Dogster-fotowedstrijd: winnaars van honden van de week (5 december 2024)
De winnaar van deze week
Naam:
Yogi
Ras:
Yorkshireterriër
Leuk weetje:
Yogi is dit jaar 9 en hij is het afgelopen jaar veel langzamer geworden, maar Yogi is energiek, loyaal, intelligent, grappig en houdt ervan om met zijn vrachtschip rond te rijden. Yogi houdt van lachen, maar de laatste tijd is hij depressief geworden omdat hij een paar tanden moest laten verwijderen, ze zaten los, en nu is zijn glimlach niet meer zo mooi als hij was, maar ik blijf hem vertellen dat geen enkele glimlach lelijk is, jij bent er nog steeds één van een soort en absoluut mijn beste vriend en jij bent prachtig, ongeacht wat iemand zegt!
Sociale contacten:
@yogithesmilingyorkie
Leukste
Naam:
Bailey
Ras:
Chow Chow
Leuk weetje:
Bailey is grappig zoals ze rondhuppelt. Ze houdt ervan om in haar eentje of met andere honden te zoomen in de achtertuin. Ze houdt van de sneeuw en is het liefst buiten. Ze jaagt op eekhoorns en konijnen en is dol op haar knuffels.
Meest expressief
Naam:
Zeek
Ras:
Bluetick Beagle
Leuk weetje:
Zeek is een 5-jarige Bluetick Beagle. Hij heeft opvallende Bluetick-markeringen, maar is 100% Beagle. Altijd op jacht, wil altijd jagen, altijd hongerig en altijd klaar om overal en altijd heen te gaan!
Slaperigst
Naam:
Twix Mochi Alvarez
Ras:
Amerikaanse Cocker-spaniël
Leuk weetje:
Toen ik voor het eerst mijn schattige schatje Twix kreeg, zei iedereen die haar ontmoette tegen me: “Is dit niet het soort hond uit Lady and the Tramp?” dus besloot ik haar een Lady knuffel te geven om mee te slapen om haar hopelijk wat troost te geven tijdens het slapen en om haar te herinneren aan haar zus en broer, wat ik helaas niet kon krijgen
Het domste
Naam:
Pindakaas
Ras:
Pembroke Welsh Corgi
Leuk weetje:
Pindakaas favoriete tijd van het jaar is de herfst. Ze houdt ervan om te rennen, springen en gek te zijn in een stapel bladeren.
Meest waardig
Naam:
Sadie de schaduwrijke dame
Ras:
Parsons Russellterriër
Leuk weetje:
Sadie de Schaduwrijke Dame is net de puberteit ingegaan en schudt heftig haar hoofd naar me als ze het niet met me eens is!!
Voer uw hond in
Dien uw hondje in en maak kans om in de spotlight te staan! Klik hier
Over ons
Olivija Janssen
Mijn naam is Olivija Janssen en ik ben redacteur bij het medium Parkiet en Web, een site die gewijd is aan nieuws over dieren. Gepassioneerd door journalistiek en dierenwelzijn, streef ik ernaar informatieve en boeiende artikelen aan onze lezers te bieden. Met een rijke en diverse ervaring wijd ik mij aan het creëren van kwaliteitsinhoud die informeert en inspireert over het dierenrijk.