Kleine Macho

Gestart door Meltjuh, juli 30, 2007, 18:39:09

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Meltjuh

Jullie zijn echt toppers ;D. Blij dat jullie zo mee leven.

Met Macho lijkt het beter te gaan al ben ik een beetje wantrouwig. Hij is wel weer actiever, maar dat was hij met Baytrill natuurlijk ook.
Als ik zijn medicijnen moet toedienen zit hij zeker 5 minuten wat bollig en haalt piepend adem. Ook proest hij wat. Daarna gaat hij onder de lamp zitten met zijn oogjes dicht: even bijkomen :).

Ik blijf wel positief: Het komt vast wel goed met me ventje :)

ashley

mooi dat het wat beter lijkt te gaan!!
en nu nog helemaal, maar dat zal vast gebeuren met jou goed zorgen.

groetjes ashley

Idske

Sterkte en beterschap voor Macho!

Ik lees het nu pas, ben kort terug van twee weken weg.

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Caradow

Het komt met goed jou kleine Macho Mel!

Mars

Kom op mel, met zoveel supporters kan het niet zijn dat Macho opgeeft. Het komt vast (uiteindelijk) helemaal goed.

Liefs Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Scotty - Keecko

Ben ook een tijdje weg geweest...

Erg om te horen dat Macho een tijdje ziek is geweest :(
Gelukkig gaat het weer de goede kant op en met jouw goede zorgen en liefde voor je diertjes komt het vast en zeker helemaal goed met Macho!

Beterschap voor Macho! :)

Liefs, Ilse

Caradow

Update Mel? Hoe is het met Machoman

Parkieten-Freak

Yep, hoe gaat het met die knappert? :)


Caradow

Ik weet niet wanneer Mel weer es online komt...

Dus doe ik het maar even ;)
Heb net een smsje van Mel gehad, ze weet niet of er vooruitgang in zit, Macho is nog steeds benauwd..

Sterkte Mel en kom op Macho!!!!


Isis

heel veel sterkte Macho!

Meltjuh

Hallo hier ben ik weer  ;).

Macho lijkt er nu zeker op vooruit te gaan! Hij "wipt" al een stuk minder met zijn staart en in rust is hij ook veel minder benauwd.
Het is nog wel zo dat hij na het medicijnen geven de tijd nodig heeft om weer op adem te komen.

De kuur zou eigenlijk al over moeten zijn maar ik ben nog van plan zeker 7 dagen door te gaan. Ik denk dat het inderdaad een hele hardnekkige infectie is. Macho vind mij nu wel een stuk minder lief. Maarja, zijn gezondheid gaat immers voor ;).

Ik houd jullie op de hoogte!

ashley

fijn dat je verbeteringen ziet ;D
gelukkig maar want het duurt al best een tijd.

groetjes ashley en nogmaals sterkte tot macho weer helemaal gezond is

Caradow

Succes meis, we denken aan jullie!

Liefs van ons allemaal!

Mars

Succes Mel! Het komt vast helemaal goed!
Milan stuurt in gedachten alle steun naar zijn lieve papa en layla, jimmy en quint natuurlijk ook!

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Chicowen

Hej Mel!

Succes met de stoere man. Wij denken aan jullie!

Liefs!
Snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender en Zipper.
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Idske

Wat fijn dat het vooruit gaat Mel!

Super! ;D

Sterkte Macho!

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Meltjuh

Het lijkt of Macho nu een week hetzelfde is. Geen verdere verbeteringen dus.
Ik ga gewoon verder met het kuurtje want het lijkt me niet handig om nu weer te stoppen en iets anders te proberen.

Kan het zijn dat zo'n infectie zó hardnekkig is? Hij is wel gewoon actief alleen is hij nog wel benauwd en wipt zijn staarte nog een beetje. Vooral gelijk na de medicijntjes toediennen voelt hij zich slecht :(.



Caradow

Hoelang gebruik je de vibravet nu? Je moet ook zeker niet TE lang doorgaan met antibiotica, dit breekt namelijk ook gezonde cellen af.

Dat hij na het toedienen niet fit is is logisch, dit kost veel energie voor hem en leuk is ook anders.
Ik zou liever eerst even met je arts overleggen voordat je de kuur weer verlengt.

Het zou zelfs zo kunnen zijn, dat Macho juist nadat je stopt met de kuur meer gaat opknappen.
Overleg het eerst, spreek je zorgen uit en kijk wat de arts zegt.

Meltjuh

De dierenarts zegt: Dosis iets verhogen en voorlopig doorgaan.
Hij zegt dat het diep in de luchtzakken kan zitten en het daarom zo lang duurd.
Ik gebruik het nu 2 weken en ga niet langer door dan 4 weken. Als hij dan nog last heeft ga ik naar een andere DA.

De dierenarts vertelde ook dat het mogelijk kan zijn dat er veel rotzooi in zijn longen zit. Dat gaat niet weg met antibiotica en moet dus via een operatie uit zijn longetjes worden gespoeld ???. Maar daar wil ik even nog niet aan denken.

Het ziet er ook naar uit dat Macho weer ietsjes beter is geworden. Hij is ook niet benauwd als ik hem net beet heb, maar pas na het toedienen van de medicijnen. Macho heeft nog steeds niet geprobeerd om me te bijten. Het is zo'n schat van een parkietje :-*.

Joske

Houd hoop! Komt vast goed met Macho.

Groetjes Joske