De winnaar van deze week
Naam: | Baby Boy Ritter |
Ras: | Chihuahua/ Jack Russell Terrier Mix |
Leuk weetje: | ‘Mijn naam is Babyboy. Ik ben 3 maanden oud. Mam noemde me naar mijn zus “” Babygirl “”, ik heb nooit haar ontmoet, want ze werd gedood door een slechte pitbull, Ik heb gehoord dat ze behoorlijk geweldig was. Ik speel graag met mijn andere zus, Speel buiten en speel met mijn speelgoed. & ik hou echt van mijn vader en moeder. Mam, zij houdt ervan om kleding op me te zetten. Het is oké, ik laat haar; Het maakt haar gelukkig. Heb ik Vermeld dat ik graag praat? Dit is slechts een van de vele favoriete foto’s die moeder van me heeft. ‘ |
Schattigst
Naam: | Lelie |
Ras: | Papillion |
Leuk weetje: | Lily houdt van poseren |
Meest expressief
Naam: | Zorro |
Ras: | Bassethond |
Leuk weetje: | “Zorro is in training om een Emotional Support Service Dog voor kinderen te zijn met angst. “ |
Duwachtig
Naam: | Aurora |
Ras: | American Pit Bull Terrier |
Leuk weetje: | “Aurora is een zeer unieke puppy met een heel, heel speciale persoonlijkheid van haar eigen” |
Meest waardig
Naam: | Watson |
Ras: | Miniatuur schnauzer |
Leuk weetje: | “Watson is 13 jaar oud. Hij werd gered op de leeftijd van 2-1/2. Hij is een Prachtige metgezel en houdt van knuffelen als we ’s ochtends wakker worden.’ |
Beste actieschot
Naam: | Jag |
Ras: | Standaard Longhair Dachshund |
Leuk weetje: | “Mijn geliefde Jag moet altijd een baan hebben. Hij is een drievoudige kampioen in de Ring maar nu met pensioen. Hij is ook onze navigator in de auto wanneer we maken leveringen. Al mijn klanten kennen hem en houden van hem. “ |
Slaperig
Naam: | Tui |
Ras: | Gouden Retrievers |
Betreed uw hond
Dien uw doggie in voor een kans om te worden uitgesproken! Klik hier