Knuffelparkiet WNF is te koop!

Gestart door Cutie_lover, januari 05, 2007, 16:28:25

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkieten-Freak

Citaat van: Vogelfreak0 op juli 28, 2007, 19:36:08
Hoi,

Ik las het topic en ik dacht hieraan:



(Een deel van mijn verzameling  :P )

Deze zijn ook allemaal (behalve de ooievaars) van Anna Plush (WNF)
EN!... Ze maken geluid  ;D

Vogelfreak, ik ben stinkend jaloers op je verzameling..... :P
Ik heb alleen een mus van de vogelbescherming.


Vogelfreak0


Corien

In de dierenwinkel waar ik werk staan er nog een blauw-witte en een groen-gele, misschien hebben we ze ook nog op voorraad achter liggen maar daar heb ik niet naar gekeken. Iemand intresse? Dan zal ik naar de prijs kijken, en verzendkosten ed. Dinsdagavond wordt het dan, dinsdag moet ik namelijk werken ;)

Kleintjes

Hoihoi,

Mochten jullie er nog meerdere hebben, dan zou ik graag willen weten wat de kosten worden. Dan weet ik wat ik opzij moet leggen, als ik dat redden ga heet dat.

Laat je ons even wat weten zodra je ook meer weet?

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Kahlan

Hoi,

Ik heb ook zeer interesse in beide :) Zijn namelijk de kleuren van onze parkietjes en zou het zo leuk vinden om die aan ons kleine nichtje te geven! Zij vind onze parkietjes zoooo lief.
(ook voor mezelf zou ik ze al leuk vinden haha)

groetjes

Corien

Het parkietje in de winkel is €6,95, verzendkosten €0,88. (20-50 gr) Hij kan net door de brievenbus, beetje proppen :P Iemand intresse? We hebben er trouwens nog maar 3: één groen-gele, een blauw-witte en een rood-beige (hele bijzondere kleur ;))

Fenixjuh

hey,
weet je misschien als je je baas heel erg lief aankijkt, of hij misschien wil bijbestellen, want ik weet zeker dat er meerdere mensen op het forum zijn die graag een parkietje willen hebben  :D
groetjes!!

Corien

Dan zou ik eerst even moeten weten of er veel animo voor is want we hebben wel een vast aantal dat we moeten bestellen natuurlijk.

Het groen-gele en blauw-witte parkietje krijgen een goed huisje bij Sonja ;) (ze had eerste keus; ze had ge-pmt)

Kahlan

Mocht er besteld kunnen worden dan zou ik heel graag een groen-gele en een blauw-witte willen hebben. En als er te weinig animo voor is, dan wil ik van beide kleuren wel 2 nemen hoor (+ uiteraard de verpakkings- en verzendkosten)!

Ik hoop dat het lukt en Corien, super dat je het wil proberen!

groetjes

Corien

Ik zal zo even informeren bij m'n baas :)

Corien

Het spijt me, we kunnen ze niet bestellen. We kopen ze eens in de zoveel tijd op, meestal eens in het jaar, in't ergste geval 2 jaar. Dus nu alleen nog een rood-witte parkiet, voor de speciale-vogel baasjes en voor de rest.. ja sorry!

En Sonja, je beestjes heb ik half 2 al op de post gedaan; was even vergeten dat ik natuurlijk ook nog pauze heb ;)

Sonja

Citaat van: Corien op augustus 14, 2007, 22:46:26
En Sonja, je beestjes heb ik half 2 al op de post gedaan; was even vergeten dat ik natuurlijk ook nog pauze heb ;)

Super Corien! ;D  Ik ben benieuwd! Zal het geld z.s.m. overmaken. ;)
Bedankt nogmaals! :)
Groetjes, Sonja.

1972marloes

de uiten raak je vast wel kwijt via herry potter fans

Idske

Hallo!

Ik heb vier parkietjes kunnen kopen in Berlijn bij de KaDeWe, het was een aangename verassing voor mij ze daar zien te liggen. Ik heb zelf een blauwe, dat is nummer vijf die ik zelf hou. :P

Ze kosten 5.99 per stuk. Ik heb twee blauwe en twee groene. Wat de verzendkosten zijn weet ik nog niet. Mocht je er naast vissen: Als je in Duitsland bent, ga dan naar een groot warenhuis en zoek de speelgoed afdeling op.

Groetjes Idske



[verwijderd door de beheerder]
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Safrena

Hey Idske

Super leuk, ik zou wel heel graag zo een blauwe willen als het kan
Kan ik mijn verzameling uitbreiden ;D

Vele groetjes

Parkieten-Freak

Ik meld me ook aan  :P, maakt niet uit welke ;)


Idske

#76
1 blauwe parkiet voor Safrena!
1 maakt niet uit welke parkiet voor Parkieten-Freak! Je kunt nog kiezen! :)

Er zijn nog twee over. :D
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Parkieten-Freak

Doe mij dan maar een groene Idske, dan kunnen de anderen nog kiezen. :)


Kleintjes

Hoihoi,

onder voorbehoud wil ik alvast 'n blauwe reserveren. Ik laat straks nog even weten of m'n wederhelft (ook wel sponsor hihihi) 't ermee eens is.
Ik doe dit even zo omdat ik dan alvast iets gemeld heb, de vorige keer was ik ook te laat hihi. Dus, als 't mag, wil ik 't even zo doen. Straks komt er nog 'n bevestiging. Waarschijnlijk via PB en hier, dan is iedereen op de hoogte.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Kahlan

Wat leuk dat je die hebt meegenomen!

Ik wil graag een groene en een blauwe dus ik heb even op hun website (kuschelwuschel) gekeken, maar daar staan ze helemaal niet in het assortiment. Zou je voor mij misschien een productnummer oid op kunnen zoeken in het kaartje?

Alvast bedankt!