Cannabidiol, beter bekend als CBD, is een populair wellnessproduct geworden dat wordt aangeprezen om zijn verschillende gezondheidsvoordelen. Hoewel er nog steeds onderzoek wordt gedaan en de FDA erg streng is geweest over de claims die CBD-bedrijven kunnen maken over hun producten, zijn er twee hoofdtoepassingen waar vrijwel iedereen het over eens is: angst en pijnvermindering. En net als mensen kunnen dieren deze kwalen zeker ook ervaren. Daarom hebben veel CBD-bedrijven hun productlijn uitgebreid met huisdiervriendelijke CBD-tincturen en/of kauwtabletten.
Een van die bedrijven is HempLucid uit Utah. Met een speciale interesse in holistisch welzijn, verkoopt HempLucid niet alleen hoogwaardige biologische CBD-producten voor mensen, maar biedt het ook een huisdieroptie: een full-spectrum CBD-tinctuur met kipsmaak. Voor elke eigenaar van een angstig of pijnlijk huisdier die een natuurlijke behandeling wil proberen, is HempLucid Pet CBD misschien wel de oplossing. Met meer dan acht jaar ervaring in de CBD-industrie, levert HempLucid eersteklas biologische CBD-producten gemaakt van hoogwaardige hennep uit Colorado. En het feit dat hun Pet CBD veganistisch en diervriendelijk is, is de kers op de taart voor dierenliefhebbers die deze tinctuur willen uitproberen met hun eigen huisdieren.
Over HempLucid
HempLucid werd in 2016 gelanceerd met als doel “een gemeenschap op te bouwen en levens te verbeteren.” HempLucid werd opgericht door vier vrienden op hun unieke wellness-reis. De medeoprichters van HempLucid – Chase Hudson, Talyn Stratton, Saryn Stratton en Nathan Beckham – probeerden de gezondheid van mensen te verbeteren met plantenmedicijnen en deden dit op de meest ethische, meelevende en duurzame manier die mogelijk is. Hun hennep van medicinale kwaliteit wordt niet alleen verkregen van biologische boerderijen in Colorado, maar hun extractie- en productieproces is ook koosjer, diervriendelijk en gecertificeerd GMP (Good Manufacturing Process).
De vriendengroep die HempLucid vormt, begon met het uitdelen van CBD-monsters op dorpsbeurzen in hun thuisstaat Utah. Hun producten werden meteen populair toen mensen ontdekten hoe effectief ze waren, en vandaag de dag heeft HempLucid meer dan 4.000 5-sterrenrecensies om dat te bewijzen. Gelukkig hebben ze onze huisdieren niet buiten beschouwing gelaten, en een van hun populaire producten is hun Full-Spectrum CBD Tincture for Pets. Dit vloeibare CBD-product is gemaakt volgens dezelfde hoge normen als hun menselijke producten en kan een groot voordeel zijn voor honden en katten die lijden aan stress, angst, slaapproblemen, pijn en ontstekingen.
Naast het brede assortiment van hoogwaardige CBD-producten is HempLucid, een nationaal erkend merk, een echte kracht voor het goede geworden. Ze verbeteren niet alleen het leven van hun klanten, maar hebben ook een uitgebreid programma voor geestelijke gezondheid opgezet voor hun werknemers. HempLucid werkt ook samen met organisaties als de non-profitorganisatie Save a Brain in Utah, United Way of Utah County en het Fight Oar Die veteranenroeiteam. Wanneer u overweegt aan welk CBD-merk u uw geld wilt besteden, weet dan dat u bij aankoop bij HempLucid meer dan alleen uw huisdier helpt.
Overzicht CBD-tinctuur voor huisdieren
Kwaliteit
HempLucid gebruikt alleen de hoogste kwaliteit medicinale hennep die biologisch en duurzaam wordt geteeld in Colorado. Hennepextracten voor hun CBD-producten worden verkregen met behulp van CO2, wat ervoor zorgt dat er geen oplosmiddelen, vetten of wassen in het eindproduct zitten. Dit ultra-schone extract is niet alleen belangrijk zodat de gebruiker niets schadelijks binnenkrijgt, maar ook zodat hun lichaam alle goede dingen volledig kan opnemen! De Pet CBD Tincture is ook gelabeld als koosjer, wat betekent dat alle apparatuur die wordt gebruikt om de hennep en de extracten ervan te kweken, oogsten of bereiden, moet voldoen aan bepaalde vereisten die worden nageleefd door mensen van het Joodse geloof. HempLucid Pet CBD is ook veganistisch en diervriendelijk, ondanks de smaak van “kip” en “bacon”. Dit is een pluspunt voor elke dierenliefhebber, en uiteraard voor huisdiereigenaren Zijn dierenliefhebbers!
