossie, heel veel sterkte hiermee renate.
Hij heeft zijn naam eer aangedaan, en is door blijven vechten tot het einde, om van jullie liefde te mogen genieten.
knuffels en heel veel sterkte vanaf hier.

Mars

Tja, wat moet je dan schrijven...

Het was jullie dappere ventje, dat niet opgaf, dat doorvocht tegen beter weten in. Jullie wondertje nummero 2 is er niet meer en wat zullen jullie hem missen! Ook ik mis hem een beetje... ;)

Die prachtige foto op de lavalamp is een heel mooi beeld van het kleine mannetje, zoals jullie hem de laatste weken zo veel zagen.

Wat hadden we graag verder in dit wonder geloofd en verder met dit wonder geleeft. Helaas, het is niet anders.
Hij heeft een prachtig en liefdevol leventje gehad en daardoor was het voor zijn doen nog lang. hij wilde jullie niet in de steek laten.

Lieve Renate, sterkte met werken zo, wat zal het lastig zijn. Maar ik denk aan je (jullie) en mijn telefoon staat gewoon aan, dat weet je he? ;)

Liefs Mars
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Moppers

He lieve Renate,
zijn einde is dan toch daar. Ook al konden jullie je er enigzins op voorbereiden, het zal niet makkelijk zijn. Ik heb veel bewondering voor de liefde die jullie hem hebben gegeven, de liefde die hem nog zo onverwachts lang op krachten heeft gehouden. Maar als het lichaam echt niet meer kan...
Maar het was me er eentje, een echte vent die je niet zal vergeten, en die we hier op het forum ook niet zullen vergeten. Wat een prachtig klein wondertje was dat zeg.

Ik wens je heel veel sterkte. En vergeet niet dat hij bij jullie met volle teugen heeft genoten van zijn leven, ook al was het maar zo kort.

Ingrid

Lieve Bink, toch ook wel een beetje "ons" dappere parkietje, is niet meer  :(
Ook al was het einde in zicht, het moment van afscheid nemen komt toch altijd onverwacht. Je lieve kereltje heeft ons versteld doen staan, zijn kracht, zijn wil om te blijven, met downs, maar dan ineens weer ups. Jullie liefde voor hem heeft, samen met Bink's wilskracht, voor dit wondertje gezorgd.
En nu, nu mag Bink weer gezond en heel zijn daar achter de Regenboogbrug. Wachtend op het moment dat jullie elkaar zullen weerzien, maar tot die tijd zal hij heerlijk kunnen spelen.

Renaat, heel veel sterkte met het verlies van dit dappere kereltje, jullie lieve Bink.

Safrena

Lieve Renate

Met een traantje weg pinken las ik jouw berichtje hier dat Binkie er niet meer is  :'(

Ook al wisten we dat deze dag ooit zou komen, toch blijft het wel heel moeilijk om afscheid te nemen.
Binkie was een echt vechtertje, een prachtig dapper ventje dat we hier niet zullen vergeten.

Lieve Binkie, je was een echt vechtertje, we vinden het dan ook heel verdrietig dat nu toch jouw tijd gekomen is
Ook al had je een kort leventje hier op aarde, ik weet wel zeker dat het een super gezellig en liefdevol leventje was.
Je werd net als je vriendjes heel graag gezien.
Nu ben je achter de regenboogbrug helemaal gezond en speels, samen met al de andere lieverdjes die daar al zijn.
En wachtend, want ooit zien jullie elkaar weer terug.

Renate heel veel sterkte meid.
Dikke knuff

Parkieten-Freak

Renate, ook als wist je dat de levensverwachting van Binkie niet goed was, het doet pijn als het moment aanbreekt dat je definitief afscheid moet gaan nemen van je lieve Binkie.
Enerzijds is er de opluchting dat hij nu rust heeft, anderszijds is daar jullie verdriet om dit mooie vogeltje.
Heel jammer dat Binkie op zo'n jonge leeftijd is overleden.  :(
Ik wens je heel veel sterkte Renate!


Ingsu

Heel veel sterkte gewenst met dit grote verlies!
Ik heb er echt bewondering voor hoe goed je voor hem hebt gezorgt, en hem hebt verzorgt ten tijde van zijn ziekte. Hij heeft een heel mooi leventje gehad bij jou, ook al was het helaas veel te kort...  :(

Hij zal voor altijd voortleven in je hart en in je herinneringen...

