Dogster-fotowedstrijd: winnaars van honden van de week (28 november 2024)
De winnaar van deze week
Naam:
Pittig
Ras:
Jack Russel teckel
Leuk weetje:
Bij Ocala Pet Palooza bied ik kusjes aan voor 5 cent per stuk, grapje, ik geef ze je gratis! Spunky, zoals haar naam beschrijft, vindt het heerlijk om elke dag met pootjes te gooien naar de hondenopvang, en met iedereen die ze tegenkomt! Haar favoriete motto: “May the Spunk Be With You!”
Sociale contacten:
@Spunkys_adventures
Leukste
Naam:
Lil-Man
Ras:
Papillon + Shih Tzu-mix
Leuk weetje:
Denkt dat hij een grote hond is. Hij wil graag bij de grote honden van de buren zijn. Moet hem in de gaten houden, hij is te klein om met ze te spelen.
Meest expressief
Naam:
Stella
Ras:
Gemengde King Charles-spaniël
Leuk weetje:
Stella zou de hele dag met de bal spelen als je haar dat zou toestaan, we laten haar een pauze nemen en een uur later begint ze helemaal opnieuw! Ze zal me in de vroege ochtenduren, zoals 2 uur ’s nachts, wakker maken, zodat ze kan spelen. Ik denk dat ze me heeft getraind! Stella is erg energiek, loyaal, intelligent, gehoorzaam en erg lief! Ze houdt van iedereen!
Slaperigst
Naam:
Slimmigheidje
Ras:
Olde Engelse Bulldogge/Mini Fox Terriër
Leuk weetje:
Mijn favoriete afgelopen tijd 😴
Het domste
Naam:
Jett
Ras:
Amerikaanse Staffordshireterriër
Leuk weetje:
Afgelopen winter ging Jett onze oprit ploegen. Ze helpt graag. Ze brengt mijn pantoffels, raapt spullen op die ik laat vallen, altijd met een GROTE glimlach op haar gezicht.
Meest waardig
Naam:
Luka
Ras:
Bokser/Doberman
Leuk weetje:
Luka denkt dat hij een koning is. 100 pond liefde en knuffels. Houdt van elke hond, kat, konijn en persoon die hij ontmoet. Ongeveer zo groot als een Duitse dog die denkt dat hij op mijn schoot kan zitten.
Voer uw hond in
Dien uw hondje in en maak kans om in de spotlight te staan! Klik hier
Over ons
Olivija Janssen
Mijn naam is Olivija Janssen en ik ben redacteur bij het medium Parkiet en Web, een site die gewijd is aan nieuws over dieren. Gepassioneerd door journalistiek en dierenwelzijn, streef ik ernaar informatieve en boeiende artikelen aan onze lezers te bieden. Met een rijke en diverse ervaring wijd ik mij aan het creëren van kwaliteitsinhoud die informeert en inspireert over het dierenrijk.