Doeltreffendheid
De producten van HempLucid hebben zichzelf bewezen sinds de dagen dat ze als gratis monsters werden uitgedeeld op beurzen en straatmarkten. Tegenwoordig blijven ze hun gebruikers verbazen met merkbare voordelen zoals een diepere slaap, pijnverlichting en een kalmere gemoedstoestand. De Pet CBD Tincture van HempLucid kan uw hond (of kat) helpen dezelfde resultaten te ervaren. Of uw hond nu lijdt aan verlatingsangst, chronische artritis of leeftijdsgebonden nachtelijke dementie, de toevoeging van deze CBD-druppels aan het verzorgingsregime van uw huisdier kan het verschil maken. Als u zich afvraagt wat andere mensen over HempLucid te zeggen hebben, kunt u meer dan 4.000 5-sterrenrecensies bekijken!
Prijzen
De huidige prijs van een 300 mg fles Pet CBD van HempLucid is $29,95, maar er zijn kortingsopties beschikbaar. Bepaalde soorten consumenten – zoals hulpverleners, militairen en gehandicapten – kunnen 20% korting krijgen op hun aankopen. Kopers kunnen ook 20% korting krijgen door zich te abonneren op herhaalbezorgingen, en krijgen gratis verzending op al die herhaalbestellingen. Eenmalige aankopen en de eerste levering van een abonnement kunnen verzendkosten met zich meebrengen voor bestellingen tot $69 – verzending op bestellingen over $69 is gratis. Wanneer u de prijzen van andere vergelijkbare kwaliteit CBD-tincturen vergelijkt, is de prijs van HempLucid beter dan die van de concurrentie en is het extreem betaalbaar.
Tevredenheidsgarantie
HempLucid biedt een 30-dagen tevredenheidsgarantie op haar producten die klantvriendelijker is dan veel van haar concurrenten. Ze vermelden op hun website “als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met uw product,” moet u contact opnemen met hun klantenservice om hen op de hoogte te stellen van het probleem – als een retourzending wordt goedgekeurd, kunt u het product binnen 30 dagen na de oorspronkelijke aankoop terugsturen voor een terugbetaling. Andere CBD-bedrijven staan vaak geen retourzendingen toe, of staan alleen retourzendingen van ongeopende producten toe. In het retourbeleid van HempLucid staat ook dat als u per ongeluk het verkeerde product hebt besteld, u het onmiddellijk kunt retourneren voor een omruiling, zolang het niet is geopend.
Voor- en nadelen
Belangrijkste kenmerken
Kwaliteit
Door alleen medicinale hennep te gebruiken die in de VS is geteeld, is HempLucid in staat geweest om CBD-producten van topkwaliteit te produceren die niet alleen effectief zijn, maar ook vrij van schadelijke chemicaliën zoals meststoffen en pesticiden. Hun CO2-extractieproces zorgt er ook voor dat er niets overbodigs in hun producten achterblijft, en klanten kunnen het analysecertificaat van elk artikel op de HempLucid-website bekijken als bewijs van de zuiverheid ervan.
Doeltreffendheid
De werkzaamheid van de CBD-producten van HempLucid is al sinds de lancering van het bedrijf in 2016 duidelijk. Hoewel elk mens en dier zijn eigen aangepaste dosering nodig heeft om resultaten te zien, is de consensus dat deze producten werken dit bedrijf heeft meer dan 4.000 5-sterrenrecensies om dit te bewijzen.
Prijzen
HempLucid’s 300 mg fles Pet CBD Tincture kost momenteel minder dan $30, wat aanzienlijk goedkoper is dan veel andere vloeibare CBD-opties van vergelijkbare kwaliteit. Er zijn ook een paar aankoopopties op hun website die 20% korting plus gratis verzending toestaan, wat dit een ongelooflijk betaalbare optie maakt voor huisdiereigenaren.
Is Hemplucid’s Pet CBD Tincture een goede koop?
Hoewel de maandelijkse kosten voor HempLucid Pet CBD-klanten variëren, afhankelijk van de grootte van hun huisdier, de dosering die nodig is om resultaten te zien en de frequentie van toediening, gemiddeld de kosten voor de consument bedragen $ 1 per dag of minderDit komt omdat de 300 mg-fles van HempLucid momenteel minder dan $ 30 kost, en meest huisdieren blijken het goed te doen met één pipet vol per dag. Het is een waar geschenk om de pijn en angst van uw huisdier op een betaalbare manier te kunnen verlichten met zo’n veilig product.
Veelgestelde vragen
Is dit product veilig voor mijn hond?
Over het algemeen wel. HempLucid biedt een analysecertificaat op hun website voor elke batch die ze maken als bewijs dat er niets schadelijks in hun producten zit. En hun Pet CBD Tincture bevat gegarandeerd minder dan 3% THC, een bestanddeel in cannabis waar sommige huisdieren slecht op reageren. Het wordt echter sterk aanbevolen om eerst met uw dierenarts te overleggen of CBD geschikt is voor uw huisdier, vooral als ze al voorgeschreven medicijnen gebruiken waar CBD op kan reageren.
Hoe kan ik verwachten dat de Pet CBD Tincture mijn hond zal helpen?
