Knuffelparkiet WNF is te koop!

Gestart door Cutie_lover, januari 05, 2007, 16:28:25

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Safrena

Hey Idske

NEEN, wij hebben echt geen geduld wij willen ze nu :P

Neen hoor, grapje, natuurlijk hebben wij geduld, we zien ze wel lekker langskomen. ;)
Succes zaterdag bij de kaasboer ;D

Vele groetjes

Idske

Als ik een dergelijk pakketje zou verwachten, zou ik ook wel staan te springen hoor.  :P

GheGheGhe  :D

Op de 1 of andere manier gaat het lukken!
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

annetielovesparkieties!

Citaat van: Parkieten-Freak op juni 18, 2007, 18:21:07
En ik heb antwoord:

Oei, dat is toch wel een flinke inverstering.....voor heel veel parkietjes  :o

he ik woon vlak bij r'dam en ik ga vandeweek naar de dierentuin, zal ik eens kike?

Idske

De kaasboer is een superboer!  ;D

Was geen probleem, hij deed van alles tegelijk: Parkiet in plastic, klant helpen, plastic vacuum zuigen, kaas snijden, nieuwe parkiet in zakje, kaas in pakken, zakje met parkiet aan de machine, afrekenen met de klant enz enz enz...

Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Kleintjes

Hoihoi,

wordt dat arme ding ook nog geplet voor de post en krijgt ook nog eens geen lucht hahaha  :P

Ben benieuwd op de post!!!

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Idske

Het ziet er inderdaad heel raar uit! Hij komt eraan!
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Parkieten-Freak

Citaat van: Idske op september 01, 2007, 18:10:37
De kaasboer is een superboer!  ;D

Was geen probleem, hij deed van alles tegelijk: Parkiet in plastic, klant helpen, plastic vacuum zuigen, kaas snijden, nieuwe parkiet in zakje, kaas in pakken, zakje met parkiet aan de machine, afrekenen met de klant enz enz enz...


LOL!  ;D
Dat had ik graag met eigen ogen willen zien Idske. Ook naar de reactie van de klanten ben ik benieuwd........ :D


Mars

CiteerParkiet in plastic, klant helpen, plastic vacuum zuigen, kaas snijden, nieuwe parkiet in zakje, kaas in pakken, zakje met parkiet aan de machine, afrekenen met de klant enz

Nog lolliger: ik las wat slaperig de tekst over het verpekken van parkietjes en kreeg een huivering door mij heen: er stond niet bij dat het om speelgoedparkietjes ging ;)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Idske

De reactie van de klanten? Echt helemaal niets van gemerkt!

Gromgrom, ik word helemaal gek, ze passen er nu nog niet doorheen. Die mensen van het postkantoor willen me heel graag helpen, ze hebben het laten zien en ik heb het met eigen ogen gezien. Ze passen niet door de officiele kijkenofhetdoordebuspast ding maar ik zie het met eigen ogen. Nu doe ik andere enveloppen erom heen, kijken of het dan wel lukt. Ik had eerst bubbelenveloppen (dan hadden jullie wat te knappen) maar dat scheelt ook wel in volume.

GrrrGrrr  >:(
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Idske

Na een rustgevend kopje thee: Volgende poging. Ik stuiter niet meer zo hard als net, ben weer helemaal rustig en helemaal chill... 8)

Andere enveloppen eromheen gedaan dus dat scheelt weer in omvang. Nu de nieuwe kruistocht naar het postkantoor. Wish me luck....
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Caradow

Citaat van: Idske op september 03, 2007, 14:44:24
Na een rustgevend kopje thee: Volgende poging. Ik stuiter niet meer zo hard als net, ben weer helemaal rustig en helemaal chill... 8)

Andere enveloppen eromheen gedaan dus dat scheelt weer in omvang. Nu de nieuwe kruistocht naar het postkantoor. Wish me luck....