Veel liefs,
Inge


Kleintjes

Hey meissie,

ook namens ons heel veel sterkte met dit verlies.
Hij heeft nog 'n hele mooie tijd gehad, en is gelukkig bij jullie thuis in z'n vertrouwde omgeving overleden. Hij was zeker 'n vechtertje, dat konden we allemaal meelezen in je topic.

Hij is nu vrij om te spelen met de anderen bij de Regenboog brug en ik weet zeker dat hij op al z'n vriendjes, mens en dier, zal wachten.

Groetjes, heel veel sterkte en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Sanne

Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit grote verlies  :'(
Ook al wisten jullie dat het eraan zat te komen, de klap wordt er niet minder om :(

Sterkte Renate...

Caradow

Bedankt allemaal...

Gisteravond hebben we de rest van de bende nog afscheid laten nemen van Binkie. De dames keken wel, maar reageerden er niet echt op, maar Binkie's grootste vriend Ukkie daarentegen wel. Ukkie heeft nog even gezorgd dat alle kopveertjes van Binkie mooi schoon en netjes eruit zien en op die manier afscheid genomen. Nu, net uit de voliere, zit Ukkie een beetje vreemd te kijken naar de zoutsteenlamp, waar Binkie zoveel uren heeft doorgebracht de laatste weken. Lekker warm, dichtbij ons, die lamp lijkt nu zo kaal...

Het was een zware nacht, ik moest werken en als je dan zo vermoeid bent door alle emoties is dat niet ideaal..
Gelukkig heb ik een prima internetverbinding via mijn telefoon en op die verloren momentjes heb ik alles al kunnen lezen...

Nogmaals bedankt allemaal


Ilse*

Lieve Renate...

Ik sluit me aan bij alle mooie woorden die zijn gezegd...
Jullie knappe en dappere ventje, die naar verwachting half december waarschijnlijk niet eens zou halen, is toch nog een hele tijd bij jullie geweest. Het gemis wordt er niet minder om :(
Bink heeft erg gestreden, voor zichzelf, maar ook voor jullie!
Binkie, lief, dapper ventje, rust zacht daar op de regenboogbrug...

Lieve Renate, heel veel sterkte met dit grote verlies! :(
Ik denk aan jullie,

Dikke knuf
Liefs, Ilse

Chicowen

Lieve Renate,

De lieve, stoere vent, het zat er al aan te komen, maar wanneer het moment dan echt daar is, is het toch heel erg lastig.
Binkie heeft heel lang gevochten, hij wilde niet bij jullie weg, zoveel liefde, zoveel zorg.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit verlies.
Hij zal over jullie waken, vanachter de regenboogbrug.

Hele dikke knufff en veel liefs,
Marjolein
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Caviaplanet

#15
Ach gos, de lieverd .....  :( .. heel veel sterkte gewenst.
Groetjes
Jolanda

Petr@

Lieve Renate,

Weet nog toen je bij mij thuis was dat je zei dat Binkie eigenlijk December al niet meer had moeten halen.Wat heeft hij gestreden Renaat.Hij wou gewoon niet weg bij jullie.
Wat is dit moeilijk zeg.Heel veel sterkte met dit verlies.


Veel liefs Petra
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

NaOmi_W

Ach meid toch :(
Wat jammer dat het moment toch is gekomen en het niet langer uitgesteld kon worden... Maar wel fijn dat hij toch nog 2 maanden langer is gebleven dan dat iedereen verwacht had.

eekatje

heel veel sterkte met dit verlies,
laat je troosten door de gedachte dat jullie lieve bink al fijn aan t spelen is met de andere diertjes achter de regenboog,
en dat je hem op een dag weer terug zult zien, koester alle mooie momenten die je samen had en geef deze herrinnering een mooi plekje in je hart
iets wat je ongetwijfelt zult doen.
sterkte meis

Idske

Lieve Renate,

Heel veel sterkte gewenst met het verlies van dappere Binkie, een hele dikke knuffel voor jullie!

Lieve Binkie, dat je lekker naar hartelust mag spelen met de andere dieren in vrede achter de regenboogbrug.

Groetjes en knuffel van Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!