Dag Lieve Bink...

Gestart door Caradow, maart 11, 2008, 21:58:23

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Isis

ik vind het heel erg voor jullie :( :o
heel veel sterkte
hij heeft geen beter baasje kunnen hebben.

roha

 :( Heej Lieve Renate

Ik weet niet wat ik moet zeggen, alles wat ik wil zeggen staat hierboven al beschreven en daar sluit ik me bij aan.
Hoe gaan jullie Binkie's laatste afscheid geven?
Heel veel sterkte met dit grote verlies voor jullie allemaal.

Dikke Knuffel en liefs van Han

hillie

Ach renate....


Je wist dat het er aan zat komen en dan is het nog heel onverwachts.
Ik  denk dat die tot het laatste moment  gevochten heeft om te blijven leven.
En nu het moment dat die echt niet meer kon.
Je moet maar zo denken nu heeft die ook geen pijn meer.....
En is hij bij heleboel andere vriendjes van hem...
Maar toch wil ik je heel veel sterkte wensen met dit grote verdriet. :(


groetjes hilde

Milo-Pixel

O Renate....

Wat verschrikkelijk dit te lezen.. Het zat eraan te komen, maar toch blijft het onverwachts. Binkie heeft gevochten voor zijn leventje, hij heeft gestreden en jullie liefde heeft hem sterk gemaakt! Je zal hem vreselijk missen, en Ukkie vast ook.. Ik hoop dat hij niet al te veel van streek is doordat Bink er niet meer is..? Je wondertje wacht nu op je bij de regenboogbrug, daar kan hij spelen, uren vliegen en fluiten. Daar is hij niet ziek, en daar zal hij ook nooit ziek zijn...!

Heel veel sterkte Renate  :(

Ries

Hallo beste mensen. Ik ben de man van caradow en dus de vader   ;) van Binkie en de rest van de bende.

Ik ben erg geraakt over jullie reacties hier en wil jullie allemaal voor deze mooie reacties bedanken.

Dank jullie wel!

Ingrid

Hoi Ries,

Ook jij heel veel sterkte met het verlies van jullie dappere Bink! Jullie liefde en goede zorg heeft zijn leventje verlengd en ik weet zeker dat hij vanaf de Regenboogbrug naar beneden kijkt en zeer dankbaar is jullie als verzorgers te hebben gehad.

Groetjes, Ingrid

Safrena

Hey Ries

Ook voor jou, heel veel sterkte met het verlies van jullie dappere ventje Binkie
Hij was gelukkig bij jullie met al die goede zorgen en liefde, waardoor hij langer dan verwacht bij jullie is gebleven.

En ook al wisten jullie dat die tijd zou komen, toch blijft het verlies altijd heel zwaar. :'(
Ik weet zeker dat lieve Binkie af en toe even komt kijken van achter de regenboogbrug, om over jullie te waken.


Heel veel sterkte

Chicowen

Hej Ries,

Ook hier voor jou even een berichtje, ook al zijn alle andere natuurlijk niet alleen voor Renate maar ook voor jou.
Heel veel sterkte met het verlies van jullie stoere, dappere ventje. Jullie wondertje heeft nog lang geknokt om nog bij jullie te blijven.
Hij zal vanachter de regenboogbrug over jullie waken.

Liefs,
Marjolein
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

tup en joep

ook ik wil jullie veel sterkte wensen met het verlies van binkie

ik heb er veder geen woorden voor

heel veel sterkte en liefs andrea

Sara

Hoi Renate,
Ik hoop dat het feit dat Binkie het zo goed bij jullie had en dat jullie toch nog rustig afscheid van jullie dappere Binkie hebben kunnen nemen, het verdriet toch een beetje minder zwaar maakt.
Heel veel sterkte van ons allemaal.

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

Tjipie lover

Hey Renate en Ries.
Heel veel sterkte met het verlies van Binky.
Hij is bij jullie gebleven zolang hij kon, hij hield ontzettend veel van jullie en zal wachten net zolang tot het weerzien van jullie daar waar hij nu is.

liefs Ank.

Diana

Oh Renate ik lees het nu pas :(. Ik wil jullie heel sterkte wensen met dit enorme verlies van jullie lieve en dappere Binkie.

Binkie rust zacht dappere parkieten man.

smartie

Lieve Renate,

wat naar dat Binkie's strijd ten einde is. En wat heeft die dappere parkiet tot het bittere einde gevochten om bij zijn lieve baasjes te blijven! Een veel te jong parkietje is heengegaan, maar is nu verlost van zijn lijden hier op aarde en kan nu lekker met zijn vriendjes achter de regenboogbrug gaan spelen. Zonder pijn, zonder ziek zijn, gewoon vrolijk en levendig! Al hoewel ie natuurlijk altijd zijn geweldige mensen verzorgers zal blijven missen, net als jullie Binkie missen!