De waarde van deze grasparkieten gaan ineens enorm omhoog ;)

(ik kan me voorstellen dat Idske geen knuffelparkiet meer kan zien en dat ALS ze ze tegenkomt in een winkel, snel omdraait en net doet of ze niks gezien heeft ;))

Parkieten-Freak

Ik ben benieuwd of de parkieten inmiddels al slank genoeg zijn en gezellig in de grote postzakken zitten.
Hopelijk hebben ze steun aan elkaar. :P hihihi  ;D
Hou vol Idske :P


Safrena

Citaat van: Parkieten-Freak op september 03, 2007, 19:11:31
....
Hopelijk hebben ze steun aan elkaar. :P hihihi  ;D
...

Hey Anneke

Hihih tot in de post zullen ze zeker steun hebben aan elkaar hihihi
Alleen heel zielig dat er eentje helemaal alleen naar Belgie moet reizen. :P

Maar ik beloof je van zodra hij op bestemming is gaan we die eens lekker verwennen en een mooi ereplaatsje geven  ;D

Vele groetjes

Idske

Mars: moest wel erg lachen om jouw berichtje, soms lees ik ook wel eens verkeerd en denk dan van oei dat ga ik even nog een keer lezen.
Caradow: ik kan geen enveloppen, postkantoren en een kijkofhetdoordebrievenbuspast ding meer zien, met parkietjes heb ik gelukkig nog geen problemen. :P

En nu het grote nieuws:

YEAH! Het is gelukt, de aanhouder wint! :D Na de eerste afwijzing bij het postkantoor vanmiddag ben ik enveloppen gaan wisselen en toen wilde de postmeneer van het kantoor wel een beetje drukken
Ze zijn zoals PF het mooi verwoord slank genoeg, op het magere af, ik noem de postmeneer van het kantoor voortaan Sjon Bakker (verwijzing naar Sonja Bakker)
Dus dames: pak een slaapzakje, thermosflesje koffie erbij en ga lekker voor de brievenbus liggen. Ben benieuwd in hoeverre de postbode zijn best gaat doen om ietsiepietsie door te drukken en vertel hem dat hij niet te snel moet opgeven!

Dit scheelt gewoon zo ontzettend in de verzendkosten zeg...pff :-X

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Kleintjes

Citaat van: Idske op september 03, 2007, 20:18:04
Dus dames: pak een slaapzakje, thermosflesje koffie erbij en ga lekker voor de brievenbus liggen. Ben benieuwd in hoeverre de postbode zijn best gaat doen om ietsiepietsie door te drukken en vertel hem dat hij niet te snel moet opgeven!

Groetjes Idske

Die slaapzak laat ik liever achterwege, is nogal koud in 't portaal hihihi. Wat betreft 't doorduwen: Daar heeft de postbode hier blijkbaar totaal geen moeite mee. Soms is ie iets te enthousiast en dan scheurt 't envelopje of wat ook wel eens. Gelukkig is er verder nooit iets gebeurd. Als 't niet past dan belt ie gewoon aan  :D Super postbode, beter dan die snotaapjes die de reclameblaadjes rondbrengen, dat verschil zie je echt supergoed hahaha.

Ben erg benieuwd naar De Post  :D :D

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Mars

Uurloon Idske? heb je dat wel mee gerekend? En bloed, zweet en tranen?

;)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Kleintjes

YOOOOOOOO

Piet is er  :D Superplat en ongetwijfeld zonder ruggengraatje hahahaha.
Zal er 'n foto bij zetten hoe dat arme ding gereisd heeft hihihi.

[verwijderd door de beheerder]
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Mars

horror.... De 'club' van mij is inmiddels snel de kooi weer in gevlucht na het zien van deze angstige beelden. Ze zijn ineens ook erg stil.

Veel plezier met jullie onstervelijke grasparkietjes ;)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Caradow

Agossie wat zielig!!

en dan te bedenken dat Mars nog wilde dat ik Coco per express zou verzenden gisteren.. arm beest ;)

Idske

 :D Ooo verschrikkelijk zeg! Kunnen jullie aub even een foto plaatsen hoe de parkietjes eruit zien als jullie ze uit de verpakking gehaald hebben?? :(
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!