Dit hangt af van het dier, maar CBD blijkt pijn en ontstekingen te verminderen en de meeste dieren te kalmeren. Sommige onderzoekers beweren dat er nog andere voordelen zijn, zoals het verminderen van aanvallen en het verkleinen van tumoren, maar er moeten meer onderzoeken worden gedaan om de werkzaamheid op deze gebieden te bewijzen. Als u zich afvraagt of CBD uw huisdier kan helpen, kan uw dierenarts u hierover meer informatie geven.
Kan mijn kat deze CBD-tinctuur krijgen?
Ja! HempLucid’s Pet CBD is veilig voor katten, honden en sommige andere huisdieren. Nogmaals, als u het niet zeker weet, raden wij u aan contact op te nemen met uw dierenarts voor hun geïnformeerde mening, en u kunt ook contact opnemen met het HempLucid klantenserviceteam met eventuele vragen die u heeft.
Als ik niet tevreden ben met dit product, kan ik het dan retourneren en krijg ik mijn geld terug?
HempLucid stelt dat als u niet tevreden bent met uw aankoop, u contact op moet nemen met hun klantenservice en zij zullen uw retourverzoek evalueren. Na goedkeuring staan zij retouren toe binnen 30 dagen na aankoop en kunnen zij ook ongeopende artikelen ruilen als u per ongeluk het verkeerde product hebt gekocht.
Onze ervaring met HempLucid CBD voor huisdieren
De meeste oudere honden, met name grote rassen, zullen enige mate van artritische pijn ervaren die erger wordt naarmate ze ouder worden. Mijn 60 pond wegende labrador-mix, Turtle, is niet anders, behalve dat hij al last heeft van musculoskeletale pijn sinds hij een puppy was. Nadat we hem op 6 maanden leeftijd uit het asiel hadden gehaald, duurde het niet lang voordat we merkten dat hij na langdurige training op een van zijn achterpoten hinkte. Zijn ongemak leek voort te komen uit zijn heup, dus ik nam aan dat hij heupdysplasie had, een erfelijke aandoening die resulteert in een misvormd heupgewricht. Afhankelijk van de ernst, zullen sommige honden hier slechts lichte last van hebben, terwijl anderen een dure operatie nodig hebben om comfortabel van dag tot dag te kunnen leven. Gelukkig leek Turtle alleen pijn te hebben na ongewoon lange wandelingen of een speelafspraakje met de hond, dus we hebben nooit een chirurgische ingreep overwogen.
Turtle heeft nu de gezegende leeftijd van 12 jaar bereikt en is het grootste deel van zijn leven een gezonde, vrolijke jongen geweest… tot het laatste anderhalf jaar. Afgezien van de diagnose galblaasdisfunctie en een mysterieus ademhalingsprobleem dat steeds moeizamer ademt, hebben röntgenfoto’s aangetoond dat Turtles heupgewrichten zijn verslechterd. Dit heeft geleid tot moeite met opstaan en gaan zitten, rondrennen in de tuin en de trap oplopen van ons huis met twee verdiepingen. We hebben voorgeschreven medicijnen geprobeerd om zijn pijn te behandelen, maar we hebben altijd zorgen gehad over zijn lever, omdat veel voorgeschreven ontstekingsremmers dit orgaan negatief kunnen beïnvloeden. En eerlijk gezegd leken de medicijnen van de dierenarts nooit veel te helpen. Daarom ben ik hem CBD gaan geven.
Ik heb een paar andere CBD-merken geprobeerd die voor huisdieren zijn gemaakt, en ze werkten allebei prima voor Turtle, maar ik ben altijd op zoek naar twee dingen: een beter product en een betere deal. Met HempLucid heb ik ze allebei gevonden! Hun Pet CBD Tincture was goedkoper dan de andere twee die ik heb geprobeerd, en ik heb ook het gevoel dat het Turtles gewrichtspijn meer heeft geholpen dan de andere. Na ongeveer twee weken van 2 pipet-volle doses per dag, gedraagt Turtle zich energieker, speelt hij meer met de andere honden en rent hij bijna net zo snel door de tuin als zijn “kleine zusjes”, Candy en Rooney. Hij houdt ook van de smaak, en ik vind het geweldig dat dit product, ondanks dat het zowel kip- als speksmaak bevat, gecertificeerd veganistisch en diervriendelijk is!
Hoewel ik wou dat er een sterkere optie was, aangezien we de 300 mg fles in slechts een paar weken opmaakten, is HempLucid CBD voor huisdieren een geweldig allround product. Turtle vond de smaak lekker en nam het direct uit de druppelaar of druppelde het over zijn eten. Het duurde maar een paar weken om resultaten te zien en hij leek zich over het algemeen beter te voelen toen hij het nam.
Conclusie
HempLucid volgde dezelfde hoge normen die voor hun menselijke cliënten gelden en produceerde een kwalitatieve maar betaalbare optie voor onze harige kinderen. Als u een hond of kat heeft waarvan u denkt dat deze baat zou kunnen hebben bij de toevoeging van CBD aan hun zorgplan, overleg dan eerst met uw dierenarts en probeer dan Hemplucid’s CBD Tincture for Pets! Het is veilig, effectief en betaalbaar, en een geweldige optie zonder recept voor de angst of pijn van uw huisdier.