Gunner Food Crate & Dog Bowl Review 2025: De beste manier naar roadtrip met uw pup

Kwaliteit: 5/5

Verscheidenheid: 5/5

Waarde: 5/5
Controleer de laatste prijs

Zei iemand de roadtrip? Het enige dat het reizen beter maakt, is dit doen met je viervoetige vriend!

In 2008 veranderde een hond genaamd Gunner de wereld voor zijn eigenaar, en nu, talloze honden in Noord -Amerika. Als een vogelhond, bracht Gunner het grootste deel van zijn leven naast eigenaar Addison door in een zij-voor-zijde of vrachtwagenbed, eendenjacht. Geïnspireerd door de wens om zijn geliefde hond veilig te houden, bouwde Addison zijn eerste kennel en werd het merk Gunner geboren.

Gunner, gevestigd in Nashville, TN, heeft een hele lijn hondenvoerkratten, kommen, bumpers en kennels om uw hond efficiënt en, nog belangrijker, veilig te voeden, te trainen en te vervoeren. Gunner is gebouwd rond crash-geteste producten, een uniek ontwerp dat herbergt, robuust gebruik. Of je nu met honden jaagt, het land met je hond reist, of kamperen in de wildernis, de producten van Gunner zorgen ervoor dat je hond veilig aankomt en hun voedselvoorziening blijft ook veilig!

Overzicht

Gunner Food Crate & Dog Bowl Review - Product

Producttype: Gunner Dog Food Crate en Gunner Food Bowl
Het meest geschikt voor: Actieve honden die brokken eten
Prijsklasse: Matig, vooral voor hoe hoogwaardig ze zijn
Inhoud: Gunner Dog Food Crate, Dog Bowl met PunchSeal Technology Travel -deksel en een Koozie
Specs: De voedselkrat 30 is 17,5 “x 13,5” x 17 “en 7,6 lbs leeg. Kan maximaal 30 lbs droge brokken vasthouden
Opties: Voedselkrat is geleverd in maten 30 en 50 (het aantal dat de ponden van droge brokken betekent die de krat kan bevatten) en verschillende kleuren. Voedselschalen zijn er in een nog breder scala aan kleuren.
Montage: Beide producten vereisen geen montage
Opslag: Het voedselkrat is ongedierte en waterdicht, waardoor geen speciale opslag nodig is
Schoonmaak: Food Bowl is gemakkelijk schoon te maken en vaatwasmachinebestendig

Divider Dog Paws 3 okt 2024

Onze ervaring

Gunner Food Crate & Dog Bowl Review - Twee honden met producten buitenshuis

Als je een hondeneigenaar bent die onderweg brokken voedt, is het veilig om te zeggen dat je rond hebt gelopen, opgevouwen en je eerlijke deel van hondenvoerzakken gemorst. Eigenaren van landelijke honden kunnen getuigen van talloze beestjes die geïnteresseerd zijn in hun hondenvoer. In de bergen van BC, Canada hebben we stinkdieren, wasberen, beren, rondzwervende honden, wezels en meer snuiven rond onze hondenvoervoorziening gehad. Gunner’s hondenvoerkrat komt uit de doos, verzameld en klaar om elk hapje in de krat af te dichten om het weg te houden van ongedierte. We hebben de krat gebruikt om hondenbehandelingen, kattenvoer en paardenkorrel op te slaan-beschouw dit als een multifunctionele container op onze boerderij.

De trekkingsvergrendeling en de beveiligingspen zijn gemakkelijk voor mensen om te openen en te sluiten, maar minder voor honden. Mijn Australische veehond, Bruce, deed zijn uiterste best om het deksel open te snuiven, tevergeefs. Met een gewicht van slechts 7,6 lbs lift de gemakkelijke carry-handgreep en verdeelt het gewicht van een lege of volle krat, waardoor het een hand heeft om eenvoudig te dragen zonder te kantelen of te morsen. Ik laadde mijn twee jongste honden, Bruce, hierboven genoemd, en mijn GSD, Evie, voor een ravotten in de struik, waarbij het volledige voedselkrat in de vrachtwagenbediende stond. Het krat bleef zo ​​luchtdicht dat de honden er nauwelijks last van hadden (en geloven me, ik heb verschillende broodjes verloren aan rondzwervende hondensnuitingen).

