Dogster-fotowedstrijd: winnaars van honden van de week (9 januari 2025)

De winnaar van deze week

Naam: Minnie
Ras: Cairnterriër
Leuk weetje: We hebben Minnie pas 5 weken en zijn in de wolken met haar puppy-energie en liefde. Ze kwam wat verlegen naar ons toe, maar werd snel haar extraverte zelf. Bal- en sleepspeelgoed is haar favoriet 🤩

scheidingswand enkele hondenpoot okt 2024

Leukste

Leukste

Naam: Mug
Ras: Shichi 1/2 shihtzu 1/2 chihuahua
Leuk weetje: Midge is 5 jaar oud. 6 pond. Ze is erg stil. Blaft alleen maar tegen mijn man. Heel lief. Ze houdt ervan om zo te poseren voor foto’s. Meestal steekt haar tong een beetje uit.

scheidingslijn hondenpootjes 4 okt 2024

Meest expressief

Meest expressieve hond van de week

Naam: Luna
Ras: Bernedoodle

scheidingslijn hondenpootjes 2 okt 2024

Slaperigst

Slaperigste hond van de week

Naam: Bosco
Ras: Gemengde teckel/beagle
Leuk weetje Ik heb hem 11 jaar geleden gered. Hij is een liefhebber van alles wat eetbaar is. Houdt van zijn touwen en rent achter ballen aan. Hij slaapt graag op de bank met een zachte deken. Het is zijn favoriete plek

scheidingslijn hondenpoten oktober 2024

Het domste

Domste hond van de week

Naam: Shelby Rose
Ras: Mengsel van een herder/veehond
Leuk weetje: Shelby Rose is het liefste meisje ooit. Ze omarmt het leven met liefde, enthousiasme en pure vreugde. Haar favoriete tijdverdrijf is het achtervolgen van eekhoorns; spelen met de kleinkinderen en haar Golden Retriever-neef Violet; en knuffelen met haar favoriete knuffeldier, Herbie de Egel.

scheidingshond gezichten oktober 2024

Meest waardig

Week van de meest waardige hond

Naam: Osito koekje
Ras: Pyreneeën
Leuk weetje: Doggo jedi houdt van vuilbaden en dekens.

scheidingslijn hondenpoten 3 oktober 2024

Beste actiefoto

Beste actiefotohond

Naam: Skippy
Ras: Mix van herder, labrador en husky
Leuk weetje: Skip is een van de mooiste en liefste honden die ik ooit heb gehad. Ik nam deze foto in het Simmonds Family Dog Park in Cleves, Ohio, zijn favoriete plek om met zijn vrienden te spelen. Dit 96 hectare grote toevluchtsoord voor honden is bijna elke ochtend onze plek nadat mijn dochter naar school gaat. Er zijn geen woorden om zijn geest te beschrijven, en de liefde die hij ons geeft. Het is geen verrassing dat God achterstevoren gespeld is als hond.

scheidingslijn hondenpoten 3 oktober 2024

Voer uw hond in

Dien uw hondje in en maak kans om in de spotlight te staan! Klik hier