Dogster Photo Contest: Dogs of the Week winnaars (06 februari 2025)

De winnaar van deze week

Naam: Gabby
Ras: Labrador Retriever
Leuk weetje: Gabby is onze lieve Labrador die 14 jaar oud is. We dachten niet dat ze het 14 zou halen vanwege het feit dat ze met heupdysplasie werd geboren en haar hele leven aan supplementen was. Ze is een van de drie laboratoria die we hebben en zeker de baas van het huis. Ze heeft nogal de persoonlijkheid en is erg brutaal. Ze doet wat ze wil en dat is het.

Divider Single Dog Paw okt 2024

Schattigst

Schattigste hond

Naam: Papaver
Ras: Nederlandse Smoushond
Leuk weetje: Poppy is een 6 -jarige mannelijke redding. Hij en zijn 7 nestgenoten waren dakloos in Tijuana. Ze werden overgebracht naar Californië en bevorderden en overgenomen van Olympia, WA. Hij was de laatste pup. Mij ​​werd verteld dat Schnauzer Mix. Bij het doen van wat DNA -testen en andere graven van I -formatie, ben ik ervan overtuigd dat hij een van de nieuwe hybride Nederlandse Smoushond is. Ik heb collages gemaakt met behulp van verschillende foto’s van Poppy op verschillende leeftijden en willekeurige foto’s van het ras. Mensen die bijna net zoveel in de buurt zijn van Poppy als ik denken dat alles Poppy is. Hij is zeker slim, grappig, speels en schattig als een oor oor.

Divider Dog Paws 4 okt 2024

Meest expressief

Meest expressief

Naam: Owen
Ras: Mops
Leuk weetje: “Owen houdt van wandelen wanneer hij niet concurreert in Fast Cat, Agility, Barn Hunt
Of een van de andere sporten waar hij van houdt. Hij is zo’n gelukkige jongen! “

Divider Dog Paws oktober 2024

Duwachtig

Gekste hond

Naam: Hoop
Ras: Pitbull mix
Leuk weetje: Dit is hoop! Ze geniet van haar kerstsneeuwman in haar PJ’s! Ze is nu 12. Ik heb haar gered toen ze 4 maanden oud was. Ze heeft me door mijn strijd met borstkanker gebracht! Toen kreeg ik haar door mastceltumorkanker !! We zijn allebei overlevenden! Ze is mijn beste vriend!

verdeler hond gezichten oktober 2024

Meest waardig

Meest waardige hond

Naam: Zeke
Ras: Bichon-poodle
Leuk weetje: ‘Ik heb Zeke gered toen hij 7 was, nu is hij 14. Ik denk niet dat hij veel heeft gekregen
Liefde of geleerd hoe hij eerder moet spelen, maar hij is nu erg geliefd. “

Divider Dog Paws 3 okt 2024

Beste actieschot

Beste actieschot

Naam: Belangrijk
Ras: Labrador Retriever
Leuk weetje: Major is een 14 maanden oude pup die een bliksemschicht is vanwege zijn hoge drive. Hij komt uit een lange rij werkende honden en toont die kenmerken elke dag. Thuis houdt hij van knuffelen en brengen je items mee.

Divider Dog Paws 3 okt 2024

Betreed uw hond

Dien uw doggie in voor een kans om te worden uitgesproken! Klik hier