Uitslag: The Hall of Fame mei 2007

Gestart door Parkieten-Freak, mei 06, 2007, 22:53:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wie wordt de winnaar van "the hall of fame" mei 2007?

Ingrid
1 (2.2%)
Parkieten-Freak
27 (58.7%)
Mars
1 (2.2%)
Chicowen
0 (0%)
Idske
2 (4.3%)
Simpy
1 (2.2%)
Sonja
0 (0%)
Hillie
0 (0%)
Smartie
1 (2.2%)
Sharon
0 (0%)
Petra
0 (0%)
Josephine
4 (8.7%)
DarkWolf
0 (0%)
Safrena
1 (2.2%)
Tanja
0 (0%)
Caradow
1 (2.2%)
Jippie
0 (0%)
Scotty & Keecko
4 (8.7%)
Silvie
1 (2.2%)
Baasje van Arno
0 (0%)
*Z*
2 (4.3%)
Cropje
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Stemmen gesloten: juni 07, 2007, 23:42:16

Silvie

Hoi,

Joep heeft twee badjes (in de kooi en buiten de kooi met een spiegeltje) maar een glas water van iemand anders blijft favoriet..... :-X

Groetjes!

[verwijderd door de beheerder]

Sara

Hier mijn inzending(wel een beetje laat). :P


[verwijderd door de beheerder]
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

*Z*

Oke dan toch maar meedoen  :-*



Mijn parkietje houdt er van om te badderen in een bord

Cropje

#23
Ik heb gisteravond voor het eerst van mijn leven LIVE parkietjes zien badderen!

Arie en Spetter wilden hier niets van weten, maar Pierre blijkt wel te houden van even lekker badderen! En waar Pierre is, is Marie! Alleen is Marie een beetje een angsthaas, ze volgt Pierre overal, maar daar blijft het dan ook bij!

De fototoestelfobie van Pierre, daar moet ik nog even aan werken, als ik dichterbij kwam dan 2 meter afstand, was het badje leeg :P

Gelukkig kan mijn fototoestel inzoomen, dus een niet zo scherpe foto, maar hierbij: een badderende Pierre en een toekijkende Marie...

Kleinere foto toegevoegd. ;)
Groetjes, Sonja.




[verwijderd door de beheerder]

Parkieten-Freak

Dames en heren, komt u maar!
We gaan weer stemmen!  ;D ;D ;D


Mars

Hihi, gelukt hoor!

Ik heb fantastische foto's gezien, maar er was er eentje die er boven uit steeg! Echt enorm leuk.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

karin v h

Ja, bij mij is het ook gelukt en bij mij was er ook één foto die er boven uit steeg (ben benieuwd op dat dezelfde is als die van Marcia). ;D
Echt geweldige mooie foto's knap - eigenlijk heeft iedereen een ereprijsje verdient die zijn parkietjes in bad krijgt want niet ieder parkietje wil in bad. ;)
Groetjes karin

Joske

Ja, gestemd! Er sprong er eentje uit! ;D

Annika

hier wederom moeilijk hoor, maar toch eentje uitgezocht die ik schitterend vond.

Cropje

Jeetje zeg, het was weer een moeilijke keus hoor! Maar het is gelukt!

Idske

Er was 1 foto die er echt uitsprong bij mij!!! (nee ik stem niet op mijzelf  :P)

Maar ze zijn allemaal heel erg mooi!!
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Danielle

Ik had deze keer helaas geen foto, maar ik ga natuurlijk wel stemmen.
Er sprong er bij mij eigenlijk meteen eentje uit.
Ik vind dat iedereen mooie foto's heeft toegestuurd, bij mij houdt alleen Sammie van de plantenspuit, alleen is zij zo hyper dat het niet gelukt is om daar een foto van te maken  :(.

Sanne

Ik vond het stemmen deze maand niet moeilijk  ;D Supermooie foto ..... !  ;)

Sara

Heb ook gestemd. Het was weer niet gemakkelijk dit keer!
Alle foto's zijn erg mooi! ;D

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Tanja

Nou ik heb ook gestemd hoor, ennuh..... heel duidelijk eentje die er, wat mij betreft, torenhoog er bovenuit stak... Ben benieuwd of dat dezelfde foto is die er bij anderen ook torenhoog bovenuit kwam.....!!!

Jetske

Heb ook gestemd. Ik had moeite te kiezen tussen twee foto's, wilde het liefst dat ik op allebei kon stemmen. Toch maar eentje uit gekozen.

Mars

@Jetske
Dat heb ik vaak ook hoor! Eigenlijk zou je een eerste, tweede en derde keus moeten mogen geven, maar dat maakt het allemaal wel erg ingewikkeld. Gelukkig komt het dan vaak in de einduitslag weer helemaal goed; dan blijkt mijn tweede keus netjes in de prijzen gevallen te zijn ;)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Scotty - Keecko

Erg mooie foto's allemaal! ;D

Ik had mijn stem ook al uitgebracht :)

Moppers

Nog even snel gestemd. Bij veel foto's dacht ik "hie, die is leuk!", en ik heb gestemd op wat ik naast een erg leuke ook een erg originele foto vond.

Parkieten-Freak

De poll sluit vanavond laat.
Heb je nog niet gestemd? Doe het dan gauw!  ;D  ;D