Vriendinnen voor Chanel

Gestart door wake-up, oktober 26, 2006, 11:07:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

wake-up

Goede morgen , zo we hebben Chanel verblijdt met twee vriendinnen .Want hij  was te alleen, en begon aan haar pootjes te bijten .Nu heeft ze al kusjes aan een van haar vriendinnen gegeven .En het huis is weer beetje tot leven gekomen .Nu heb ik een toch maar weer Coco genoemd en het andere vrouwtje heet Dior .En over 10 dagen haal ik nog een man er bij Heb ik mooi twee kopels .oke dit is het voor nu

Groetjes van Margaretha

Safrena

Hey Margaretha

Leuk dat je je mannetje twee vriendinnen hebt gegeven ;D

Echter let heel goed op, want meer popjes dan mannetjes is om problemen vragen.

http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=10807.0

Als je uiteindelijk toch van plan bent om nog een mannetje bij te halen, zou ik zeker niet te lang wachten

vele groetjes

wake-up

Bedankt voor de waarschuwing .Maar als ik het goed bekijk .Heeft een van de vriendinnen van Chanel toch wat blauweneusdop ,dus ik denk dat ik nu twee mannen heb en 1 vrouwtje .Maar ik houd ze goed ik de gaten hoor .en tot nu gaat het goed .

groetjes Margaretha

Josephine

Plaats anders hier een foto waar de neusdop duidelijk opstaat, dan kan iedereen kijken of het een popje of een mannetje is...

Annika

pas op : bij jonge grasparkieten hebben de vrouwtje juist vaak een lichte blauwe neusdop en de mannen donker paars bijv.!!!
Als je foto's hebt met duidelijke neusdop kunnen wij even kijken, want zoals Safrena al zegt : meer popjes dan mannen kan ernstige problemen veroorzaken.