De meeste hondenbezitters weten niet dat het openen van een zak brokken de degradatie van het voedsel erin ontsteekt. Gunner’s luchtdichte voedselkrat stopt dat er gebeurt, waardoor het eten van uw hond langer vers blijft. Dus, zelfs in de hete zomerzon, blijft je beste (hond) vriend gezond met deze krat.

De sneeuw is nauwelijks van de grond in BC, maar een kampeertocht met deze krat zou een absolute must zijn. Om het volledige potentieel van Gunner te berechten, deelde ik deze voedselkrat en hondenkom met een collega Houndsman die in de East Kootenays, BC, op sneeuwscooters ging jagen. We hadden een lachje in zijn eerder gebruikte hondenkommen die de hele weg rond de top waren gekauwd – niet gaan gebeuren met de hondenkom van Gunner. Rapporten zijn dat, zelfs wanneer ze aan de achterkant van een slee, die al dagen katten achtervolgt, het voedsel al lang droog, veilig en bruikbaar is gebleven. Dat is een gloeiende recensie!

Voors en nadelen

Belangrijke functies

Gunner Food Crate & Dog Bowl Review - Lock

Punchseal -technologie

De hondenkom van Gunner is gemaakt van zeer duurzaam nylon, met een deksel dat afdichtt met PunchSeal -technologie. Dat betekent dat deze hondenkom brokken, gevriesdroogd rauw voedsel en water bevat zonder een druppel te morsen. Roest wordt meestal geleverd met water; Deze hondenkom is echter roest- en impactbestendig.

Verhoogde voeten en verzonken handvat

Net als de G1 Dog Kennel heeft Gunner’s Dog Food Crate voeten verhoogd om te voorkomen dat het krat van warme of koude oppervlakken. De verzonken handvat (50 pond krat) en de riem (30 pond krat) maken een gebalanceerde carry mogelijk zonder naar voren te tippen of naar voren te werpen.

Teken slot en beveiligingspen

Gunner’s Dog Food Crate is ontworpen met een trekkingsvergrendeling dat de dekking op de container cmeert voor een waterdichte en luchtdichte afdichting. Zonder water of vocht vormt schimmel het voedsel niet of bederft het niet. Het trekkingsvergrendeling zou voor elke critter moeilijk zijn om erachter te komen, maar de extra beveiliging van de beveiligingspen garandeert dat uw voedsel alleen naar de beestjes gaat die u wilt, wanneer u dat wilt.

Over Gunner

Gunner Food Crate & Dog Bowl Review - Product buitenshuis

Productie: Gemaakt in de VS.
Retourneert en terugbetalingen: Tot 30 dagen rendement op elk ongebruikt item voor een volledige terugbetaling
Garantie: De hondenvoer krat biedt een levenslange fabrikantgarantie
Verzending: Verzending in de VS en Canada. De verzendkosten voor Canadezen zijn geland. Dit betekent dat nadat u het product via Gunner.com hebt gekocht, u geen plicht of kosten hoeft te betalen.

Gunner is een goed ingeburgerd en geliefd merk uit Nashville, TN. Gunner is opgericht en eigendom van Avid Outdoorsmen en is populair bij de jacht op jacht en sporthonden. Gunner wordt erkend als de toonaangevende leverancier van veilige reizen voor uw hond. Het merk breidt zich uit naar het PET-rijk met zijn zeer veiligheidsbeoordeling, waterdichte voedselopslagcontainers, orthopedische hondenbedden en kleding voor elke robuuste, landelijke of stedelijke levensstijl.

Is Gunner Dog Food Crate & Dog Bowl een goede waarde?

