Uitslag: The Hall of Fame mei 2007

Gestart door Parkieten-Freak, mei 06, 2007, 22:53:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wie wordt de winnaar van "the hall of fame" mei 2007?

Ingrid
1 (2.2%)
Parkieten-Freak
27 (58.7%)
Mars
1 (2.2%)
Chicowen
0 (0%)
Idske
2 (4.3%)
Simpy
1 (2.2%)
Sonja
0 (0%)
Hillie
0 (0%)
Smartie
1 (2.2%)
Sharon
0 (0%)
Petra
0 (0%)
Josephine
4 (8.7%)
DarkWolf
0 (0%)
Safrena
1 (2.2%)
Tanja
0 (0%)
Caradow
1 (2.2%)
Jippie
0 (0%)
Scotty & Keecko
4 (8.7%)
Silvie
1 (2.2%)
Baasje van Arno
0 (0%)
*Z*
2 (4.3%)
Cropje
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Stemmen gesloten: juni 07, 2007, 23:42:16

Parkieten-Freak

Beste leden,
Het is weer zover! De hoogste tijd voor een nieuwe ronde van "The Hall of Fame"!   ;D
We gaan de meimaand  beginnen met een sprankelend, nieuw thema. :)
De winnaressen van de maand april zijn inmiddels bekend, kijk maar eens hierrrrr!

Het nieuwe onderwerp voor de maand mei wordt bekend gemaakt door niemand minder dan
expert forumlid Mars.

Marcia, laat ons niet langer in spanning en vertel ons wat het thema van jouw keuze is!  :P

n.b.,
Jullie kunnen foto's plaatsen t/m 31 mei.
De breedte van de foto s.v.p. niet meer dan 700 px, zodat er niet horizontaal gescrolled hoeft te worden.
De eerste week van juni wordt er weer gestemd, waarna er weer een nieuw thema komt. ;D
Nog een klein verzoekje:
Om dit topic overzichtelijk te houden, gelieve uitsluitend FOTO'S te plaatsen!
Berichtjes ZONDER foto's, worden verwijderd.  ;)


Mars

Hihi... Erg leuk dat ik het onderwerp mag verzinnen.
In eerste instantie erg moeilijk, want wat hebben we allemaal al gehad voor onderwerpen. Maar ik hoop dat jullie dit een leuk idee vinden:
Tadadaaa...


De badderende grasparkiet!


Het onderwerp mag uiteraard vrij breed opgevat worden: alle douche- en badderbeurten zijn inbegrepen!
Veel plezier ermee! Maak mij blij  ;).
Maar ook jullie parkietjes: sommige parkietjes houden niet van badderen, dat moet je lekker zo laten  :D

Groeten Marcia

Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Ingrid

#2
Mijn Blizzard haalt de raarste capriolen uit wanneer ze baddert in de palm! Jaja, hier zijn ze verwend, een badje is niet goed genoeg  :P.
Deze foto vind ik mooi omdat Blizzard zo enthousiast baddert dat ze zich stevig moet vasthouden om niet naar beneden te vallen.

Ik heb de foto verkleind zodat er niet gescrolled hoeft te worden ;)

[verwijderd door de beheerder]

Parkieten-Freak

Hier komt mijn ventje, hij staat onder de keukenkraan te genieten van een douche.......... :)



Mars

Bij deze mijn inzending: onderdeel van 'badderen voor dummies' (zie ook het foto-album, hihi) door Jimmy James:



[verwijderd door de beheerder]
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Chicowen

Hee wat een leuk onderwerp. Ik had dit voorstel een tijdje terug ook gedaan, maar blijkbaar was jij eerder!  :-X

Hierbij mijn inzending.
Ze houden hier allemaal van badderen, alleen Chico vind douchen toch net iets leuker!

[verwijderd door de beheerder]
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Idske

#6
Hier een foto van een badderende Coco, van de achterkant genomen maar ik neem aan dat deze toch wel geldig is omdat hij nat is!
Ik heb de grote foto wat kleiner gemaakt zodat we het achterwerk van Coco zonder te scrollen helemaal in beeld hebben.  ;)
gr pf


[verwijderd door de beheerder]
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

simpy

Wat een leuk onderwerp!!

Hier mijn inzending. Dit is mijn helaasd overleden parkietje Pietje. (Orginele naam hé?:P)
Éen van de heerlijkste dingen om te doen vond ze wassen.  :-*

Groetjes Simone


Sonja

Pucky houdt niet van een badje...

Maar zodra ze de kraan hoort lopen, komt ze snel aangevlogen en springt er pardoes onder, zo ook hier.... :P

Ze is stapelgek op water! :D

Groetjes, Sonja.

[verwijderd door de beheerder]

hillie

hier is sponkie aan het douchen dat doet die liever dan in het badje gaan.
daar praat die alleen maar tegen en drinkt er uit

[verwijderd door de beheerder]

smartie

Lastig weer om te beslissen welke foto mee mag doen aan de strijd om in the hall of fame te belanden. Ik heb zoveel leuke foto's van Lucky en Pino terwijl ze aan het badderen zijn. Deze vond ik het leukste: Pino is een absolute 'waterrat'!

[verwijderd door de beheerder]

Sharon




Hier is TICO op zyn best!

XxxSharon en tico :-*

petra

Hallo allemaal,
Koen doet ook mee aan deze wedstrijd, badderend bij de kraan. Kijk zijn koppie al lekker nat zijn!!



Groetjes Petra, Koen en Lady

Josephine

#13
Hierbij ook mijn inzending! Ik heb zoveeeeeeeeeeeeeeeeel badderende foto's ik kon écht niet kiezen!!! Maar deze vond ik erg scherp!

DarkWolf

Ik moet dringend eens wat meer foto's trekken van Falkor onder de kraan :o
Hij doet het graag :P En ik heb er maar 2 foto's van ???



[verwijderd door de beheerder]

Safrena

#15
Hey Mensen

Ik heb hier een leuke foto gevonden van Belle , lekker wassend in de sla ;D

Vele groetjes

[verwijderd door de beheerder]

Tanja

nou het heeft even geduurd... maar daar issie dan.... De douchende Bertus!!!

Vraag me toch ernstig af....  ??? Zitten jullie parkietjes stil tijdens het badderen? ???

Echt met geen mogelijkheid een scherpe foto kunnen krijgen, Bertus rent en fladdert zich een ongeluk als hij aan het douchen is...  ;D

[verwijderd door de beheerder]

Caradow

Hier badderen ze liever zonder camera... Maar toch heb ik Coco net even kunnen betrappen...


Jippie

Hier is het ook eindelijk gelukt, Dafne is veel te snel! In bad, uit bad, in bad, uit bad, in bad, uit bad... Pfff! Maar goed, het is dan ook heel veel werk: badderen, vleugels uitstrekken en de afstandbediending zeiknat maken...

[verwijderd door de beheerder]
Toeter en Dafne!

Scotty - Keecko

#19
Scotty badderd wel eens in mijn handen, maar tot nu toe is het nog niet gelukt om een foto te maken :(

De volgende foto is me wel gelukt om te maken ;) De foto die ik eerder had gepost mag worden weggehaald.

Groetjes, Ilse

Done!
Gr. PF


[verwijderd door de beheerder]