Veel sterkte de komende tijd!

:-* Anita

marianne vermaas

Hallo Renate,

Veel sterkte met het verlies van jullie kanjer Binkie,het is een troost dat jullie altijd heel goed voor hem geweest zijn.maar het is toch een vreselijke leegte dat hij er niet meer is,Marian

Caradow

Lieve allemaal,

Nogmaals heel erg bedankt voor alle lieve woorden en berichtjes, ook namens Ries.

Dinsdagavond na het overlijden van onze lieverd, hebben we uiteraard druk nagedacht over wat er met Binkie moest gebeuren.
Een tuin hebben we niet en wij vinden het geen fijne gedachte om hem in de gemeentegrond te begraven en de gang naar het crematorium, was zeker gezien deze week (nachtdienst) ook niet echt lekker.

Daarnaast rezen er toch de nodige vragen, ondanks dat we eigenlijk wisten wat er waarschijnlijk aan de hand was, maar we wilden het ook wel heel graag zeker weten.

Daarom hebben we Binkie bij onze arts aangeboden voor sectie.

Ik ben net gebeld met de uitslag. De diagnose die in december gesteld is, puur na een uitwendig onderzoek is volledig bevestigd. De lever van Binkie was enorm vergroot en de cellen die daarvan nog verder onderzocht zijn, wijzen puur op leukemie-achtige cellen. Voor de rest waren er eigenlijk geen afwijkingen. de andere inwendige organen zagen er naar omstandigheden goed uit en er waren zelfs nog vetreserves, terwijl hij zo mager leek.

Nu dit ook achter de rug is, heeft Binkie echt de gang naar de RegenboogBrug genomen.

Dag Binkie, tot later...

roha

Hoi hoi Renate en Richard,

Fijn dat jullie nu een duidelijk antwoord hebben op jullie vragen. Je dacht zelf al dat je dit antwoord zou krijgen, dat Binkie daadwerkelijk alleen is overleden aan kanker, Leukemie dus.
Hopelijk kun je nu dan dus al die vragen die je hebt ook uitsluiten.
Sterkte met het verwerken van jullie verdriet, want nu is Binkie toch echt achter de Regenboogbrug.

Liefs van Han

Mars

Hallo Renate en Ries :)

Het is een geruststelling dat er verder niets gevonden is bij Bink. Voor jullie eigen gevoel was dit goed om te laten onderzoeken, zo weet je zeker dat het niets anders was en er verder geen problemen waren.

Het is toch wel zuur dat het zo gegaan is. Ik weet nog goed dat Renate een topic plaatste dat jullie in de vogelkelder waren geweest en dat jullie (of was het alleen Renate ;) ) de verleiding niet hadden kunnen weerstaan. Twee prachtige vogeltjes die meteen op pellets over werden gezet en lekker in die grote volliere er bij mochten. Het ging al meteen niet helemaal lekker, maar met Bink wel. En dan toch nu, een dik jaar later is het ventje er niet meer.

En dat maakt het des te onbegrijpelijker dat sommige parkietjes tien jaar oud worden in een klein kooitje, zonder aandacht, slechte voeding en dat zo'n ventje bij jullie dan niet ouder mag worden.. Maar goed, er is een geloof dat een baby voor geboorte zijn eigen ouders uitzoekt en misschien geldt dat voor onze vogeltjes ook wel: dat onze kleintjes als Bink gekozen hebben voor dit mooie huisje omdat hij daar in de watten gelegd zou worden. En hoe kort zijn leventje ook was, het zou veel korter geweest zijn bij ieder ander en bovendien was zijn leventje bij jullie heel erg waardevol. Jullie hebben van hem genoten en hij van jullie.

Liefs Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

hillie

Hoi Renate en Ries,

Wat fijn dat jullie nu weten wat de oorzaak is van zijn overlijden.
en er geen andere nare dingen zijn gevonden.
Nu kunnen jullie het in alle rust verwerken het verlies.
Sterkte er mee allebei.

groetjes hilde

Chicowen

Hej Renate en Ries,

Fijn dat de diagnose van december bevestigd is en dat het niet iets anders, eventueel besmettelijks, te vinden was.
Binkie is nu fijn naar de Regenboogbrug en misschien helpt deze sectie voor jullie om het een goede plaats te kunnen geven, omdat je nu zeker weet wat er met hem aan de hand was.

Liefs!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Lindsay

Heey,

Ik heb het hele verhaal meegelezen en vind het echt verschrikkelijk  :'(
Die laatste paar weken bij jullie heeft ie vast heerlijk gevonden..
Ik wens jullie heel veel sterkte met jullie verlies..
Jullie Binkie was echt een VECHTERTJE!!

Veel Liefs,
Lindsay
En Veel knuffels en snavelkusjes namens Chico en Kiwi