Ja, de producten van Gunner kunnen worden beschouwd als aan de hogere kant, qua prijs. In vergelijking met anderen op de markt zou u echter herhaaldelijk hetzelfde product kunnen kopen vanwege kraken, critter -interferentie of omslachtige insluiting.

De hondenvoer krat en kom zijn ontworpen om te passen in een levensstijl die afhankelijk is van stevige, duurzame producten die meer dan ideal omstandigheden bieden. De producten van Gunner zijn van de standaard die u eenmaal koopt en die u vele jaren gebruikt.

Hoe we hebben getest

Ik wilde de producten van Gunner testen omdat we een actief huishouden en boerderij met multi-dog hebben. We wandelen, kamperen, rijden paarden, bewegen schapen en kajak met onze honden, dus hoogwaardige, duurzame producten zijn wat ik aangetrokken voel om te kopen. Gunner stelde niet teleur. Over het algemeen voeden we onze honden rauw voedsel, maar tijdens avonturen schakelen we ze over naar een gevriesdroogde rauwe optie (en besteden ze meestal de helft van de reis die gemorst hondenvoer schoonmaakt of een paar mondvol verliezen aan een over ijverige hond), maar met de voedselopslagkrat bleef al ons voedsel over waar het hoort.

De producten stonden op in mijn drukke huishouden en mijn vriend nam ze mee op zijn sneeuwscooteravontuur, en ze bleven daar ook sterk!

Gunner Food Crate & Dog Bowl Review - Honden eten van Bowl

Veelgestelde vragen (FAQ)

Kan ik mijn hondenvoer krat en kom personaliseren?

Ja, terwijl u uw online bestelling plaatst, kunt u zowel de Dog Bowl als de hondenvoer krat personaliseren met de naam van uw pup. Dit is een uitstekende functie voor huishoudens met multi-dog met verschillende voedingsregimes.

Hoe duurzaam is dit product?

Zowel de krat als de kom zijn gemaakt van gemakkelijk te reinigen, langdurig materiaal. De hondenkom is impactbestendig, kauwverschil en roestbestendig.

De voedselkom is gemaakt van ultrasterke nylon en is door vaatwasser goedgekeurd (bovenaan). De lip van de voedselkrat zorgt voor volledige drainage na het wassen. Voor extra lange weken kan wassen worden gedaan met afwasmiddel of witte azijn. Het wordt aanbevolen om het voedselkrat om de paar vullingen schoon te maken, omdat olie van de brokken ranzig kan worden.

Wat als ik meerdere honden heb en een grotere voedselkrat nodig heb?

Gunner’s hondenkratopties zijn de voedselkrat 30 en 50. Als u op weg bent naar het kamp en meerdere voedingen nodig hebt of meerdere honden hebt, zou de voedselkrat 50 uw beste gok zijn. Voor weekendstrijders of kleinere excursies en pakketten heeft de Food Crate 30 een beetje minder voedsel met allemaal dezelfde geweldige functies.

Gunner Food Crate & Dog Bowl Review - Twee honden met schutter

Conclusie

Ik was heel blij om de producten van Gunner te proberen. Het algemene ontwerp en de goed doordachte kenmerken van de Food Crate en Dog Bowl Show Gunner’s toewijding om topproducten te leveren aan alle mensen die van hun hond houden en respecteer, zoals oprichter Addison deed zijn eerste pup, Gunner.

Een product dat door de jaren heen uit noodzaak (en waarschijnlijk veel vallen en opstaan ​​met andere merken) wordt geboren, bevat doorgaans het unieke ontwerp van een oprichter met laarzen op de grond, het leven van het product – Gunner is precies dat merk.

Ondanks de enigszins steilere prijs, bewijzen de producten van Gunner dat ze de investering waard zijn na het eerste gebruik. Ik ga nog vele jaren gevriesdroogd rauw op voorraad in de voedselkrat-en ik garandeer dat je niet teleurgesteld zult zijn als jij dat ook doet!